Завдання для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Вправа проводиться на основі карток – ілюстрацій із зображенням тварини (рослини, предметів). Ілюстрація поділена на частини , на кожній з яких знаходиться склад слова.
Наприклад :
БІЛ |
КА |
Є 10 карток зі словами, що мають 2 склади ( риба, сова, буйвол, зебра, чапля, лелека, пітон, мавпа, літак, равлик) та 14 карток зі словами, що мають 3 склади ( вітрильник, каченя, бегемот, лисиця, порося, восьминіг, динозавр, паровоз, кошеня, крокодил, носоріг, корова, їжачок, жабеня).
Для роботи можна використати і всі картки, а можна і частину з них.
Завдання 1 : скласти і записати всі слова, що мають два склади;
Завдання 2 : скласти і записати всі слова, що мають три склади;
Завдання 3 : поставити наголос у всіх записаних словах;
Завдання 4 : скласти і записати два речення , використавши слова на позначення предметів;
Завдання 5 : скласти і записати два речення з однорідними членами речення, використавши слова на позначення диких тварин;
Завдання 6: розділити усі слова на дві групи «істота» та «неістота»;
Завдання 7 : знайти і назвати ( пояснити значення) слова, що називають предмети;
Завдання 8: знайти усіх тварин і розділити на дві групи «дикі тварини» та «свійські тварини»;
Завдання 9: знайти і назвати категорії «птахи», «морські істоти» та «плазуни».