Завдання для роботи на уроці "Пригоди Тома Сойєра"

Про матеріал

Завдання для роботи на уроці "Пригоди Тома Сойєра". можна використовувати на різних етапах уроку

Перегляд файлу

 

Завдання для роботи на уроці, які можна використовувати на різних етапах вивчення твору.

 

 

Відтворіть послідовність подій у творі

  • Витівки хлопчика завдають чималого клопоту тітоньці Поллі, у домі якої він виховується.
  • Ось удалині з’явився Бен Роджерс. Кепкувань цього хлопця Том боявся найбільше.
  • Крім тих речей, про які говорилося, він мав ще дванадцять мармурових кульок, сюрчок, шматочок синього скла від пляшки, щоб дивитися крізь нього, гармату, зроблену з котушки для ниток, ключ, яким нічого не можна було відімкнути, шматок крейди
  • Невдовзі Том зустрівся з Гекльберрі Фінном, сином місцевого п’янички.
  • Том вирушив до школи. Учитель добряче відлупцював його за спізнення, а потім наказав сісти поруч із новенькою ученицею.
  • Уночі Том і Гек потайки пішли на цвинтар, аби випробувати «рецепт» лікування бородавок за допомогою дохлої кішки.
  • Думка про те, що буде покарано невинного, не давала хлопцям спокою. Однак страх перед Джо й вірність клятві були сильнішими за голос сумління…
  • Том глянув на залізне обличчя індіанця Джо, і йому заціпило. Слухачі затамували подих, але Том не міг вимовити жодного слова.
  • Невдовзі Беккі запросила Тома на пікнік. У великій компанії вони вирушили на пароплаві до мальовничої місцини.
  • Том лежав на дивані, оточений жадібними читачами… ( завдання роздрукувати на папері, розташувати в хаотичному порядку)

 

  1. «Впізнай героя за цитатою»:
  • «Ну й розбишака ж, хай йому абищо! ...В ньому наче біс сидить...» (Тітка Поллі про Тома — розділ І).
  • «...він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник. Але зла він нікому не хотів і серце мав предобре» (Тітка Поллі про Тома — розділ XV).
  • «…завжди був одягнений в обноски з дорослих людей, укриті незліченними плямами й такі подерті, що аж клапті теліпалися з усіх боків. На голові у нього стирчала руїна здоровенного капелюха з напівобірваними крисами; куртка, коли він її напинав, сягала йому мало не до п’ят, а ґудзики позаду опинялися десь нижче від того місця, де їм належало бути; штани трималися на одній шлейці...» (Гек).
  • «...був сам собі господар і робив усе, що йому зама­неться» (Гек).
  • «Він гриз яблуко, а в проміжках голосно гудів і дзвінко кричав: «Дінь-дон-дон, дінь-дон-дон», бо вдавав із себе пароплава». (Бен Роджерс)
  • «…добряче відлупцював його за спізнення, а потім наказав сісти поруч із новенькою ученицею». (учитель)

 

  1. Том Сойєр — головний герой повісті

Ситуації

Риси характеру

Невідвідування

школи

 

 

 

Участь у бійках

 

 

Фарбування паркана

 

 

 

«Прогулянка» на цвинтар

 

 

Перебування у печері

 

 

Виступ у суді

 

 

    

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
2705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку