Завдання до уроку з алгебри на тему: "Комбінаторні правила суми та добутку "

Про матеріал
Завдання до уроку з алгебри на тему: "Комбінаторні правила суми та добутку ". Завдання мають ілюстрації, які полегшують пояснення комбінаторних правил добутку та суми.
Перегляд файлу

Тема : «Комбінаторні задачі, правила суми та добутку»

Задача. До складу експедиції  входять  4 дівчини і 3 хлопця. Для участі у розкопках прийшло 4 запрошення. Скількома способами можна розподілити ці запрошення так, щоб туди потрапив хоч один хлопець?

 

 

 

 

 

 

 

                                     і                   

 

                    або                                           +

       

             і                                         

      

                     або                                                     +

                                   
                   і                                                                                                 

 

 Тема : «Комбінаторні задачі, правила суми та добутку»

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (14).jpgЗадача з професійною спрямованістю.  .На тарілці лежать 5 яблук та  4 банана . Скількома способами  можна зробити десерт із 5фруктів, щоб туди входило  хоча б  3 яблука?

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (15).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (13).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (17).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (12).jpg 

                                                     

          

 

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpg 

 

 

 

Готуємо десерт

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (12).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (14).jpg

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (17).jpg

і                                   

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (13).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (18).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (14).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (12).jpgабо                                                            

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (15).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (14).jpg                                                                                   і                                      

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (12).jpg       або

D:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (13).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (15).jpgD:\ПАЛ\Казанківський проф. аграрний ліцей\2014-2015\картинки\images (17).jpg

                                                                                         ьлл                                       


 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку