Завдання до квесту "В пошуках права"

Про матеріал
Квести належать до інтерактивних розвивальних ігор, є надзвичайно цікавими для підлітків, оскільки активізують їхні знання, вміння і навички. Завдання, запропоновані для проведення правового квесту «В пошуках права», дозволять дітям використати отримані правові знання при вирішенні реальних та уявних ситуацій, сприятимуть формуванню правової культури і громадської активності та інтересу до права.
Перегляд файлу

                    Завдання № 1 Розгадати ребуси

 

        

 

 

 

 

Ребус № 1 Відповідь: Право 

 

 

 

 

 

                         

Ребус № 2     Відповідь: Закон

Ребус № 3    Відповідь: Дитина

  

Ребус № 4  Відповідь:  Освіта    

    Завдання № 2. Скласти пазли та визначити, в яких книгах можна знайти відповіді на запропоновані запитання.

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение            Картинки по запросу малюнок конституції україни

Примітка: Пазли готуються на основі поданих малюнків.

Завдання № 3. Визначити, яким статтям Конвенції ООН про права дитини  відповідають підібрані прислів’я та приказки.

“Правда суду не боїться” (Стаття 12. Право на захист своїх інтересів і свобод у суді).

“За морем тепліше, та вдома миліше.”  (Стаття 7. Право на громадянство).

Гарно того вчити, хто хоче все знати” (Стаття 28. Право на освіту).

Вмій пожартувати, та знай, коли перестати” (Стаття 31. Право на відпочинок і дозвілля).

У дружній родині і в холод тепло” (Стаття 8. Право на збереження сімейних зв’язків).

Здоровий злидар щасливіший від хворого багача ” (Стаття 24. Право на користування послугами системи охорони здоров’я).

“Добре ім’я - найкраще багатство ”  (Стаття 7. Право на ім’я).

“Вояка воює, а жінка з дітьми горює ” (Стаття 38. Право на захист і турботу під час воєнних дій)

“І соловей не співає, коли він їсти нічого не має ” (Стаття 27. Право на належний життєвий рівень).

“Лиха тому зима, в кого кожуха нема” (Стаття 27. Право на належний життєвий рівень).

“Не той батько, що зродив, а той, що до ума довів” (Стаття 21. Право на усиновлення).

Завдання № 4.  Відгадайте зашифроване слово, скориставшись алфавітом. Кожна літера української абетки має свій визначений порядковий номер алфавіту. 15,19,18,22,23,11,23,24,27,12,33. (Конституція)

Завдання № 5. Знайти в тексті Конституції України  вказані у завданні пропущені слова та по першим літерам знайдених слів відгадати зашифроване слово.

Ст.8 «_____ України  має найвищу юридичну силу.» (Конституція)

Ст.27 «Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. _______ держави – захищати  життя людини.» (Обов’язок)

Ст.29 «Кожна людина має право на свободу та особисту _______» (Недоторканність)

Ст.32 «Ніхто не може зазнавати ________в його особисте і сімейне життя» (Втручання)

Ст.44 «Ті, хто працює, мають право на страйк для захисту своїх ________і соціальних інтересів» (Економічних)

Ст.52 «Діти рівні у своїх правах _______від походження» (Незалежно)

Ст.54 «Держава забезпечує збереження історичних пам’яток та інших об’єктів, що становлять культурну ______» (Цінність)

Ст.61 «Юридична відповідальність особи має ______ характер» (Індивідуальний)

Ст.60 «Ніхто не зобов’язаний  виконувати  _______ злочинні розпорядження чи накази» (Явно)

К

О

Н

В

Е

Н

Ц

І

Я

 

Завдання № 6. Знайти  цифри і визначити їх юридичне значення (цифри записані на окремих аркушах і приховані в приміщенні, де проводиться квест).

5 – (років) строк повноважень Верховної Ради та Президента України; необхідний термін проживання в Україні для  прийняття до громадянства.

14 – (днів) термін потрібний для попередження про звільнення за власним бажанням; мінімальний вік прийому на роботу;  вік, з якого припиняється опіка; вік, з якого настає кримінальна відповідальність за окремі злочини.

18 - мінімальний вік засновників та членів партії; мінімальний вік виборців;  повна цивільна дієздатність, повнолітня особа.

450 -  конституційний склад Верховної Ради України.

15  - (діб) термін адміністративного арешту; мінімальний вік засновників молодіжної організації.

Завдання № 7. Розгадати кросворд, що знаходиться в «чорній скриньці». Відгадавши його, команда у клітинках по діагоналі отримує назву посадової особи держави, посаду якої запроваджено 5 липня 1991 р. (Президент).

КРОСВОРД

1. Система загальнообов’язкових правил поведінки людей, що встановлені й охороняються  державою.  (Право)

2. Державний Герб України. (Тризуб)

3. Усенародне голосування з важливих питань загальнодержавного і місцевого значення. (Референдум)

4. Передбачене кримінальним законом суспільно небезпечне протиправне, карне діяння, що посягає на суспільні відносини, які охороняє закон. (Злочин)

5. Прізвище автора музики Державного Гімну України. (Вербицький)

6.Орган, до якого потрібно звертатися при порушенні прав людини. (Суд)

7. Незалежність держави, що полягає у праві самостійно розв’язувати свої внутрішні та зовнішні політичні проблеми без втручання в них інших держав, організацій, осіб. (Суверенітет)

8. Основний Закон держави. (Конституція)

9. Письмовий трудовий договір, що укладається працівником на певний термін. (Контракт)

 

 

П

Р

А

В

О

 

 

Т

Р

И

З

У

Б

Р

Е

Ф

Е

Р

Е

Н

Д

У

М

 

З

Л

О

Ч

И

Н

 

В

Е

Р

Б

И

Ц

Ь

К

И

Й

 

 

С

У

Д

 

С

У

В

Е

Р

Е

Н

І

Т

Е

Т

 

К

О

Н

С

Т

И

Т

У

Ц

І

Я

К

О

Н

Т

Р

А

К

Т

 

 

Завдання № 8. Назвати, які права, згідно Конституції України та Конвенції ООН про права дитини, були порушені  у наведених прикладах казок та мультфільмів.

Ситуація 1.

Казка «Снігова королева». Могутня королева викрала хлопчика Кая та перенесла його до Лапландії, бажаючи зробити його своїм спадкоємцем.

Ситуація 2.

Казка «Дюймовочка». Головна героїня потрапила в складну ситуацію, коли була викрадена Жабою, що хотіла силоміць видати її заміж за свого сина.

Ситуація 3.

Казка «Троє поросят». Злий вовк зруйнував солом’яну хатинку поросяти Ніф-Ніфа, дмухнувши на неї з усієї сили.

Ситуація 4.

Казка «Попелюшка». Зла мачуха та сестри змусили безвідмовну Попелюшку виконувати велику кількість роботи, а коли вона була вся виконана, не взяли з собою на бал.

Ситуація 5.

Казка «Івасик – Телесик». Хлопчика – крихітку вкрала страшна змія, щоб з’їсти  Івасика – Телесика.

Ситуація 6.

Казка «Царівна-жаба». Іван - царевич одружився з жабою,яка виявилася гарною та мудрою Василиною. Побачивши свою дружину в її звичному вигляді, Іван кинувся додому і спалив зелену жаб’ячу шкіру.

Ситуація 7.

Казка «Коза – Дереза». Дід розсердився на своїх синів та дружину за те, що вони погано пасли козу, та й вигнав їх з дому.

Завдання 9. Відновити слова та скласти з ними два речення (слова записані на картках та розділені на склади).

Ди – ти - на, пра - ва, дер – жа - ва, кон – вен - ція, за - кон, кон – сти – ту - ція, сво – бо - да.

Завдання 10. Пізнай за ілюстрацією героя та поясни, які його права було порушено.

      

 

 

 

         

Завдання 11. Розподілити на окремі групи права та обов’язки, вказавши  порядкові номери наведених тверджень.

1.Безкоштовна освіта.

2. Повноцінне харчування.

3.Повага до думки інших учнів та вчителів.

4.Зручне робоче місце.

5.Відвідування школи у визначений для цього час.

6.Захист особистої власності.

7.Відвідування шкільних заходів.

8.Не пропускати шкільних занять без поважної причини.

9.Вільно висловлювати свої думки.

10.Користування шкільною бібліотекою.

11.Дотримуватись техніки безпеки.

12.Берегти шкільне майно.

13. Активність в отриманні знань.

14.Тримати в порядку своє робоче місце.

15. Не порушувати дисципліну на перервах та на уроках.

16.Обирати гуртки за інтересами.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Затинацька Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
1719
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку