Презентація "Статистичні дані"

Про матеріал

Мета: дати уявлення про математичну статистику як розділ математики; сформувати поняття статистичних даних; ознайомити зі способами подання статистичних даних; формувати вміння будувати частотні таблиці, полігон частот, гістограми, діаграми, шукати середнє значення; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, розумову діяльність, уміння учнів робити порівняльний аналіз та систематизувати матеріал, спонукати до пізнавальної діяльності; виховувати культуру усного і писемного мовлення та міжособистісного спілкування, інтерес до математики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дев’яте лютого. Класна робота. Статистичні даніМи навчаємось для того, щоб удосконалювати себе. Конфуцій

Номер слайду 2

. Математичну статистику як один з розділів прикладної математики започаткував швейцарський математик Я. Бернуллі (1654-1705). Значних результатів у цій царині досяг також відомий український математик В. Я. Буняковський (1804-1889). Він народився в містечку Бар на Вінниччині. Після навчання у Парижі працював професором у Петербурзі. Він — автор понад 100 наукових праць, написаних в основному французькою мовою. Був почесним членом усіх університетів Російської імперії, віце-президентом Академії наук, головним експертом уряду з питань статистики і страхування. Початкові відомості про математичну статистику. Я. Бернуллі Віктор Буняковський

Номер слайду 3

Математична статистика – це розділ математики, який вивчає, методи збирання, обробки, аналізу різноманітних даних. Статистика виникла з практичних потреб людини,її господарської діяльності, необхідністю обліку земельних угідь, майна, кількості населення, вивчення його занять, вікового складу. Прикладами статистичних спостережень можуть бути: щоденний облік відвідування; облік успішності за семестр; перепис населення; перелік релігійних громад країни; анкетування;телефонне опитування та інші.

Номер слайду 4

Приклад 1. У відділі жіночого взуття протягом трьох днів було проведено обстеження для вивчення попиту на певні розміри взуття. За ці дні було продано 22 пари взуття таких розмірів: 38; 36; 38; 37; 40; 38; 36; 35; 35; 39; 37; 40; 41; 37; 39; 36; 38; 37; 37; 38; 39; 37. Розташуємо ці дані в порядку не спадання розмірів: 35; 35; 36;36;36; 37;37;37;37;37;37; 38;38;38;38;38; 39;39;39; 40;40; 41. Одержаний ряд називається ранжованим рядом спостережень. Він містить сім груп розмірів взуття 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41. Значення кожної групи називається варіантою, а число яке показує, скільки разів трапляється варіанта- частотою. Обробка статистичних даних та способи їх подання

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розмір 35 36 37 38 39 40 41 Частота 2 3 6 5 3 2 1 Результати спостережень подамо в таблиці 35; 35; 36;36;36; 37;37;37;37;37;37; 38;38;38;38;38; 39;39;39; 40;40; 41.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ціна за1 кг, грн 1-1,2 1,2-1,4 1,4-1,6 1,6-1,8 1,8-2 Маса прода них кавунів,кг. 80 100 75 55 30 Приклад 2. Розглянемо таблицю, в якій вказано, за якою ціною та скільки було продано кавунів на ринку за один день. Першим рядком таблиці задані інтервали ціни, а другим частоти цих інтервалів (маси кавунів проданих за ціною відповідних інтервалів)

Номер слайду 7

Середнє значення температури:(3+4+4+3+3+5+8+8+6+8+10+11+12+11+12+12):16=7,5℃Отже, можна сказати. Що середня температура повітря опівночі у травні дорівнювала 7,5 ℃ Середнім значенням n даних х1, х2,х3…,х𝑛 вибірки (або середнім арифметичним даних вибірки) називають число Приклад 3. Протягом травня через день, проводячи спостереження за температурою повітря опівночі, одержали такі дані: 3℃;4℃; 4℃; 3℃; 3℃; 5℃; 8℃; 8℃; 6℃; 8℃; 10℃; 11℃; 12℃; 11℃; 12℃; 12℃. Середні значення

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} t℃ 3 4 5681011 12 Частота 32113123 Подамо результати спостережень (3℃;4℃; 4℃; 3℃; 3℃; 5℃; 8℃; 8℃; 6℃; 8℃; 10℃; 11℃; 12℃; 11℃; 12℃; 12℃) температури повітря у вигляді

Номер слайду 9

Тренувальний тест з математики

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Запишіть ранжований ряд даних. Скільки утворилось варіант?Знайдіть частоту кожної варіанти. Складіть таблицю варіант і частот. Побудуйте полігон частот. Знайдіть середня значення. Завдання для груп

Номер слайду 12

К-стьучнів

Номер слайду 13

Домашнє завдання Опрацювати параграф 20. Виконати №606, 608, 610. Провести дослідження між учнями 9-11 класів на рейтинг улюблених предметів, що викладаються в школі. Дані представити у вигляді гістограми.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Галина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балманжі Марина Кирилівна
    Я вдячна автору за презентацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Кравчук В.Р., Підручна М. В., Янченко Г. М.)
До уроку
20. Статистичні дані
Додано
30 травня 2018
Переглядів
3413
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку