Завдання на встановлення відповідності з алгебри 9 клас

Про матеріал
Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них. Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом. Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем. Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Перегляд файлу

Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних  досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.

Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.

Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.

Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.

 

 

 

 

 

 

 

Алгебра. 9 клас

 

  1. Установіть відповідність між нерівністю (1–4) та її розв’язками (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установіть відповідність між нерівністю (1–4) та її розв’язками (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установіть відповідність між нерівністю (1–4) та її розв’язками (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установити відповідність між нерівностями та їх розв’язків (А – Д )

 

1

> 30

А

( -6; +)

2

-5х > 30

Б

( -;  6)

3

-5х < 30

В

( -; - 6) 

4

  < 30

Г

( -6: 6 )

 

 

Д

( 6; +) 

 

  1. Установити відповідність між нерівностями   та їх розв’язків ( А – Д )

 

1

х2 + х - 6 < 0

А

( 3;2 )

2

х2 - х - 6  < 0

Б

( -3; 2 )

3

2 + х + 12 < 0

В

( -2; 3) 

4

2 - 6х - 10 < 0

Г

( -: + )

 

 

Д

( -; -3) U ( 4; +)

 

  1. Установіть відповідність між виразами числа х та інтервалом натуральних чисел, в якому перебуває значення ірраціонального числа.

 

1

А

4 < х < 5

2

Б

7 < х < 8

3

х =

В

3 < х < 4

4

Г

0 < х < 1

 

 

Д

1 < х < 2

 

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1 – 4) і коренями цих  рівнянь (А – Д).

  

1

5(х – 3) – 4(2 – 3х)=-2х -4                

А

-2; 1                                   

2

х =                                                   

Б

1

3

х2 + х – 2= 0

В

3; 1

4

15х2 = 8 х -1

Г

0; 1

 

 

Д

 

 

  1. Установіть відповідність між елементами арифметичної прогресії (1-4) і їхніми числовими значеннями (А-Д).

 

1

α7 , якщо α1 = 15, S7 = -21                         

А

2

n, якщо  α1 = 7,  αn = 26, d = 1         

Б

26

3

α1, якщо   α10 = - 30, S10 = -20          

В

-1

4

α1, якщо    α100 = 67,   d =

Г

-21

 

 

Д

 

  1. Установіть відповідність між елементами геометричної прогресії (1-4) і їхніми числовими значеннями (А-Д).

 

1

b2 , якщо bn = 8 · 4- n                                                                               

А

1

2

b3, якщо  всі члени  (bn) додатні;  b4 = 32, b2 = 2

Б

2

3

q, якщо  b13 = 640,  b8 = 20                                         

В

4

b3, якщо    b7 = 2025,   q =

Г

3

 

 

Д

8

 

  1.  Установіть відповідність між центральною  тенденцією вибірки (1-3) та її значенням (А-Г)

 

1

Середнє значення вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13

А

13

2

Мода вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13

Б

13,5

3

Медіана вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16, 13, 13

В

13,7

 

 

Г

13,9

 

  1.  Дано: і . Установіть відповідність між виразами зі змінними (1 – 4) та оцінкою значень цих виразів (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

  1.  Установіть відповідність між нерівностями та їх розв’язками (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

  1.  Установіть відповідність між перетворенням графіка функції (1 – 4) та його зображеннями на координатній площині (А – Д).

 

1

А

Перенесення вгору на одиниць

2

Б

Перенесення вправо на одиниць

3

В

Перенесення вліво на одиниць

4

Г

Перенесення по діагоналі на одиниць

 

Д

Перенесення вниз на одиниць

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслюк Яся
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
1727
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку