Урок. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас

Про матеріал
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас
Перегляд файлу

Урок 1. Правила поведінки і безпеки  життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас

 

Цілі:

  •              навчальна: повторити правила поведінки в  комп’ютерному кабінеті, пристрої комп’ютера; розширити уявлення про інформацію та інформаційні процеси;
  •              розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас учнів;
  •              виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.

Програмне забезпечення: графічний редактор TuxPaint.

Хід уроку

  1.                      Організаційний етап
  2.                      Мотивацій навчальної діяльності

Бесіда

— Ось і проминуло літо. Стільки цікавих подій відбулося під час канікул! Що вам найбільше запам’яталося?

Відгадайте ребус, який склав для вас новий друг на канікулах, хто саме дізнаєтесь трохи пізніше..

Робота з ребусом

(Ключове слово: комп’ютер)

  1.                      Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу

У комп’ютерному класі все знайоме! Як добре знову опинитися тут, адже нас чекають комп’ютери.

Всі ви знаєте казкового героя Незнайко. В цьому році Незнайко пішов до школи, де вивчають комп’ютери. Давайте допоможемо йому дізнатися все про комп’ютер. А саме головне Незнайка потрібно навчити, як потрібно себе вести в нашому класі.

Гра «так чи ні»

  •                 До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу, напої.
  •                 Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
  •                 Можна доторкнутися до розеток, кабелю та вмикачів.
  •                 Можна бігати та бавитися в кабінеті.
  •                 Руки мають бути брудними та вологими.
  •                 Відстань до екрана монітора має бути не менше ніж 50 см.
  •                 Гратися на комп’ютері можна досхочу.
  •                 На клавіші потрібно тиснути сильно.

  •                 Щоб запустити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, підвівши вказівник до ярлика.
  •                 Програми запускаються самі по собі.

Які ще правила техніки безпеки ви знаєте?

  1.                      Фізкультхвилинка

Любить вчитися наш клас,

Та відпочивати час. (встати із-за парт, потягнутись усім тілом)

Нумо, разом всі присіли. (присіли)

І нагору полетіли. (повільно-повільно підніматись на весь зріст)

Піднімаємось все вище, (стати навшпиньки, підняти руки вгору)

Висота стає все ближче! (підстрибнути на місці якомога вище)


  1.                      Формування вмінь і навичок

Робота з підручником: § 1.

Незнайко тільки почав вивчати інформатику.  Давайте йому розкажемо, що вміє комп’ютер і взагалі, що це таке?

  •              Які бувають персональні комп’ютери? Наведіть приклади. (стаціонарні та портативні. Портативні це ноутбук, нетбук, кишенькові комп'ютери)

  •               Для чого використовують комп'ютер?

(Комп’ютери використовують для обчислень, під­готовки і проведення уроків, створення малюнків, мультфільмів і кінофільмів, музики і відео. Вони до­помагають проектувати автомобілі, літаки й будинки, моделювати одяг.)

  •               З яких основних пристроїв складається комп’ютер?

(пристрої введеня – клавіатуру і мишу; пристрої виведення – монітор і принтер У системному блоці знахо­дяться пам’ять для зберігання інформації та процесор, який виконує всі обчислення і керує роботою всіх при­строїв комп’ютера.)

Додаткове завдання

Гра «Озирнись навколо»

Які з предметів, що знаходяться в кабінеті інформатики, можуть нам -повідомляти будь-яку інформацію? (Годинник, вікно, екран монітора, дошка та ін.)

  1.                      Робота за комп’ютером

1) Інструктаж учителя.

Намалюй квітник в TuxPaint

Нагадайте, як виглядає ярлик цієї програми.

2) Практична робота за комп’ютерами.

3) Вправи для очей.

СОВЕНЯТА


Сплять маленькі совенята.

Раз! — розкрили оченята.

Подивилися навколо,

Потім вгору і додолу.

Оченята — блим, блим, блим!

 

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо працювати!


  1.                      Підсумки уроку

Гра «Що змінилося?»

1) Робота із зошитом

2) На дошці (або на екрані) розміщенні зображення пристроїв комп’ютера. Діти заплющують очі. Учитель прибирає або переміщує предмет. Діти повинні з’ясувати, що змінилося.

— За допомогою чого отримували інформацію?

— Які інформаційні процеси виконували?

  1.                      Домашнє завдання

Підручник §1 (ст. 6-11), ст.10 №2; З. ст.2 №2.

1

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
2131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку