-
А якби наші герої жили у сучасному світі, чи впізнали б ми їх за вчинками і характерами?
Гра «Впізнай героя»:
-
Спалив свій котедж заради порятунку старця … (Молодший брат із казки «Названий батько»);
-
Брав участь у написанні книжки про самого себе … (Іван Сірко із оповідання «Малий Віз»);
-
Порушувала Конвенцію ООН про права дитини і змушувала тяжко працювати свою пасербицю (Мачуха із казки «Панна Ганна»)
-
Заробляв на життя хендмейдом і мріяв відпочити на морі … (герой народної бувальщини «Про чоловіка який мріяв побачити море»)
-
Користувалася сферами послуг «Від верби» … (Панна Ганна із однойменної казки);
-
Уклав угоду із нечистим на постачання води до свого маєтку … (князь Корятович із «Легенди Мукачівського замку»);
-
Отримав урок психології про самопізнання від лева … (Левеня із байки «Хто ти є?»)
-
Обрав для подорожі екологічний транспорт із деревини … (хлопчик Дмитрик із оповідання «Малий Віз»);
-
Використав стародавній метод, щоб «склеїти» дівчину … (Князенко із казки «Панна Ганна»);
-
Використовували у боротьбі із ворогом чарівні оптичні пристрої … (Козаки із народного переказу «Чарівне дзеркало»)
-
Завдання у групах (Додаток 1):
А) Заповніть шаблон про одну із казок, які ви вивчали протягом І семестру;
Б) Знайдіть і обведіть у хмарі слів твори, які ми вивчали протягом семестру на уроках української літератури.
-
Увіть, що ви працюєте в рекламному агентстві. Ваше завдання від шефа – розрекламувати один із творів, які ви прочитали у І семестрі. Задійте уяву, фантазію, гасла, рекламні приманки і гачки, щоб усім, хто не читав цей твір, закортіло скоріше за нього взятися.