Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.
Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.
Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.
Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Алгебра. 9 клас
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
5х > 30 |
А |
( -6; +∞) |
2 |
-5х > 30 |
Б |
( -∞; 6) |
3 |
-5х < 30 |
В |
( -∞; - 6) |
4 |
5х < 30 |
Г |
( -6: 6 ) |
|
|
Д |
( 6; +∞) |
1 |
х2 + х - 6 < 0 |
А |
( 3;2 ) |
2 |
х2 - х - 6 < 0 |
Б |
( -3; 2 ) |
3 |
-х2 + х + 12 < 0 |
В |
( -2; 3) |
4 |
-х2 - 6х - 10 < 0 |
Г |
( -∞: +∞ ) |
|
|
Д |
( -∞; -3) U ( 4; +∞) |
1 |
|
А |
4 < х < 5 |
2 |
|
Б |
7 < х < 8 |
3 |
х = |
В |
3 < х < 4 |
4 |
|
Г |
0 < х < 1 |
|
|
Д |
1 < х < 2 |
1 |
5(х – 3) – 4(2 – 3х)=-2х -4 |
А |
-2; 1 |
2 |
х = |
Б |
1 |
3 |
х2 + х – 2= 0 |
В |
3; 1 |
4 |
15х2 = 8 х -1 |
Г |
0; 1 |
|
|
Д |
|
1 |
α7 , якщо α1 = 15, S7 = -21 |
А |
|
2 |
n, якщо α1 = 7, αn = 26, d = 1 |
Б |
26 |
3 |
α1, якщо α10 = - 30, S10 = -20 |
В |
-1 |
4 |
α1, якщо α100 = 67, d = |
Г |
-21 |
|
|
Д |
|
1 |
b2 , якщо bn = 8 · 4- n |
А |
1 |
2 |
b3, якщо всі члени (bn) додатні; b4 = 32, b2 = 2 |
Б |
2 |
3 |
q, якщо b13 = 640, b8 = 20 |
В |
|
4 |
b3, якщо b7 = 2025, q = |
Г |
3 |
|
|
Д |
8 |
1 |
Середнє значення вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13 |
А |
13 |
2 |
Мода вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13 |
Б |
13,5 |
3 |
Медіана вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16, 13, 13 |
В |
13,7 |
|
|
Г |
13,9 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
Перенесення вгору на одиниць |
2 |
|
Б |
Перенесення вправо на одиниць |
3 |
|
В |
Перенесення вліво на одиниць |
4 |
|
Г |
Перенесення по діагоналі на одиниць |
|
Д |
Перенесення вниз на одиниць |