Завдання зі скриньки поезії. Спроби у віршуванні. Підсумок за темою.

Про матеріал

В матеріалі подано розробку уроку літературного читання у 2 класі за підручником Віри Науменко "Літературне читання" (Вдавництво Київ "Генеза" 2012). розробка побудована на основі мультимедійної презентації на дану тему.

Перегляд файлу

Тема : Завдання зі скриньки поезії. Спроби у віршуванні. Підсумок за темою.

Завдання уроку: Закріпити  вивчений матеріал; удосконалювати навички читання віршів; вчити учнів римувати, самостійно писати невеличкі вірші. Формувати вміння працювати в групі. Сприяти вмінню виробляти колективну думку.

Обладнання: мультимедійна презентація, ілюстрації, завдання для роботи в парах та групах, записи на дошці, "Читайлик".

 

Продзвенів двінок.

Починаємо урок.

Часу ми не гаємо.

Працювати починаємо

І. Мовна розминка.

1. Щоб ми були уважні , зосереджені  і  наш язичок  був слухняним проведемо  (СЛАЙД 1)

- (СЛАЙД 2) відкриваємо зошит с.12, таблиця Шульте.

Завдання : протягом 20 сек. Знайти всі числа від 1 до 25

2. А зараз  (СЛАЙД 3)  опрацювання чистомовки ( на дошці)

 Ші- ші - ші - всі ми любимо вірші

Ки - ки - ки - їх читаєм залюбки

Ож- ож- ож - самі  римуємо також

Ати- ати- ати- пробуєм вірші писати.

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку( СЛАЙД 4,5)

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

1.( СЛАЙД 6),   ( на слайді прочитати завдання: відгадати загадку. Персонажем якого з прочитаних у розділі віршів є слово - відгадка. Знайти малюнок, що відповідає відгадці. Загадки читають діти)

2.Перевіряємо, чи правильно відгадали (СЛАЙД 7,8)

3. (СЛАЙД 9) А тепер пригадаємо назви  авторів віршів, персонаж1 яких зображені на малюнках і побудуємо кластер із трьох ланок - персонаж - назва вірша - автор.

4. (СЛАЙД 10, 11,  12, 13) Перевіряємо, чи правильно побудували кластер

5.Гра "Каруселька" Поділ на групи.

6.Робота в групах. (Кожна група отримує рядки з віршів Тамари Коломієць. Завдання : відновити строфу вірша на дошці.)

- я хотіла прочитати з вами уривки віршів Тамари Коломієць, але ненароком змішала рядки.  Тож прошу вашої допомоги. Якщо нам вдасться їх відновити ми прочитаємо уривки з віршів і спробуємо поміркувати, про що автор хотіла розповісти у цьому вірші.

Як на білих сторінках

Влад поставити в рядках

Звичайнісінькі слова –

Починаються дива. ("Починаються дива")

                  Я ходив сьогодні в ліс,

                  Я грибів для вас приніс.

                  Повний кошик із верхом,

                  Ще й накритий лопухом. ("Я ходив сьогодні в ліс")

Усе засипав білий сніг.

А з ним  -  одлига на поріг.

І ми в дворі, де я живу

Зліпили казку снігову. ("Снігова казка")

7.  Перевіряємо і читаємо  уривки віршів  (СЛАЙД 15,16)

8. Робота в парах.

- А зараз ми самі будемо вчитися (СЛАЙД 17)

- давайте пригадаємо, що таке рима (СЛАЙД 18, 19)

Зараз ми пограємо в гру  "Знайди пару" (СЛАЙД 20)

(діти беруть із "чарівної коробочки"  слова і шукають собі пару так, щоб слова римувалися)

А тепер із словами, які ви обрали спробуємо створити невеличкі віршики  (СЛАЙД 21)

9. (СЛАЙД 22)  Готуючись до уроку, ви отримали завдання спробувати самому скласти невеличкі віршики, спираючись на завдання у підручнику с.54. тож послухаємо, що у вас вийшло.

(діти читають складені вірші)

ІV. Підсумок уроку.

Гра "Мікрофон"

- Чи сподобався вам урок?

- Що сподобалося найбільше?

- Чи складно було складати вірші?

- Хто з вас хотів би бути поетом?

- Як ви думаєте, що для цього треба?

Отже,  щоб стати поетом , треба розвивати свої здібності, не боятись самому створювати хоч невеличкі віршики.

- Ви гарно працювали, тож давайте самі собі скажемо (СЛАЙД 23)  і поаплодуємо собі разом зі смайликом.

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку