Завдання для діагностики когнітивних функцій

Про матеріал

Міститься матеріал для діагностики когнітивної сфери ( вивчення рівня сформованості мисленєвих операцій, уваги) учнів молодших класів: картинки, письмові бланки з завданнями.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 


Діагностика (1-2 й клас)

Мислення

А) Узагальнення  (назви одним словом)

Тарілка, чашка, миска, чайник –

Автомобіль, літак, човен –

Лев, тигр, бегемот, слон –

Стіл, диван, шафа, кресло –

 

Б) Виділення суттєвих ознак (абстрагування, 5-й зайвий )

Лялька, м’ячик, машинка, дерево, піраміда.

Вовк, диван, лисиця, ведмідь, лось.

Груша, яблуко, абрикос, шапка, персик.

Тарілка, чашка, глечик,  миска, куртка.

 

В) Конкретизація (аналогії - підбери пару)

Лимон кислий, цукор - ?

Хлопчик – чоловік, дівчинка -?

Зима – сніг, осінь - ?

Сторінки – книга, гілки -?

 

 

 

Узагальнення (Назви одним словом):

Описание: C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\12134366.jpg

Описание: C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\63233734.jpg

Описание: C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\76700817.jpg

Описание: C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\s17490409.jpg

Виділення суттєвих ознак ( Що  зайве?)

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906889_v4 (1).jpg          C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906888_v3.jpg

 

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906892_v6.jpg C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906894_v8.jpg

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906895_v9.jpgC:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\125906898_v11.jpg

Аналогії

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93108956_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI1.jpg

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93108971_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI2.jpg

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93108974_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI3.jpg

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93108980_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI4.jpg

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93109581_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI_9.jpg

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\93109612_RAZVITIE_MUYSLITELNOY_DEYATELNOSTI_12.jpg

Діагностика когнітивних процесів учнів  3 х класів (Мислення)

Прізвище, ім’я , клас_________________________________________________

  1. Назви одним словом:

А) Слива, яблуко, груша, абрикос – це ___________________________________________.

Б) Стіл, шафа, диван, кресло – це ___________________________________________.

В) Кофта, куртка, спідничка, штани – це ____________________________________________.

Г) Троянда, ромашка, нарцис, мак – це ____________________________________________.

 

  1. Перечисли за зразком:

А) Дикі тварини: вовк, __________________________________________________________.

Б) Іграшки: піраміда, ___________________________________________________________.

В) Посуд:

 ___________________________________________________________.

Г) Взуття: ____________________________________________________________.

 

  1. Знайди зайве і закресли:

А) Лисиця, вовк, заєць, сорока, ведмідь;

Б) Півень, кіт, корова, кінь, свиня;

В) Троянда, тюльпан, береза, конвалія, нарцис.

Г) Лікар, кухар, водій, людина, вчитель.

 

  1. Знайди закономірність:

А) Школа – навчання; лікарня - ________________________.

Б) Ліс – дерева; бібліотека - ____________________________.

В) Бігти – стояти;  кричати - ____________________________.

Г) Вухо – чути; око - __________________________________.

 

  1. Що спільного?

А) дощ, град - ________________________________________________-.

Б) Ніс, вухо - _________________________________________________.

Г) Зошит, підручник - __________________________________________.

В) Ялинка, тополя - _____________________________________________

Увага (коректурна проба)

Напиши за зразком:

 

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1489424579_burdon_child_01-2.jpg

 

 

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\409ea5b2e81eb97dc6e2899e6725a665.png

 

 

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\korrekturnie_proby_5.png

 

 

 

Корректурна проба (3-4 клас)

 

C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\hello_html_m11a4969a.jpg

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Oporna Velykomykhailivska
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
1509
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку