Прочитай в підручнику на с. 13-15 текст
5*3+11= 5*1+19= 40 :5+8=
50:10+15= 4*5+7= 5*9-24=
Оціни свою роботу.
__________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Другокласники гралися в рухливі ігри. У першій грі приймало участь 5 учнів, в другій- у 2 рази більше. Скільки всього дітей грало в рухливі ігри?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
52-7= 96-8= 81-6=
Оціни свою роботу.
_________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
_______________________________________
1.Прочитай казку Кирило Кожум’яка с. 47 -49
2. Зроби звуковий аналіз слова Кожум’яка.
__________________________________________
3. Склади і запиши речення.
У, тьохкає, гайочку, соловейко.
____________________________________________________________________________________________________
3. Знайде значення виразів
85-( 32+18)=
27+( 93-36)=
16 – ( 70-61)=
4. Андрійко купив 6 цукерок а Марійка 12цукерок, діти вирішили роздати по 2 цукерки своїм однокласникам. Скільки учнів отримають цукерки від друзів?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
___________________________________________________
У листопаді рідко бувают соначні дні. Та согодні нам почастило. Під ногами шурхотить сухе листя. Це листопат укрив землю яскравим килимом.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Накресли відрізок зеленого кольору довжиною 5 см, а червоного на 2 менше.
____________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
1.Прочитай казку А.Дімарова « Для чого людині серце» на с. 62- 66.
__ То мчить аж до верхівки ялини, то перестрибує з гілки на гілку.
__ веселішого звірка немає в лісі!
__Невтомно клопочеться білочка.
__ Ні хвилини не сидить вона на місці.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
70:7+9= 7*4-26= 3*7+0=
28:7-3= 35:7+5= 42:7+6=
63:7+7= 7*8-39= 6*5-11=
56:7+7= 7*7-16= 6*2+18=
ТЕСТ
____________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________+
Розв’яжи задачу.
На майданчику біля будинку гралося 29 дітей. З них 5 груп по 3 дітей будували фігури з піску, а решта гралися з м’ячем. Скільки дітей гралися з м’ячем?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
_____________________________________________
1.Прочитай оповідання В.Сухомлинського « Красиві слова і красиве діло» на с. 114-115
2. Запиши головну думку твору.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Спиши прислів’я на с. 116 виправивши помилки.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Розв’яжи вирази
67- ( 34+42:7)=
70-( 46+24:6)=
27-( 9:3+18)=
5.Розв’яжи задачу
У швейній майстерні було 25 м тканини. Швачка відрізала від цієї тканини 6 кусків по 3 м. Скільки метрів тканини залишилось?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оціни свою роботу
_____________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель, батько, чайка, лілія, гість, пальма, сім’я.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обчисли вирази.
4*9+32= 36:4 +18= ( 22-18)*7=
16:4+36= 4*7+45= 4*5+80=
( 24+12):4= (16+8):4= (41-37)*9=
Оціни свою роботу
_____________________________________
84 - 27 = 59 - 34 = 92 - 45 =
73 - 16 = 48 - 29 = 91-34=
Розв’яжи задачу.
У Оленки було 25 яблук. Вона віддала 8 яблук своєму другові Петрику, а потім купила ще 15 яблук. Скільки яблук у Оленки стало?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(25 - 10) + 7 - 5 = 30 - (15 - 5) + 8 =
(18 + 12) - 9 + 3 = (21 + 11) - 8 + 7 =
У саду ростуть 2 ряди яблунь, у кожному ряді по 5 яблунь. Восени з кожної яблуні зібрали по 8кг яблук. Скільки кілограм яблук зібрали?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
лісу, біжить, у, зайчик
сонечко, у, небі, світить
велике, на, дереві, сидить, пташка
гуляє, хлопчик, парку, у
квіти, веселі, в, саду, ростуть
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
У саду посадили 5 рядів троянд, у кожному ряді по 4 квітки, та ще 17 туй. Скільки всього рослин посадили у саду?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання на літо
для учня( учениці) 2-А класу
____________________________________________________________
Завдання для учнів 2-го класу створені за текстами в підручнику « Літературне читання»
для 3 класу автор О.Я.Савченко 2013 року.
Рекомендації для роботи:
1.Уважно опрацьовуйте завдання, читайте тексти декілька разів, переказуйте своїм рідним та друзям прочитане.
2.Виконуйте математичні завдання самостійно на чорновичку після перевірки переписуйте в зошит.
3. Оцінюючи завдання, пишіть висловлювання, типу:
мені все вдалося; у мене виникли труднощі з.. і т.п.
- Пам’ятай! Завдання створені для тебе, тому тренуйся і закріплюй свої знання! Ти все зможеш!
Коментар від вчителя після перевірки
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________