Міститься матеріал для діагностики когнітивної сфери ( вивчення рівня сформованості мисленєвих операцій, уваги) учнів молодших класів: картинки, письмові бланки з завданнями.
1
Діагностика (1-2 й клас)
Мислення
А) Узагальнення (назви одним словом)
Тарілка, чашка, миска, чайник –
Автомобіль, літак, човен –
Лев, тигр, бегемот, слон –
Стіл, диван, шафа, кресло –
Б) Виділення суттєвих ознак (абстрагування, 5-й зайвий )
Лялька, м’ячик, машинка, дерево, піраміда.
Вовк, диван, лисиця, ведмідь, лось.
Груша, яблуко, абрикос, шапка, персик.
Тарілка, чашка, глечик, миска, куртка.
В) Конкретизація (аналогії - підбери пару)
Лимон кислий, цукор - ?
Хлопчик – чоловік, дівчинка -?
Зима – сніг, осінь - ?
Сторінки – книга, гілки -?
Узагальнення (Назви одним словом):
Виділення суттєвих ознак ( Що зайве?)
Аналогії
Діагностика когнітивних процесів учнів 3 х класів (Мислення)
Прізвище, ім’я , клас_________________________________________________
А) Слива, яблуко, груша, абрикос – це ___________________________________________.
Б) Стіл, шафа, диван, кресло – це ___________________________________________.
В) Кофта, куртка, спідничка, штани – це ____________________________________________.
Г) Троянда, ромашка, нарцис, мак – це ____________________________________________.
А) Дикі тварини: вовк, __________________________________________________________.
Б) Іграшки: піраміда, ___________________________________________________________.
В) Посуд:
___________________________________________________________.
Г) Взуття: ____________________________________________________________.
А) Лисиця, вовк, заєць, сорока, ведмідь;
Б) Півень, кіт, корова, кінь, свиня;
В) Троянда, тюльпан, береза, конвалія, нарцис.
Г) Лікар, кухар, водій, людина, вчитель.
А) Школа – навчання; лікарня - ________________________.
Б) Ліс – дерева; бібліотека - ____________________________.
В) Бігти – стояти; кричати - ____________________________.
Г) Вухо – чути; око - __________________________________.
А) дощ, град - ________________________________________________-.
Б) Ніс, вухо - _________________________________________________.
Г) Зошит, підручник - __________________________________________.
В) Ялинка, тополя - _____________________________________________
Увага (коректурна проба)
Напиши за зразком:
Корректурна проба (3-4 клас)