Займенник. Діагностувальна робота (6 клас)

Про матеріал
Завдання, запропоновані в діагностувальній роботі, допоможуть перевірити рівень засвоєння знань здобувачами в процесі вивчення теми "Займенник".
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я______________________________________________________

 


1. Обидва слова є займенниками в рядку 


А вам, про

Б будь-хто, але

В тільки, ми

Г ніякий, мною


 

2. Особовий займенник ужито в прислів'ї  


А  Де грім гуде, там мокне хтось.

Б  Без здоров’я ніщо людині не миле.

В  Хто чинить добро, той має його.

Г  Красно говорить, а слухати нічого.


 

3. Займенник, який не має називного відмінка, знаходиться в рядку


А нами, нічиїм

Б абичий, вони

В собі, котрий?

Г ніскільки, хто


 


4. Помилку допущено в рядку  


А  вітаємо вас

Б  пишалися їми

Г  розповіли вам

Д  зустріли їх


 


5. Слід писати разом обидва заперечні займенниками в рядку


А ні/хто, ні/на/кого

Б ні/в/кого, ні/кому

В ні/за/чим, ні/чого

Г ні/ким, ні/скільки


 

6. Усі займенники потрібно писати з дефісом у рядку


А що/небудь, хтозна/на/чому, будь/ким

Б будь/хто, бозна/кого, чий/небудь

В аби/в/чому, кому/небудь, будь/кому

Г хтозна/чим, чим/небудь, будь/у/що


 

7. Установи відповідність між виділеними в реченнях займенниками та розрядами, до яких вони належать 

Речення із займенниками

Що ти купив у супермаркеті?

2   За будь-яких обставин ми маємо зберігати спокій.

3  Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

4  Живуть між собою, як риба з водою.

Розряди займенників

А  відносний

Б  неозначений

В  питальний

Г  заперчний

Д  зворотний

1

 

2

 

3

 

4

 

 

8. Запиши словосполучення, ставлячи займенники в дужках у правильній відмінковій формі та  записуючи неозначені та заперечні займенники разом або з дефісом). 

Подякувати (ми);  звернулися до (він); задоволений (себе); записати в (будь/який) блокноті; малювати (аби/чий) олівцями; не зустріти (ні/хто).

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Перебудуй прості речення на складне, уникаючи невмотивованого повтору слів та вживаючи відносні займенники. Утворене речення запиши.

Найвищою точкою українських Карпат є Говерла. Говерла з давніх-давен зачаровує нас своєю красою й загадковістю.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Відредагуй запропоноване речення. Запиши правильний варіант.

Смартфон знайшов Андрій. Він лежав у шухляді.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Утвори два речення із займенником який  так, щоб у першому реченні цей займенник був питальним, а вдругому – відносний.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.

 

 

Описание: C:\Users\User\Desktop\_cbbb216d-18e2-41ed-91d3-a9f4204eb0cf.jfif

Я це добре знаю, розумію!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_90902a61-2895-4df5-b6bc-b9aa0abb70c2.jfifВарто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями.

Потрібна допомога!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_dc997979-7b42-4eb0-a120-db295428dd13.jfif

 

doc
Додано
25 травня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку