Завдання "Творчі вправи до теми "Числові нерівності"".

Про матеріал

В роботі два варіанти творчих вправ. Відповідно до завдань концепції шкільної освіти підібрані різнорівневі завдання. До кожного варіанту завдань підібрано епіграф.

Перегляд файлу

7f70c26246a3

Завдання до теми,, Системи лінійних нерівностей з однією змінною

Прекрасное постигается путем изучения и больших усилий, дурное усваивается само собой, без труда.»

Демокрит

І рівень

1.Назвати нерівність з однією змінною:      а)2х2+3х-1=0; б)5+7>1-3;в)2y+3<5-y.

2.Зобразити і записати проміжок  a)[-1;4) ; б) (9.1;10).

3.Записати і зобразити розв'язки нерівності  х≤1,5.

4.Назви найбільше ціле число, яке належить проміжку [-2;5).

ІІ рівень

1.Запиши нерівність, рівносильну даній 2х-1≥x-4.

2.Якщо обидві частини нерівності  -10y6 поділити на  -10, то отримаємо нерівність:

3.Лінійною називається нерівність виду:        a) ax+b<cx2+d; б)axb; в) ax2-c<0

4. Розв’язати нерівність:    2(4x-1) ≥3(3x+5).

ІІІ рівень

1.Знайти область визначення функції:  f(x)=.

2.Рівносильними називаються нерівності, які  а)мають цілі розв’язки; б) не мають розв’язків; в)мають різні розв’язки; г) мають однакові розв’язки;

д) мають безліч розв’язків;

3. Розв’язати систему нерівностей:       2x-35

            -(x+9)<2(3x+2,5)

IV рівень

1. Розв’язати нерівність:    < x.

2. Знайти область визначення функції:  f(x)= + .

7f70c26246a3

Завдання до теми,, Системи лінійних нерівностей з однією змінною

             Образованный человек тем и отличается от необразованного, что                          продолжает считать свое образование незаконченным.

К. Симонов

І рівень

1.Назвати нерівність з однією змінною:      а)3х2+4х-2=1; б)5+2>1+3;в)2z+5<15-z.

2.Зобразити і записати  проміжок  a)[-2;3) ; б) (4,3;7).

3.Записати і зобразити розв'язки нерівності  х3,5.

4.Назви найбільше ціле число, яке належить проміжку [-3;2).

ІІ рівень

1.Запиши нерівність, рівносильну даній 4х-2x-4.

2.Якщо обидві частини нерівності  -12x6 поділити на  -6, то отримаємо нерівність:

3.Лінійною називається нерівність виду:        a) ax-b<cx2-d; б)ayb; в) 3x2-c<0

4. Розв’язати нерівність:    3(5x-1) ≥2(3x+3).

ІІІ рівень

1.Знайти область визначення функції:  f(x)=.

2.Рівносильними називаються нерівності, які  а)мають цілі розв’язки; б) не мають розв’язків; в)мають різні розв’язки; г) мають однакові розв’язки;

д) мають безліч розв’язків;

3. Розв’язати систему нерівностей:      12x-45

            -(x+9)>2(3x+2,5)

IV рівень

1. Розв’язати нерівність:    x.

2. Знайти область визначення функції:  f(x)= + .

 

docx
Додано
22 травня 2018
Переглядів
1629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку