Завдання зз матемтики. літературного читаня тау української мови на літо для учнів 2-го класу.

Про матеріал
Завдання для роботи на літніх канікулах. Тексти для читання взяті з підручника літературне читання 3 клас О.Я.Савченко 2013 року. Також є завдання з математики та української мови.
Перегляд файлу

       Прочитай в підручнику на с.  13-15 текст

  1. « Лісовою стежкою».
  2. Дай відповіді на питання на с.15 ( за текстом)
  3. Спиши  в ІІ частині ( с. 14) третій абзац, виправивши помилки.
  4. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  5. Знайди значення виразів.

 5*3+11=                5*1+19=       40 :5+8=

50:10+15=              4*5+7=          5*9-24=

Оціни свою роботу.

 

__________________________________________    

 

  1. Прочитай текст на с. 23-24. Перекажи його .
  2. Випиши спільнокореневі слова до слова МОВА
  3. Познач корінь.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжи задачу.

Другокласники  гралися в  рухливі ігри. У першій грі приймало участь 5 учнів, в другій-  у 2 рази більше. Скільки всього дітей грало  в рухливі ігри?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. 48-9=           74-5=             63-4=

52-7=           96-8=              81-6=

Оціни свою роботу.

 

_________________________________________

 

  1. Прочитай вірш  Д.Павличко « Соняшник» с. 36
  2. Спиши останній стовпчик  на с. 37 виправивши помилки.
  3. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. У Максима в кишені лежали гроші. У лівій кишені лежали 5 монет по 5 грн,  а в правій на 17 грн більше. Скільки всього грошей у Максима?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни свою роботу

_______________________________________

 

 

1.Прочитай казку Кирило Кожум’яка с. 47 -49

 

2. Зроби звуковий аналіз слова Кожум’яка.

__________________________________________

3. Склади і запиши речення.

У, тьохкає, гайочку, соловейко.

____________________________________________________________________________________________________

 

3. Знайде значення виразів

85-( 32+18)=          

27+( 93-36)=

16 – ( 70-61)=

 

4. Андрійко купив 6 цукерок а Марійка 12цукерок, діти вирішили роздати по 2  цукерки   своїм однокласникам. Скільки учнів отримають цукерки від друзів?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни свою роботу

___________________________________________________

  1.              Прочитай казку « Кривенька качечка» на с. 50-53 опрацюй питання на с. 53.
  2. Спиши текст виправляючи помилки.

У листопаді рідко бувают соначні дні. Та согодні нам почастило. Під ногами шурхотить сухе листя. Це  листопат укрив землю яскравим килимом.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Накресли відрізок зеленого кольору довжиною 5 см, а червоного на 2 менше.

____________________________________________________________________________________________

 

Оціни свою роботу

 

1.Прочитай казку А.Дімарова « Для чого людині серце»  на с. 62- 66. 

  1.  Виконай тест на сайті «на урок» за посиланням. Код доступу 9151253
  2. join.naurok.ua
  3. Пронумеруй  речення щоб вийшов текст. Добери заголовок і запиши.

__ То мчить аж до верхівки ялини, то перестрибує з гілки на гілку.

__ веселішого звірка немає в лісі!

__Невтомно клопочеться білочка.

__ Ні хвилини не сидить вона на місці.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.                  Розв’яжи вирази

70:7+9=                    7*4-26=          3*7+0=

28:7-3=                     35:7+5=          42:7+6=

63:7+7=                    7*8-39=          6*5-11=

56:7+7=                    7*7-16=          6*2+18=

 

  1. Прочитай текст на с. 71-76 « Місто дружніх майстрів. Дай відповіді на питання.

ТЕСТ

  1. Що  потрібно було створити щоб назвати безіменне місто?________________________________
  2. Хто допоміг Лару створити ляльку?_____________
  3. Чому Лар був засмучений та не приніс свою ляльку ?

____________________________________________

  1. Що розповіла лялька народові?

___________________________________________________________________________________________

  1. Яка головна думка твору?

___________________________________________________________________________________________+

 

Розв’яжи задачу.

На майданчику біля будинку гралося 29 дітей. З них 5 груп по 3 дітей будували фігури з піску, а решта      гралися з м’ячем. Скільки дітей гралися з м’ячем?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни свою роботу

_____________________________________________

 

 

 

1.Прочитай оповідання  В.Сухомлинського « Красиві слова і красиве діло» на с. 114-115

2. Запиши головну думку твору.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Спиши прислів’я на с. 116 виправивши помилки.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 4.Розв’яжи вирази

67- ( 34+42:7)=

70-( 46+24:6)=

27-( 9:3+18)=

5.Розв’яжи задачу

У швейній майстерні було 25 м тканини. Швачка відрізала від цієї тканини 6 кусків по 3 м. Скільки метрів тканини залишилось?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оціни свою роботу

_____________________________________________

 

 

  1. Прочитай текст на с. 117 -120
  2. Випиши спільнокореневі слова до слова МУРАШКИ, познач корінь слова.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.  Запиши слова  поділивши їх для переносу.

Учитель, батько, чайка, лілія, гість, пальма, сім’я.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обчисли вирази.

4*9+32=          36:4 +18=             ( 22-18)*7=

16:4+36=          4*7+45=               4*5+80=

( 24+12):4=      (16+8):4=             (41-37)*9=

Оціни свою роботу

_____________________________________

 

 

  1. Прочитай уривок з повісті « Ловись рибко». с.121-128. Опрацюйте питання в кінці тексту.
  2. Спиши оголошення.
  3. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4.  Обчисли вирази
  5. 29+36 =                 23 + 17 =         45 + 32 =
  1. + 24 =                37 + 19 =        66 + 15 =

 84 - 27 =                59 - 34 =          92 - 45 =

 73 - 16 =                48 - 29 =          91-34=

Розв’яжи задачу.

У Оленки було 25 яблук. Вона віддала 8 яблук своєму другові Петрику, а потім купила ще 15 яблук. Скільки яблук у Оленки стало?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Прочитай текст про Т.Шевченка на с. 131-133.
  2.      Розглянь малюнок на с.132, знайди абзац в тексті який відповідає зображеному. Спиши його.
  3.      _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. (12 + 8) - 5 + 10 =            20 - (6 + 4) + 15 =

(25 - 10) + 7 - 5 =             30 - (15 - 5) + 8 =

(18 + 12) - 9 + 3 =            (21 + 11) - 8 + 7 =

  1. Розв’яжи задачу.

У саду ростуть 2 ряди яблунь, у кожному ряді по 5 яблунь. Восени з кожної яблуні зібрали по  8кг яблук. Скільки кілограм яблук  зібрали?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.         Прочитай виразно вірш Т.Шевченка на с. 135 . Вивчи його напам’ять.
  2. Склади речення з поданих слів. Запиши їх правильно.

лісу, біжить, у, зайчик

сонечко, у, небі, світить

велике, на, дереві, сидить, пташка

гуляє, хлопчик, парку, у

квіти, веселі, в, саду, ростуть

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжи задачу.

У саду посадили 5 рядів  троянд, у кожному ряді по 4 квітки, та ще 17 туй. Скільки всього рослин посадили у саду?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на літо 

для учня( учениці) 2-А класу

____________________________________________________________

 

 

 

Завдання для учнів 2-го класу створені за текстами в підручнику « Літературне читання»

для 3 класу  автор О.Я.Савченко             2013  року.

Рекомендації для роботи:

1.Уважно опрацьовуйте завдання, читайте тексти декілька разів, переказуйте своїм рідним та друзям прочитане.

2.Виконуйте математичні завдання самостійно на чорновичку після перевірки переписуйте в зошит.

3. Оцінюючи завдання, пишіть висловлювання, типу:

мені все вдалося; у мене виникли труднощі з.. і т.п.

 

-      Пам’ятай! Завдання створені для тебе, тому тренуйся і  закріплюй свої знання!  Ти все зможеш!

     Коментар від вчителя після перевірки

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
20 червня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку