Завдання для підготовки до олімпіади з основ здоров'я для учнів 8-х класів. У документі є тестові завдання та задачі, завдання різнорівневі та містять у собі питання, що стосуються не лише 8 класу, але й 5, 6 та 7 класів.
1. Вкажіть правильне твердження:
І - Якщо необхідно обійти автобус спереду, відступи від нього п’ять великих кроків. Перш ніж вийти з-за автобуса, зупинись і уважно подивись ліворуч і праворуч.
ІІ - Переходити дорогу на зупинці безпечно.
а) правильне лише І твердження;
б) правильне лише ІІ твердження;
в) обидва твердження правильні;
г) правильного твердження немає.
2. Укажіть вірну відповідь.
Безпека – це:
а) незбалансований стан людини, держави, соціуму;
б) стан людини, яка чекає небезпеку;
в) відсутність загрози твоєму життю, здоров'ю чи добробуту;
г) стан людини після виниклої небезпеки.
3. Укажіть вірну відповідь.
Стан психічного і фізичного напруження, що виникає як реакція організму на зміну внутрішнього чи зовнішнього середовища – це
а) рівновага;
б) злість;
в) перевтома;
г) стрес.
4. Вкажіть правильне твердження.
І – Гендер – це статева роль.
ІІ – Стать визначає, є людина чоловіком чи жінкою.
а) правильне лише І твердження;
б) правильне лише ІІ твердження;
в) обидва твердження правильні;
г) правильного твердження немає.
5. Укажіть декілька вірних відповідей.
До складових загартовування відноситься:
а) нерегулярність;
б) поступовість;
в) швидкість;
г) систематичність;
д) дозованість.
6. Укажіть декілька вірних відповідей.
Самооцінка – це:
а) здатність негативно ставитися до себе.
б) ставлення людини до самої себе.
в) ставлення інших до людини.
г) здатність реально ставитися до себе.
7. Укажіть вірну відповідь.
Якими бувають природні потреби:
а) дефіциту та розвитку;
б) живлення та відпочинку;
в) навчання та спілкування;
г) вірної відповіді немає.
8. Вкажіть правильне твердження.
І – За територіальним охопленням надзвичайні ситуації бувають міського та світового охоплення.
ІІ – За походженням надзвичайні ситуації бувають природного, техногенного, соціального та військового походження.
а) правильне лише І твердження;
б) правильне лише ІІ твердження;
в) обидва твердження правильні;
г) правильного твердження немає.
9. Укажіть декілька вірних відповідей.
Вкажіть причини хвороб:
а) інфекції;
б) забруднення довкілля;
в) природні та техногенні небезпеки;
г) неправильне харчування;
д) стреси;
е) малорухливий спосіб життя.
10. Встановіть відповідність між ступенем опіку та його характеристикою:
1. І ступінь |
А. Верхнього шару шкіри практично немає, характерне утворення бурувато-коричневої кірки; |
2. ІІ ступінь |
Б. Почервоніння і набряк шкіри, що супроводжується пекучим болем; |
3. ІІІ ступінь |
В. Омертвіння шкіри, м’язів, сухожилля, кісток. |
4. ІV ступінь |
Г. Інтенсивне почервоніння, відшарування зовнішнього шару шкіри. |
|
Д. Кровотеча та біль. |
11. Установіть відповідність між стадією наркотичної залежності та її ознаками:
А) психічна залежність; |
1) фізичні болі й судоми в усьому тілі; |
Б) фізична залежність. |
2) депресія; |
|
3) погіршення сну; |
|
4) збільшення дози; |
|
5) роздратованість; |
|
6) знайти альтернативні рішення, які повністю відповідають інтересам усіх учасників конфлікту; |
|
7) задовольнити свої інтереси зі шкодою для інших людей; |
|
8) припинити спілкуватися або розірвати стосунки, або просто втікати від вирішення конфлікту. |
12. Встановіть відповідність між корисними та шкідливими продуктами:
1. Корисні продукти; |
А) Молоко; |
2. Шкідливі продукти. |
Б) Копчена риба; |
|
В) Желе; |
|
Г) Гречана каша; |
|
Д) Сир; |
|
Е) Чіпси; |
|
Є) Борщ; |
|
Ж) «Кока-кола». |
13. Установіть відповідність між поняттям та його визначенням:
А) інтелект; |
1) зосередження на важливих для людини предметах та явищах; |
Б) пам’ять; |
2) здатність людини розв’язувати складні завдання і проблеми; |
В) мислення; |
3) закріплення, збереження і відтворення в мозку людини інформації; |
Г) увага; |
4) здатність мозку створювати на базі пам’яті нові образи; |
|
5) переробка інформації в мозку людини з метою опосередкованого глибокого пізнання дійсності. |
14. Встановіть відповідність між поняттям та його визначенням.
1. Загальна витривалість. |
А. Здатність забезпечувати максимальну амплітуду рухів. |
2. М’язова витривалість. |
Б. Здатність утримувати, переносити чи штовхати вагу. |
3. Спритність. |
В. Здатність тривалий час витримувати помірні фізичні навантаження; |
4. Гнучкість. |
Г. Добра координованість рухів і швидка реакція; |
|
Д. Здатність витримувати навантаження протягом тривалого часу |
15. Що таке емоційна культура?