В роботі два варіанти творчих вправ. Відповідно до завдань концепції шкільної освіти підібрані різнорівневі завдання. До кожного варіанту завдань підібрано епіграф.
Завдання до теми,, Системи лінійних нерівностей з однією змінною”
Прекрасное постигается путем изучения и больших усилий, дурное усваивается само собой, без труда.»
Демокрит
І рівень
1.Назвати нерівність з однією змінною: а)2х2+3х-1=0; б)5+7>1-3;в)2y+3<5-y.
2.Зобразити і записати проміжок a)[-1;4) ; б) (9.1;10).
3.Записати і зобразити розв'язки нерівності х≤1,5.
4.Назви найбільше ціле число, яке належить проміжку [-2;5).
ІІ рівень
1.Запиши нерівність, рівносильну даній 2х-1≥x-4.
2.Якщо обидві частини нерівності -10y≤6 поділити на -10, то отримаємо нерівність:
3.Лінійною називається нерівність виду: a) ax+b<cx2+d; б)ax≤b; в) ax2-c<0
4. Розв’язати нерівність: 2(4x-1) ≥3(3x+5).
ІІІ рівень
1.Знайти область визначення функції: f(x)=.
2.Рівносильними називаються нерівності, які а)мають цілі розв’язки; б) не мають розв’язків; в)мають різні розв’язки; г) мають однакові розв’язки;
д) мають безліч розв’язків;
3. Розв’язати систему нерівностей: 2x-3≤5
-(x+9)<2(3x+2,5)
IV рівень
1. Розв’язати нерівність: < x.
2. Знайти область визначення функції: f(x)= + .
Завдання до теми,, Системи лінійних нерівностей з однією змінною”
Образованный человек тем и отличается от необразованного, что продолжает считать свое образование незаконченным.
К. Симонов
І рівень
1.Назвати нерівність з однією змінною: а)3х2+4х-2=1; б)5+2>1+3;в)2z+5<15-z.
2.Зобразити і записати проміжок a)[-2;3) ; б) (4,3;7).
3.Записати і зобразити розв'язки нерівності х ≥3,5.
4.Назви найбільше ціле число, яке належить проміжку [-3;2).
ІІ рівень
1.Запиши нерівність, рівносильну даній 4х-2≥x-4.
2.Якщо обидві частини нерівності -12x≤6 поділити на -6, то отримаємо нерівність:
3.Лінійною називається нерівність виду: a) ax-b<cx2-d; б)ay≤b; в) 3x2-c<0
4. Розв’язати нерівність: 3(5x-1) ≥2(3x+3).
ІІІ рівень
1.Знайти область визначення функції: f(x)=.
2.Рівносильними називаються нерівності, які а)мають цілі розв’язки; б) не мають розв’язків; в)мають різні розв’язки; г) мають однакові розв’язки;
д) мають безліч розв’язків;
3. Розв’язати систему нерівностей: 12x-4≤5
-(x+9)>2(3x+2,5)
IV рівень
1. Розв’язати нерівність: x.
2. Знайти область визначення функції: f(x)= + .