Завдання для тематичного оцінювання з історії 6 класу по темі «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»

Про матеріал

Завдання для тематичного оцінювання з історії 6 класу по темі «Стародавній Рим за царської та республіканської доби», складені на основі підручника О.І.Пометун, П.В.Мороз, Ю.Б.Малієнко «Всесвітня історія. Історія України», Київ, видавничий дім «Освіта»,2014р ( два варіанти)

Перегляд файлу

Завдання для тематичного оцінювання з історії 6 класу по темі

«Стародавній Рим за царської та республіканської доби», складені на основі підручника О.І.Пометун, П.В.Мороз, Ю.Б.Малієнко «Всесвітня історія. Історія України», Київ, видавничий дім «Освіта»,2014р.

І варіант

 1. Як  називали в Римі корінних жителів, що походили від перших поселенців —              засновників міста?

А плебеї   Б демос   В аристократи   Г патриції

 2. У якому  році в Римі було проголошено республіку? А 509 р. до н.е.   Б 390 р.до н.е.   В 265 р. до н. е.   Г 201 р. до н. е.

4. Кому з римських полководців належить вислів: «Жереб кинуто!»?

А Гнею Помпею   Б Юлію Цезарю   В Октавіану Августу   Г Траяну

5. Народні трибуни обстоювали інтересів?

А плебеїв    Б патриціїв    В арисократів    Г демосу

6. У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим:

А розгромив Македонське царство   Б захопив Єгипет  В  здобув Іспанію та Північну Італію

Г  знищив Карфагенську державу

7. Кому з відомих діячів Стародавнього Риму належать слова: «Навіть дикі  звірі мають нори і лігвища, а у тих, хто боровся і помирав за Рим, немає нічого, крім               повітря і світла!»?

А Тиберію Гракху  Б Спартаку   В  Цицерону  Г  Юлію Цезарю

8. Що  стало результатом І громадянської війни в Стародавньому Римі?

А установлення народного трибунату

Б завершення боротьби плебеїв з патриціями

В утвердження диктатури Луція Корнелія Сулли

Г установлення диктатури Цезаря

9.Дайте визначення понять

 Гладіатори -

 Диктатор -

 10. Установіть хронологічну  послідовність подій.

А ухвалення Законів ХІІ таблиць     Б Перша Пунічна війна.

В встановлення республіки             Г зруйнування римлянами   Карфагена

 

11. Опишіть сутність реформ братів Гракхів.

 

12.Установіть хто зображений на фото?

 

C:\Users\Школа 2\Desktop\1.jpegC:\Users\Школа 2\Desktop\pom003.jpg

 

ІІ варіант

1. Який правитель був останнім царем Риму?

А Тарквіній Гордий Б Ромул   В  Гамількар Барка    Г) Цезар

2. Рим було засновано у

А)755р Б)753р. В)783р. Г)509р.

3. Як називали римляни заміжніх жінок у Римі?

А матронами  Б вестами   В ларами   Г юнонами

4. Ухвалення Законів  ХІІ таблиць було складовою боротьби:

А плебеїв із патриціями        Б громадян Риму проти царів

В рабів за свої права              

Г іноземців  за права римського громадянства

5. Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні підкорених народів?

А «Хліба і видовищ!»   Б «Поділяй і володарюй   В «Щодо ворога все дозволено» Г «Прийшов, побачив,переміг!»

6. У результаті громадянської війни 49—45 рр. до н. е. у Стародавньому Римі встановлено:

А народний трибунат Тиберія Гракха     Б довічну диктатуру Юлія Цезаря  В принципат Октавіана Августа  Г домінат Аврелія              Діоклетіана

7. Хто  з названих видатних римських полководців і політиків утворював              Перший тріумвірат (три правильні відповіді)?

1 Помпей   2 Красс   3 Юлій  Цезар   4 Октавіан   5 Лепід   6 Цицерон   7Антоній

8. Що  стало наслідком Пунічних війн (ІІІ—ІІ ст. до н.е.)?

А установлення панування Риму в Західному Середземномор’ї

Б запровадження Римом провінційного управління в Сирії та Палестині

В ліквідація Римом Ахейського та інших грецьких союзів

Г утворення Римсько-італійського союзу під зверхністю Риму

9. Дайте визначення понять

Провінція –

Контрибуція-

10. Установіть хронологічну послідовність подій

А діяльність братів Гракхів

Б диктатура Сулли

В «золота доба» Римської республіки

Г Перший тріумвірат

11.Опишіть сутність  реформ Юлія Цезаря

12.Установіть хто зображений на фото?

 

. C:\Users\Школа 2\Desktop\sulla.jpgC:\Users\Школа 2\Desktop\Mark_krass.jpg

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Січенко Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гацелюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
54975
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку