Предмет. Громадянська освіта
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
ЗА РОЗДІЛОМ 5 “СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА”
Варіант №1.
-
Розкрийте зміст понять: 1.1. соціальні мережі - …
1.2. реклама - …
-
Будь-які відомості, створені людиною для передачі в часі та/чи просторі: (інформація, інформаційний процес, засоби масової інформації, мас-медіа).
|
-
Назвіть основні стандарти подання інформації в мас-медіа.
-
Поясніть позначення, що використовується в адресі сайту: . edu
-
Запишіть приклади фактів: (антонім, гіпербола, дати, епітет, імена, сатира, цифри)
|
-
Назвіть позитивні фактори використання інтернету.
-
Визначте різницю між “джинсою” і “мовою ворожнечі”.
|
-
Висловіть по 2 стверджувальних і заперечних аргументи з дискусійного питання та сформулюйте власний висновок.
ДИСКУСІЙНЕ ПИТАННЯ
У демократичній державі мають існувати
приватні мас-медіа
|
Так
|
Ні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок:
|
|
|
|
Предмет. Громадянська освіта
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
ЗА РОЗДІЛОМ 5 “СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА”
Варіант №2.
-
Розкрийте зміст понять: 1.1. мас-медіа - …
1.2. фейк - …
-
Сукупність інформації, дані, які унікально описують особу, організацію або електронне обладнання, що існує в інтернеті, - це: (інформаційна система, коротке повідомлення, резюме, цифрова ідентичність).
|
-
Назвіть основні маніпулятивні технології в мас-медіа.
-
Поясніть позначення, що використовується в адресі сайту: . org
-
Запишіть приклади оцінних суджень: (антонім, гіпербола, дати, епітет, імена, сатира, цифри)
|
-
Назвіть негативні фактори використання інтернету.
-
Визначте різницю між меседжем і новиною.
|
-
Висловіть по 2 стверджувальних і заперечних аргументи з дискусійного питання та сформулюйте власний висновок.
ДИСКУСІЙНЕ ПИТАННЯ
У демократичній державі інтернет
має піддаватися цензурі
|
Так
|
Ні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок:
|
|
|
|