Завдання І етапу (шкільного) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії 7 клас

Про матеріал
Завдання І етапу (шкільного) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії 7 клас. Олімпіада складена для учнів нової української школи
Перегляд файлу

Завдання I (шкільного) етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

  1. (5 б) Встановіть відповідність між зображенням та назвою лабораторного устаткування:                                                                                                   

Назва лабораторного устаткування

 

Зображення лабораторного устаткування

1

Крапельниця

А

2

Ділильна лійка

Б

3

Круглодонна колба

В

4

Конічна колба

Г

5

Порцелянова чаша

Д

6

Мірний циліндр

Е

7

Хімічна склянка

Є

8

Пробірка

Ж

9

Мірна колба

З

10

Ступка з товкачиком

И

 

2. (0,5 б) Позначте правильне твердження про предмет вивчення хімії:

А) хімія -це наука лише про розподіл хімічних речовин у Всесвіті.

Б) хімія вивчає лише хімічний  склад зірок.

В) хімія -це наука про речовини та їх взаємоперетворення.

Г) хімія вивчає лише хімічний склад фізичних тіл.

 

3. (0,5 б) Проаналізуйте твердження. Чи є з-поміж них правильні?

І. Посуд для експерименту не може бути дерев’яним.

ІІ. Гасити полум'я найкраще, задуваючи його видихувальним повітрям .

А) правильне лише І;                            Б) правильне лише ІІ             

В) обидва правильні;                            Г) немає правильних.

 

4. (3 б) Виберіть лабораторний посуд і його призначення:

1.

А. Призначена для

демонстрацій реакцій, фільтрування, випарювання

2.

Б. Призначена для

переливання рідини в посуд

3. himmedsnab.ru/wa-data/public/shop/products/63/13/1...

В. Призначений для розміщення у ньому пробірок

4.

Г. Призначена для здійснення хімічний реакцій у невеликих кількостях

5.

Д. Використовують для вимірювання об’єму рідини.

6.

Е. Застосовують

для випарювання розчинів

 

5. (3 б)Вибери зайвий термін в кожному рядку та вкажи чому цей термін зайвий:

А) Вода, золото, ртуть, цукор, цемент.

Б) Мірний циліндр, штатив, хімічна склянка, мензурка.

В) Чашка Петрі, піпетка, крапельниця, ділильна лійка.

 

6. (6 б) Вкажіть, які правила безпеки порушені на малюнках.

C:\Users\Windows 8.1\Desktop\image017.jpg

C:\Users\Windows 8.1\Desktop\image017.jpg

C:\Users\Windows 8.1\Desktop\image017.jpg

1

2

3

4

5

6

 

7. (1 б)Обчисліть об'єм рідини у мензурці та об'єм тіла за допомогою малюнка.

 

8. (2 б)Згідно малюнку обчисліть  об’єм і густину гирі, якщо маса гирі 100г.

Вимірювання об'єму тіла неправильної форми ПРАКТИЧНА РОБОТА » Допомога учням

                                            

9. (4 б) Прочитайте текст

Хімія в повсякденному житті

Навіщо потрібна хімія в житті людини і в природі? Озирніться і ви переконаєтеся, що наш світ майже повністю складається з неї. Найяскравіший тому приклад, це кисень – речовина, без якої живі істоти не змогли б існувати на планеті. Він бере участь в таких важливих процесах як: дихання, горіння, гниття.

І це тільки найменша частина. Хімія охоплює всі галузі промисловості і впливає на всі процеси, що відбуваються в природі. Від хімічних продуктів залежать такі промислові галузі як виготовлення будівельних матеріалів, машинобудування, сільське господарство, металургія, виготовлення електроніки, легка промисловість, фармацевтична промисловість, харчова промисловість, нафтохімія.

Миючі та чистячі засоби, губна помада, кредитна картка, навушники, окуляри, комп’ютер, це ті речі, які щільно увійшли в наше життя і які є дітищем хімічного виробництва. Відзначимо, що з нафти виготовляють понад 6 000 найменувань продукції.

Чи знали ви, що питна вода це чиста хімія, формулу якої всі пам’ятають зі шкільних часів. Випиваючи склянку води, людина споживає справжній коктейль з неорганічних речовин: йоду, фтору, кальцію, селену і так далі.

Таким чином, хімія є нашою супутницею ще з часів створення світу. Без хімії сучасний світ не існував би в тому вигляді, в якому бачимо ми його зараз.

 

 Напишіть правдою чи брехнею є наступні твердження

1. Хімія оточує нас звідусіль.

2. Життя на Землі не могло б існувати без кисню.

3. Вуглекислий газ підтримує горіння та гниття.

4. Сільське господарство та харчова промисловість є незалежними від хімії.

5. Губна помада та кредитна картка є продуктами хімічної промисловості.

6. З нафти виготовляють менш ніж 4500 продуктів.

7. У питній воді трапляються йод, фтор, кальцій та селен.

8. Люди почали використовувати хімію у власних цілях зовсім недавно.

 

10. (4 б)Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Олег і Наталка, які завжди цікавляться явищами, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в другій —у холодній. 

  • які гіпотези могли сформулювати Олег і Наталка перед початком експерименту? 
  • що спостерігали діти, виконуючи експеримент?
  • як би ти описала (описав)  цей експеримент?
  • які закономірності можуть виявити дослідники після свого експерименту?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Додано
29 жовтня
Переглядів
3450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку