Завдання для роботи в групах

Про матеріал
Такі завдання допоможуть учням краще засвоїти відомості про іменник, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль
Перегляд файлу

Завдання для роботи в групах під час вивчення теми

«Іменник : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль»

 

Текст для роботи в групах

 

Музика

Незбагненна влада музики над людиною . Вона примушує радіти й плакати, може допомогти пережити горе, зняти стрес, загоїти душевні рани. Музика об’єднує людей.

Слухаючи деякі мелодії, розумієш, що композитор мав, мабуть, Боже благословення, щоб створити таку красу, таку досконалість поєднання звуків, таку чистоту.   * Гармонія музики переходить на весь світ, звучить над землею.*   Від музики світлішає похмурий день, зникає втома.  Від музики з’являється бажання творити добро, прощати зло, любити людей.

(З журналу).

 

І група.  Прочитати текст. З’ясувати лексичне значення виділених у тексті слів, визначити: самостійна чи службова частина мови. Що означає іменник? 

ІІ група.  Прочитати текст. Виписати з першого абзацу слова, які відповідають на питання  хто? що? кого? чого? кому? чому? ким? чим? на кому? на чому?  Визначити рід, число. Зробити висновок про граматичні ознаки іменника.    

ІІІ група.   Прочитати текст. Виписати речення з позначкою **, синтаксично розібрати його. Скласти речення, у яких іменник музика виступав би в ролі додатка та підмета.

 

Коментар

1. Самостійна робота в групах. ( Учні виконують завдання, усно й письмово готуються до захисту виконаних завдань).

2. Захист виконаних завдань. ( Міжгрупова діяльність. Учні під керівництвом учителя обговорюють результати дослідження кожної групи).

3.Узагальнення результатів досліджень. ( На основі результатів роботи учні формулюють визначення іменника, усно характеризують його як частину мови).

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку