завдання для учнів до уроку Закон збереження маси речовини.Хімічні рівняння

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів із законом збереження маси речовин; сформу­вати уявлення про роботи Р. Бойля, М. В. Ломоносова й А. Л. Лавуазьє пояснити значення закону збереження маси в хімії; розкрити сутність хімічних реакцій; розвиватив учнів пізнавальний інтерес; формувати культуру праці.

Перегляд файлу

Піднімаймося на «Хімічний Олімп»

І варіант

  1. Розставте коефіцієнти в нижченаведених схемах хімічних реакцій.

….Li + O2 …. Li2O

Mg + …HClMgCl2 + H2

…. KClO3   → …. KCl + ….O2

  1. Складіть хімічні формули продуктів реакцій за відоми­ми валентностями атомів хімічних елементів. Розстав­те коефіцієнти в одержаних схемах хімічних реакцій.       I

Н2+ Сl2 …HCl

                      I

…Na+ …O2…Na2O

                         III

…H2+….N2….NH

  1. Самостійно розставте коефіці­єнти в нижченаведених схемах хімічних

 

Al2(SO4)3 +  NaOH     Al(OH)3 +  Na2SO4

Ca(OH)2 +  H3PO4     Ca3(PO4)2 +  H2O

Fe2O3 +  HNO3     Fe(NO3)3 +  H2O

Для перевірки правильності розмі­щення коефіцієнтів знайдіть суму коефіцієнтів у всіх рівнян­нях реакцій. Якщо вона виявиться рівною чисельному значенню від­носної молекулярної маси сполу­ки , то ви досягли хіміч­ного Олімпу.

 

 

Піднімаймося на «Хімічний Олімп»

ІІ варіант

  1. Розставте коефіцієнти в нижченаведених схемах хімічних реакцій.

Р +  О2   .P2O5

Li + …O2     Li2O

Al +  HCl  AlCl3 +  H2

  1. Складіть хімічні формули продуктів реакцій за відоми­ми валентностями атомів хімічних елементів. Розстав­те коефіцієнти в одержаних схемах хімічних реакцій.       II

Н2+ O2 =…H2O

                      I

…K+ …O2=…K2O

                         III

…H2+….N2=….NH

  1. Самостійно розставте коефіці­єнти в нижченаведених схемах хімічних

 

Fe2O3 +  H2  Fe +  H2O

ВаCl2 +  AgNO3    Ba(NO3)2 +  AgCl

Al2(SO4)3 +  NaOH     Al(OH)3 +  Na2SO4

Для перевірки правильності розмі­щення коефіцієнтів знайдіть суму коефіцієнтів у всіх рівнян­нях реакцій. Якщо вона виявиться рівною чисельному значенню від­носної молекулярної маси сполу­ки          , то ви досягли хіміч­ного Олімпу.

 

doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку