Завдання до практичного заняття: "Наукові знання, освіта та писемність у Стародавньому Китаї"

Про матеріал

Завдання до практичного заняття розроблені для учнів 6 класу, які вивчають тему "Стародавні Індія та Китай". Матеріали заняття можна використати і для позакласної роботи з предмета. Структура уроку передбачає такі обов'язкові елементи: назва теми, мета, обладнання уроку, хід роботи, зміст і форми роботи. Для активізації процесу навчання, підвищення зацікавленості учнів у засвоєнні історичного матеріалу використовуємо різноманітні методичні прийоми: евристична бесіда, робота з першоджерелом, розповідь, коментування ілюстрацій, робота з картою, опорні тези, текстова схема, дослідження, таблиця, проблемне завдання, добір фактів, робота з поняттями, перегляд анімаційного фільму.

Перегляд файлу

Практичне заняття

Наукові  знання,  освіта  та  писемність

у  Стародавньому  Китаї

 

Мета уроку: на основі аналізу текстових та візуальних джерел інформації схарактеризувати основні винаходи та відкриття давніх китайців у галузі культури, а також сформувати уявлення про рівень розвитку освіти, науки та мистецтва у Стародавньому Китаї; удосконалювати навички самостійної та дослідницької діяльності учнів, уміння працювати з різноманітними джерелами інформації; виховувати почуття поваги до історії та культури інших народів.

Обладнання: підручник, картки для роботи в групах, ілюстративний матеріал.

 

Хід роботи

 

Завдання 1. Укажіть назви винаходів, зроблених у Стародавньму Китаю, про які йдеться в уривках.

  1. «Кипляча суміш із пеньки, кори тутового дерева, старих риболовних сіток і тканин перетворювалася на пульпу, після чого ії розтирали до пастоподібного однорідного стану і змішували з водою. У суміш занурювали сито в деревйїній рамі з тростини, вичерпували ситом масу і проціджували. При цьому в ситі утворювався тонкий і рівний шар волокнистої маси».

 

  1. «За стародавніми повір'ями, злі духи бояться яскравого світла і гучного звуку. Тому здавна на Новий китайський рік існувала традиція у дворах палити багаття з бамбука, який шипів у вогні й лопався з тріском».

 

  1. «За часів династії Хань (202р.до н. е. – 220 р. н. е.) китайці почали використовувати магнітний залізняк, орієнтований на північ-південь який у давньому тексті "Луньхен" описується так: “Цей інструмент нагадує ложку, і якщо його покласти на тарілку, то його ручка вкаже на південь”».

 

Завдання 2.   Дайте визначення понять:  «Ієрогліфи», «Великий шовковий шлях».

 

Завдання 3.  Визначте, про які давньокитайські винаходи йдеться у твердженнях.

1. Цей напій люди залюбки п’ють щодня.

2. Із цього матеріалу можна пошити сукню або хустинку.

3. Із цього матеріалу роблять посуд.

4. Гра, в яку грали навіть імператори, адже вона вважається інтелектуальною.

  5. Столові прибори, які ми використовуємо, коли куштуємо китайські чи японські страви.

 

Завдання 3.  Складіть план розповіді «Освіта в Стародавньому Китаї»

Або

Дайте відповідь на питання: Поміркуйте, яка роль належала Китаю в розвитку світової цивілізації.

 

 

Складіть висновок відповідно до мети практичного заняття.

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку