МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
"КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ЛНАУ"
Самостійна робота
з теми: «Застосування властивостей показникової функції»
Середній рівень
1. Знайдіть значення функції у = 3х, якщо: а) х = 2; б) х = – 2; в) х = 0.
2. На якому з рисунків (рис. 144) подано графік функції: a) y =5х; б) ?
3. Користуючись графіком функції у = 2х, порівняйте значення виразів
(рис. 145): а) 210 і 220; б) 2-10 і 210; в) 2-10 і 2-20.
4. Користуючись графіком функції , порівняйте значення виразів (рис. 146): a) і ; б) і ; в) і .
Викладач Мірошніченко Г.І.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
"КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ЛНАУ"
Самостійна робота
з теми: «Застосування властивостей показникової функції»
Достатній рівень
1. Знайдіть область визначення функцій:
а) y = 2x + 6; б) ; в) y = 3x + l; г) .
2. Побудуйте схематично графік функцій:
a) y = l,7x; б) ; в) y = 0,3х; г) .
3. Порівняйте числа: а) 1,83 і 1; б) 0,85 і 1; в) і 5-4; г) і .
4. Порівняйте числа х і у, якщо відомо, що вірна нерівність:
а) < ; б) < ; в) 3х < ; г) <.
5. Порівняйте основу a > 0 з одиницею, якщо відомо, що вірна нерівність:
а) а-2 > а2; б) аπ > а3; в) ; г) .
Викладач Мірошніченко Г.І.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
"КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ЛНАУ"
Самостійна робота
з теми: «Застосування властивостей показникової функції»
Високий рівень
1. Знайдіть область визначення функцій: а) ; б) y=; в) .
2. Побудуйте графіки функцій: a) y =3x + l; б) ; в) y = πх - 2; г) y = 3х+1.
Рис. 148
3. Знайдіть множину значень функцій:
а) у = -3х; б) ; в) ; г) y = 5х – 3.
4. Який висновок можна зробити відносно показника х, якщо:
а) 5х = 10; б) 5х = 3; в) 0,01х = 2; г) 100х = 2.
Викладач Мірошніченко Г.І.
1