Мета: ознайомити учнів із законом збереження маси речовин; сформувати уявлення про роботи Р. Бойля, М. В. Ломоносова й А. Л. Лавуазьє пояснити значення закону збереження маси в хімії; розкрити сутність хімічних реакцій; розвиватив учнів пізнавальний інтерес; формувати культуру праці.
Піднімаймося на «Хімічний Олімп»
І варіант
….Li + O2 → …. Li2O
Mg + …HCl →MgCl2 + H2
…. KClO3 → …. KCl + ….O2
Н2+ Сl2 →…HCl
I
…Na+ …O2→…Na2O
III
…H2+….N2→….NH
Al2(SO4)3 + NaOH → Al(OH)3 + Na2SO4
Ca(OH)2 + H3PO4 → Ca3(PO4)2 + H2O
Fe2O3 + HNO3 → Fe(NO3)3 + H2O
Для перевірки правильності розміщення коефіцієнтів знайдіть суму коефіцієнтів у всіх рівняннях реакцій. Якщо вона виявиться рівною чисельному значенню відносної молекулярної маси сполуки , то ви досягли хімічного Олімпу.
Піднімаймося на «Хімічний Олімп»
ІІ варіант
…Р + …О2 → ….P2O5
…Li + …O2 → …Li2O
Al + HCl → AlCl3 + H2
Н2+ O2 =…H2O
I
…K+ …O2=…K2O
III
…H2+….N2=….NH
Fe2O3 + H2 → Fe + H2O
ВаCl2 + AgNO3 → Ba(NO3)2 + AgCl
Al2(SO4)3 + NaOH → Al(OH)3 + Na2SO4
Для перевірки правильності розміщення коефіцієнтів знайдіть суму коефіцієнтів у всіх рівняннях реакцій. Якщо вона виявиться рівною чисельному значенню відносної молекулярної маси сполуки , то ви досягли хімічного Олімпу.