Завдання для 11 класу

Про матеріал
Завдання можна використовувати як на уроці,так і для перевірки комплекасних знань учнів 11 класів. Особливо за допомогою розбору речення можна комплексно перевірити навички учнів у розборі,будові речення та знання частин мови.
Перегляд файлу

                                                                     11 клас

                                                           Українська мова

  1. Запишіть подані іменники в кличному відінку.

Настя________,Юрій______,лось______кравець_______.

  1. Запишіть числівник вісімсот сімдесят п’ять в Ор.в(обидві форми)

___________________________________________________________

____________________________________________________________

  1. Поясніть відмінність у написанні слів:

Журавлиний-журавлинний_________________________________

Будь добрим-будь-що________________________________________

  1. До назви стійких сполук слів доберіть по одному фразеологізму-антоніму:

Кадити фіміам_______________________________________

Повна чаша____________________________________________

  1. Яке з наведених речень неповне і чому?

Телефон-засіб зв’язку___________________________________________

Телефон у кишені_________________________________________________

  1. Чому речення Андрію,не паси задніх! Непоширене? Переробіть його не поширене й запишіть ________________________________________

_____________________________________________________________

  1. Складіть п’ять коротких речень із інфінітивом плавати так,щоб він виступав усіма можливими членами речення( підметом,присудком,додатком,обставиною,означенням)

____________________________________________________________

_____________________________________________________________

____________________________________________________________

_____________________________________________________________

  1. Поставте розділові знаки. Підкресліть головні та другорядні члени речення,надпишіть над кожним словом,якою частиною мови воно є. Побудуйте схему до цього речення.

Минає літо осінь вже бреде лісів багрянець торкнувся вересневий і пахне чебрецем і листя де-не-де кружляючи лягає під дерева.

 

 

 

Завдання1-6 оцінюються 2 балами;завдання 7-5б.;завдання 8-7балами.

 

Відповіді-11клас

Українська мова

1 Насте,Юрію,лосю,кравче.

2.Вісьмастами сімдесятьма п’ятьма/вісьмомастами сімдесятьома п’ятьома.

3. Журавлиний утворено від журавель(тому без збігу однакових приголосних),а журавлинний-від журавлина(маємо збіг –нн-)

 Будь добрим-дві самостійні частини мови(дієслово та прикметник),будь-що(частка,правопис часток)

4. Кадити фіміам-знімати стружку,читати мораль

Повна чаша-як кіт наплакав

5.Повнимм є речення перше,бо в ньому пропущено лише дієслово-зв’язка,а не весь присудок. У другому реченні  має бути присудок,так як є обставина,що може залежати лише від присудка.

6. Воно не поширене,бо має лише присудок-фразеологізм. Потрібно додати хоча б один другорядний член речення- і  стане поширеним.

7. Плавати-моє захоплення. Сестра починає плавати. Мене навчили поплати. Брат пішов плавати. Уміння плавати дуже важливе.

8. Минає літо,осінь вже бреде,лісів багрянець торкнувся вересневий,і пахне чебрецем,і листя де-не-де,кружляючи,лягає під дерева.

 

docx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку