Завдання професійного напрямку з теми «Функції, їхні властивості та графіки»,10 клас, професія «Слюсар»

Про матеріал
Професійна спрямованість уроків математики полягає в тому, щоб учні знайомилися з професіями різних сфер діяльності, бачили практичне використання знань. Учні будуть добре вивчати предмет лише тоді, коли зрозуміють, що отримані знання знадобляться в житті, обраній професії, побуті. Знання, не пов`язані з практикою, забуваються. Знання, пов`язані з практикою, життєвим досвідом, умінням застосовувати їх у нестандартній ситуаціях, більш міцні, стабільні, корисні. Як зразок упровадження методів практичного (професійного) спрямування на уроках алгебри та початків аналізу пропоную завдання з теми «Функції, їхні властивості та графіки» у 10 класі, професія «Слюсар».
Перегляд файлу

Професійна спрямованість уроків математики полягає в тому, щоб учні

знайомилися з професіями різних сфер діяльності, бачили практичне використання знань. Учні будуть добре вивчати предмет лише тоді, коли зрозуміють, що отримані знання знадобляться в житті, обраній професії, побуті. Знання, не пов`язані з практикою, забуваються. Знання, пов`язані з практикою, життєвим досвідом, умінням застосовувати їх у нестандартній ситуаціях, більш міцні, стабільні, корисні.

 Як зразок упровадження методів практичного (професійного) спрямування на уроках алгебри та початків аналізу пропоную завдання з теми  «Функції, їхні властивості та графіки» у 10 класі, професія «Слюсар».

Слюсарю необхідно вигнути пруток за ескізом , який має вигляд графіка функції у=g(х)

http://m.10-bal.ru/pars_docs/refs/14/13873/13873_html_m12550487.png

  1. Знайти область визначення даної функції

А

Б

В

Г

Д

(-3; 2)

[-2; 3]

(-3; 6]

(-2; 6)

[2; 3)

  1.  Вказати проміжок зростання даної функції

А

Б

В

Г

Д

[-2; 0]

(-3; 2)

[0; 4]

[4; 6)

(-2; 6)

  1. Побудувати графік функції у=g(х+3)

Для виготовлення молотка дібрали заготовку у формі прямокутного паралелепіпеда, розмітили контури молотка та місця свердління отворів, накернили місця свердління, просвердлили наскрізні отвори. Перетинки між отворами розпиляли круглим напилком. Обпиляли отримані поверхні напилком та зашліфували наждачним папером. 

  1. Розрахувати діаметр вільного кінця рукоятки молотка, якщо він у 1,5 рази товще кінця (діаметр 18мм), на якому насаджено ударник.
  2. Під час виробничого навчання учні отримали навички у виготовленні молотків, продуктивність їх праці змінилась за формулою: y =, де y – продуктивність праці, x - час(у годинах). Скільки молотків виготовлять 12 учнів за 6 годин?
  3. Під час виробничої практики учні виготовили 480 молотків,  однакову кількість за кожен день. Якщо б у них були певні  навички, то обсяг роботи збільшився на 16 молотків в день й учні виготовили б 480 молотків на 5 днів раніше. Скільки часу тривала виробнича практика?
  4. Два слюсаря, працюючи одночасно, виконали ремонт лап культиваторів та заточку їх леза за 6 годин. Перший слюсар міг би виконати цю роботу за 10 годин. За скільки годин другий слюсар може виконати цю роботу? 

* Повторення за курс 9-го класу включено до цієї теми

docx
Додав(-ла)
Фурса Галина
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
2 березня 2023
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку