“ЗАЙЧИК НА ГОСТИНАХ У ДІТЕЙ”
Вихователь: Мільковська Н.В.
Пр. зміст:
Перевірити вміння дітей лічити і відраховувати предмети в межах 5, уточнити уявлення про геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв”язувати логічні вправи з”ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі, розвивати логічне мислення.
Виховувати увагу та спостережливість.
Матеріал:
Чарівна скринька, зайчик з різнокольоровими конвертами, іграшки, таблиці з предметами, картки, д/ігри “Покажи і полічи”, “Чого скільки”, “Відгадай, що де лежить”, “Фантазери”, геометричні фігури, цифри.
Хід заняття:
Довгі вуха, куций хвіст
Невеличкий сам на зріст.
На городі побував,
Там капусти пожував
Довгі лапки – скіс та скік
Ми погнались – він утік
Зайчик (заходить). Добрий день, вам, дітки! Яка це група? Які ж ви гарні – сидіть тихесенько й увжно слухайте. А що це зараз у вас буде?
Вихователь: Тож сідай з нами Зайчику. Діти, ви любите казки? (відповідають).
Вранці встали попорядку
Роблять зайчики зарядку
Дружно лапки піднімають
Гарно бігають, стрибають
Зайчик показує “чарівну скриньку”, яку передала Коза. Хтось із дітей відкриває її, віймає звідти різнокольорові конверти.
Подивимося, який за порядком лежить білий конверт. Подивимося, що ж тут поклала Коза-Дереза?
Вихователь виймає картинку-завдання “Покажи і полічи”. Потрібно назвати іграшки на сходах, як розміщені попорядку (знизу вгору і згори до низу).
Горобець і три Синички он летять до годівнички
Скільки пташок ви скажіть, будуть вдячні за обід.
Забавлялися зайчата
(Встати на місця, підняти руки вгору, потягнутись)
Виглядали маму й тата.
(Руки на поясі, повороти в лівий і правий бік, присідання)
Ось так лапку до лапки
(Поплескати в долоні)
Ось так панамку до панамки
(Підняти руки до голови)
Ось так, так вусом поморгали
(Похитати головою)
Ось так, так гарно пострибали
(Стрибки на місці)
Вихователь виймає з жовтого конверта гру “Чого скільки?”
Вихователь викладає іграшки на чотири стільчики, розташовуючи по різні боки від того місця, де стоятиме дитина. Потрібно сказати, що м”ячик лежить на стільчику попереду, а машинка – позаду, кубик – ліворуч, ведмедик – праворуч.
Зайчик: А я, дітки, приніс вам свою улюблену гру “Зайчик сірий умивається”. Давайте пограємося всі разом:
Зайчик сірий умивається
Певно, в гості він збирається
Вимив носик, вимив ротик,
Витріпав і вимив хвостик,
Вимив він обидва вуха
Й рушником їх витер сухо.
Промовляючи віршика, Зайчик імітує рухи, підстрибує до дітей; гра повторюється.
Зайчик: Гей! Виходьте всі звірята
В мене нині буде свято!
Діти добре розв”язали,
що Коза їм загадала.
І тепер з моєї хати
Дерезу вдалось прогнати.
Вихователь: Діти, вам сподобались завдання які передала Коза-Дереза? А яке сподобалось найбільше? Ви були уважними, кмітливими і все змогли виконати, а отже допомогли Зайчику звільнити хатку від Кози-Дерези.
Зайчик: Мені дуже приємно було дивитися, як ви гарно працювали на занятті. Дякую, що допомогли вигнати Козу-Дерезу. А на згадку ось вам мій подарунок.
До побачення друзі!