Завдання для контрольної роботи на тему "Дієслово"

Про матеріал
Завдання різного типу для контрольної роботи №1 у сьомому класі на тему "ДІєслово".
Перегляд файлу

  Контрольна робота №1.    Дієслово                                     І варіант

І рівень(0.5 б)

1. Укажіть, у якому рядку всі слова дієслова:

а) написати, написаний, написавши, написання;

б) письмо, писали, писано, писавши;

в) пишуть, писали, писатимуть, будуть писати.

2. Вибрати з поданих слів, рядок, у якому записані лише дієслова майбутнього часу складної форми.
а) сміятись, буду ходити, прийду;
б) писатимемо, торгуватимуть, цікавитимуться;
в) будемо читати, привітають, скакати муть.

3. Укажіть рядок, у якому всі дієслова — у формі теперішнього часу:

а) розповідають, блищатимуть, кажемо, святкуватимемо:

б) сплю, стоїш, креслить, біліємо;

в) люблять, пишуть, скажуть, зловлять;

4.  Укажіть, у якому варіанті всі слова — неозначені форми дієслів доконаного виду:

а) умиватися, одягатися, озирнутися, сміятися;

б) писати, читати, малювати, казати;

в) подумати, записати, намалювати, створити;

5. У якому з рядків записані всі часи дієслова?
а) малюватиму, дивлюся, прийшов;
б) об’їхав, буде читати, кричатиме;
в) дивиться, благав, читати;

6. Дієслово відповідає на питання…
а) де? коли?; б) хто? що?; в) що робить? що зробить? г) який? яка? яке?

ІІ рівень

1. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.(1б)

А. Доконаний вид, майбутній час.            1 Перерахував.

Б. Недоконаний вид, майбутній час.       2 Буду вчити.  3. Напечемо.

В. Доконаний вид, минулий час                4. Вимию.5. Малюватимемо.

2. Визначити дієвідміну дієслів(2б.)

Думати, працює, читали, варила
ІІІ рівень( 3 бали)
Записати в особах просту, складну і складену форми дієслова майбутнього часу  варити.
IV рівень ( 3 бали)
Скласти і записати 6 речень з дієсловами і визначити їх вид та число та особу.

 

docx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку