14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Завдання для контрольної роботи за розділом "Світ інформації та масмедіа"

Про матеріал

Пропоновані завдвання контрольної роботи, що складені в 2-х варіантах, передбачають роботу з понятійним апаратом теми, аналіз дискусійного питання тощо.

Перегляд файлу

1

 

Предмет. Громадянська освіта

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ЗА РОЗДІЛОМ 5 СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА

Варіант №1.

  1. Розкрийте зміст понять: 1.1. соціальні мережі - …

                                      1.2. реклама - …

  1. Будь-які відомості, створені людиною для передачі в часі та/чи просторі:    (інформація, інформаційний процес, засоби масової інформації, мас-медіа).

 

  1. Назвіть основні стандарти подання інформації в мас-медіа.
  2. Поясніть позначення, що використовується в адресі сайту:  . edu
  3. Запишіть приклади фактів: (антонім, гіпербола, дати, епітет, імена, сатира, цифри)

 

  1. Назвіть позитивні фактори використання інтернету.
  2. Визначте різницю між “джинсою” і  “мовою ворожнечі”.

 

  1. Висловіть по 2 стверджувальних і заперечних аргументи з дискусійного питання та сформулюйте власний висновок.

ДИСКУСІЙНЕ ПИТАННЯ

У демократичній державі мають існувати

приватні мас-медіа

Так

Ні

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Предмет. Громадянська освіта

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ЗА РОЗДІЛОМ 5 СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА

Варіант №2.

  1. Розкрийте зміст понять: 1.1. мас-медіа - …

                                      1.2. фейк - …

  1. Сукупність інформації, дані, які унікально описують особу, організацію або електронне обладнання, що існує в інтернеті, - це:    (інформаційна система, коротке повідомлення, резюме, цифрова ідентичність).

 

  1. Назвіть основні маніпулятивні технології в мас-медіа.
  2. Поясніть позначення, що використовується в адресі сайту:  . org
  3. Запишіть приклади оцінних суджень: (антонім, гіпербола, дати, епітет, імена, сатира, цифри)

 

  1. Назвіть негативні фактори використання інтернету.
  2. Визначте різницю між меседжем і новиною.

 

  1. Висловіть по 2 стверджувальних і заперечних аргументи з дискусійного питання та сформулюйте власний висновок.

ДИСКУСІЙНЕ ПИТАННЯ

У демократичній державі інтернет

має піддаватися цензурі

Так

Ні

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок:

 

 

 

 


 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку