“ЗАЙЧИК НА ГОСТИНАХ У ДІТЕЙ”

Про матеріал
Перевірити вміння дітей лічити і відраховувати предмети в межах 5, уточнити уявлення про геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв”язувати логічні вправи з”ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі, розвивати логічне мислення. Виховувати увагу та спостережливість.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

      “ЗАЙЧИК НА ГОСТИНАХ У ДІТЕЙ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Вихователь: Мільковська Н.В.

 

Пр. зміст:  

Перевірити вміння дітей лічити і відраховувати предмети в межах 5, уточнити уявлення про геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв”язувати логічні вправи з”ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі, розвивати логічне мислення.

Виховувати увагу та спостережливість.

 

Матеріал:

 Чарівна скринька, зайчик з різнокольоровими конвертами, іграшки, таблиці з предметами, картки, д/ігри “Покажи і полічи”, “Чого скільки”, “Відгадай, що де лежить”, “Фантазери”, геометричні фігури, цифри.

 

            Хід заняття:

  • Діти, послухайте загадку:

Довгі вуха, куций хвіст

Невеличкий сам на зріст.

На городі побував,

Там капусти пожував

Довгі лапки – скіс та скік

Ми погнались – він утік

  • Молодці, правильно відгадали. Чуєте? Хтось стукає. Гей! Хто там? Заходьте.

Зайчик (заходить). Добрий день, вам, дітки! Яка це група? Які ж ви гарні – сидіть тихесенько й увжно слухайте. А що це зараз у вас буде?

  • Заняття.
  • А яке заняття? Чи не з математики? – каже Зайчик.
  • Так.

Вихователь: Тож сідай з нами Зайчику. Діти, ви любите казки? (відповідають).

  • Сьогодні до нас завітав Зайчик із казки “Коза Дереза”

Вранці встали попорядку

Роблять зайчики зарядку

Дружно лапки піднімають

Гарно бігають, стрибають

  • Але доки Зайчик робив фіззарядку, Коза-Дереза зайняла його хатку і малий залишився без житла. Зайчик прийшов до нас просити допомоги, бо Коза-Дереза сказала йому, що звільнить хатинку лише тоді, коли він виконає всі її завдання. А зайчик ще не вчив математики і сам не впорається з ними. Допоможемо йому?

Зайчик показує “чарівну скриньку”, яку передала Коза. Хтось із дітей відкриває її, віймає звідти різнокольорові конверти.

  • Давайте розглянемо конверти, розкладемо їх рядком і полічимо. Скільки їх? (П”ять). Якого вони кольору? Назвіть ці кольори. (Синій, зелений, жовтий, білий, червоний).

Подивимося, який за порядком лежить білий конверт. Подивимося, що ж тут поклала Коза-Дереза?

Вихователь виймає картинку-завдання “Покажи і полічи”. Потрібно назвати іграшки на сходах, як розміщені попорядку (знизу вгору і згори до низу).

  • Ваші голівки гарно попрацювали, тож нехай трішки відпочинуть. Заплющуйте очі й прислухайтеся: ось прилетів маленький вітерець, розвіяв ваше волосся, гладить щічки. Відпочили. Працюймо далі. Цікаво, які ж завдання у синьому конверті (вихователь виймає квітку).
  • Ой, яка гарна квіточка! А що в неї є? (Пелюстки). Скільки їх? (П”ять)
  • Ця квітка незвичайна, бо кожна її пелюстка – це привіт від когось із мешканців лісу: перша пелюстка – привіт від Ведмедика. Необхідно відгадати скільки в мене яблук, якщо їх більше 3, але менше 5.
  • Друга пелюсточка – привіт від Лисички. Від її квадратної хустинки відрізали один кут. Скільки кутів тепер стало у хустинки?
  • Третя пелюсточка – привіт від Горобчика. У його мами три синочка і дві дочки. Скільки дітей всього у мами?
  • Четверта пелюсточка – привіт від Синички:

Горобець і три Синички он летять до годівнички

Скільки пташок ви скажіть, будуть вдячні за обід.

  • П”ята – від Кози-Дерези. Викладіть цифри від 1 до 5 і порахуйте.
  • Молодці діти, добре попрацювали. Тепер час відпочинку – ми проведемо фізхвилинку:

Забавлялися зайчата

 (Встати на місця, підняти руки вгору, потягнутись)

   Виглядали маму й тата.

 (Руки на поясі, повороти в лівий і правий бік, присідання)

   Ось так лапку до лапки

            (Поплескати в долоні)

   Ось так панамку до панамки

            (Підняти руки до голови)

   Ось так, так вусом поморгали

   (Похитати головою)

   Ось так, так гарно пострибали

   (Стрибки на місці)

Вихователь виймає з жовтого конверта гру “Чого скільки?”

  • Скільки ляльок-неваляйок? (П”ять). Скільки м”ячиків? (Чотири). Чого більше ляльок-матрійок чи м”ячів? Як зробити щоб їх було порівну?
  • Зелений конверт пропонує гру “Фантазери”. Ось палочки побудуйте з них будиночки для Зайчика і Кози-Дерези.
  • Червоний конверт пропонує гру “Відгадай, що де лежить”

Вихователь викладає іграшки на чотири стільчики, розташовуючи по різні боки від того місця, де стоятиме дитина. Потрібно сказати, що м”ячик лежить на стільчику попереду, а машинка – позаду, кубик – ліворуч, ведмедик – праворуч.

Зайчик: А я, дітки, приніс вам свою улюблену гру “Зайчик сірий умивається”. Давайте пограємося всі разом:

   Зайчик сірий умивається

   Певно, в гості він збирається

   Вимив носик, вимив ротик,

   Витріпав і вимив хвостик,

   Вимив він обидва вуха

   Й рушником їх витер сухо.

Промовляючи віршика, Зайчик імітує рухи, підстрибує до дітей; гра повторюється.

Зайчик:   Гей! Виходьте всі звірята

   В мене нині буде свято!

   Діти добре розв”язали,

   що Коза їм загадала.

   І тепер з моєї хати

   Дерезу вдалось прогнати.

Вихователь: Діти, вам сподобались завдання які передала Коза-Дереза? А яке сподобалось найбільше? Ви були уважними, кмітливими і все змогли виконати, а отже допомогли Зайчику звільнити хатку від Кози-Дерези.

Зайчик: Мені дуже приємно було дивитися, як ви гарно працювали на занятті. Дякую, що допомогли вигнати Козу-Дерезу. А на згадку ось вам мій подарунок.

До побачення друзі!

 

doc
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку