Застосування сервісу LearningApps під час вивчення повісті Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах»

Про матеріал
Для того, щоб спрямувати читацькі інтереси учнів, у кожному класі передбачені уроки з позакласного читання. Тому на сьогоднішній день в освітньому процесі, зокрема на уроках української літератури, актуальною є проблема ефективного використання інформаційних та комунікаційних технологій. Вивчаючи повість Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах», можливо використати вправи та творчі завдання, створені в програмі LearningApps.org .
Перегляд файлу

Застосування сервісу LearningApps  під час вивчення повісті

Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах»

 

     Одне з найважливіших завдань вивчення літератури в школі — прищепити учням любов до художньої книжки, виробити правильні критерії оцінки творів мистецтва. Світ художніх книжок надзвичайно  багатогранний і різноманітний. Від того, що читають і як читають наші діти, залежить їхній загальний розвиток, естетичні критерії і смаки, моральні якості.

    Для того, щоб спрямувати читацькі інтереси учнів, у кожному класі передбачені уроки з позакласного читання.

     Тому на сьогоднішній день в освітньому процесі, зокрема на уроках української літератури, актуальною є проблема ефективного використання інформаційних та комунікаційних технологій.

     Інтерактивні вправи, створені в сервісі Leaningapps.org, як один з інструментів інтерактивного навчання, мають компетентнісно-діяльнісну спрямованість, їх можна використовувати на  кожному з етапів компетентнісно орієнтованого уроку.

     Інтерактивні творчі завдання, створені в програмі LearningApps.org , сприяють розвитку інтересу до навчання, залученню кожного в пізнавальну, творчу діяльність, виховує у здобувачів освіти відповідальність за результати власної і командної роботи.

     Вивчаючи повість Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах»,  вчитель буде знайомити учнів із головними фактами біографії письменниці ,  визначати популярність повісті  «Метелики в крижаних панцирах», формувати власне ставлення до прочитаного, формувати навички роботи з додатковими інформаційними джерелами, з мобільними додатками, розвивати вміння аналізувати і синтезувати отриману інформацію, виховувати гуманне ставлення до людей з особливими потребами, толерантність, ціннісне ставлення до прочитаного. Для реалізації поставлених завдань, можливо використати вправи та творчі завдання, створені в програмі LearningApps.org :

 

  1. Тест «Життєвий і творчий шлях Оксани Радушинської» (джерело: https://cutt.ly/HY44RCN).

 

 

 

  1. Вправа «Так чи ні? » (джерело : https://cutt.ly/kY47gQj ).

 

 

 

  1. Вікторина «Сонячне  слово Оксани Радушинської» (джерело : https://cutt.ly/TY47Sjs).

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа «Встав пропущені слова» (джерело: https://cutt.ly/DY45jKu).

 

 

  1. Вправа  «Знавці творчості Оксани Радушинської» (джерело: https://cutt.ly/vY45E8c).

 

 

Існуючі дослідження дозволяють  стверджувати, що використання інтерактивних вправ, створених в сервісі LearningApps.org, мають позитивний вплив на динаміку навчальних досягнень учнів.

 

 

 

СПИСОК  ВИКОРИСТАНИХ  ДЖЕРЕЛ

  1. Брончук Ю. В. Методика використання вебсервісу LearningApps [Електронний ресурс] / Ю.В.Брончук. – Режим доступу: http://ru.calameo.com/books/ 004576825767f104e36cf.
  2. Радушинська О. Метелики в крижаних панцирах / О. П. Радушинська. Львів: Видавництво Старого Лева, 2015. 160 с.
  3. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/EY489EY
  4. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/HY44RCN
  5. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/kY47gQj
  6. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/TY47Sjs
  7. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/DY45jKu
  8. [Електронний ресурс]. – режим доступу: https://cutt.ly/vY45E8c

 

 

 


 


 

docx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку