Збережи свій емоційний стан здоровим та стабільним.

Про матеріал
Заняття з елементами тренінгу на тему Збережи свій емоційний стан здоровим та стабільним.
Перегляд файлу

                       Заняття з елементами тренінгу

Тема.     Збережи свій емоційний стан здоровим та стабільним.

Мета. формувати уявлення дітей про важливість здоров’я та шляхи його збереження й зміцнення та контролювати свої емоції.

Обладнання: кольоровий папір, голка з ниткою,  комп'ютер, магніти, стікери, плакат «Дерево».

Кількість учасників: до 15 учнів.

Тривалість: 45 хв.

Аудиторія 5-7кл

Хід заняття

 

Вступна частина (5хв)

Оголошується тема заняття і звертає увагу дітей на важливість даної теми. Разом з дітьми з'ясовується зміст поняття здорова людина ( те чи інше самопочуття людини), якою є здорова людина ( та, в якої нічого не болить, вона рідко хворіє, добре себе почуває, частіше має гарний настрій, посміхається, має здоровий сон тощо).

1. Знайомство: «Передай посмішку по колу». (Учень повертається до сусіда і, побажавши щось приємне, посміхається йому і передає наступному. Образно «бере посмішку» в долоні і передає її по колу).

2. Правила. Вчитель: «Для того, щоб ми гарно попрацювали, повторимо правила роботи. Спробуйте показати правила за допомогою міміки і жестів, а ми їх відгадаємо і візьмемо до уваги».

 

4.Робота в групах «Що впливає на психічне здоров’я?» (5 хв)

Мета: навчитися розмірковувати, робити висновки, сприяти усвідомленню відповідальності за власне здоров’я.

Учні об’єднуються в групи. Головне завдання для роботи в групах: визначити від чого залежить психічне здоров’я людини, що впливає на психічне здоров’я, які чинники мають позитивний вплив на психічне здоров’я, а які – негативний. Після обговорень групи презентують свою роботу.

5.Вправа "Намисто здоров'я" (10хв)

Пропонується учням вирізати з паперу кружечки діаметром 5см: «Перлинки здоров'я». Потім на кожній намистинці написати, як вони будуть берегти своє здоров'я, що для цього будуть робити. Коли всі перлинки будуть підписані, за допомогою голки та нитки виготовляють намисто. Можна запропонувати дітям одягнути "Намисто здоров’я на себе і показати його один одному.

Підведення підсумків (5хв)

Педагог наголошує на тому, що здоров’я – запорука щастя і повноцінного життя. І хоча можна почувати себе добре, слід пам’ятати, що про здоров’я треба дбати змалечку і постійно.

Пропонується дітям показати Намисто здоров’я батькам, запитати їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров’я

Робота в групах (5хв.)

  

                  Здоровий спосіб життя

                      C:\Users\admin\Desktop\Без названия.jpg

 

       Не        C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\золото.png,а найдорожче

 

 

                                                                                                 (Не золото, а найдорожче.)

 

 

 

 

 

Найбільше                                            у житті - здоровʼя.

              C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\щастя.png                                                                                                             

                                      

                                                                 

                                                                                                                         (Найбільше щастя у житті - здоров’я.)

 

 

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\здоровий.png не знає, який він C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\богатий.png

 

 

 

                                                                           (Здоровий не знає, який він багатий.)

 

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\Здоров я.png C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\це  скарб.png

                                                                                                                     (Здоровʼя  це скарб)

 

 C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\хворому.png     і мед     C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\гіркий.png

 

                                                                                              (Хворому і мед гіркий.)

 

 

Весела C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\думка.png- C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\половина.png  здоровʼя.

                                                                                             (Весела думка - половина здоров'я.) 

 

                                                                                                         

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\Здоров я.png -  всьому C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\голова.png

                                                                                                              (Здоров'я - всьому голова.)

 

 

Бережи          C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\одежу.png     знова, а

 

здоровʼя       C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\змолоду.png.

 

                                                                            (Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду. )

 

Як   нема   C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\сили.png, то й

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\світ.pngне  милий.

 

                                                                                  (Як нема сили, то й світ не милий.)

 

В           C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\здоровому.png            тілі

 

– здоровий  C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\дух.png

 

                                                                                             (В здоровому тілі — здоровий дух.)

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\здоров я2.png  за C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\гроші.png

 

не купиш.

                                                                       (Здоров'я за гроші не купиш.) 

 

 

 

Доки C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\здоров я2.png служить,

то C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\людина.png не  тужить.

                                                    (Доки здоров'я служить, то людина не тужить.) 

 

C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\вартість.png    здоров ʼя знає той,

 

Хто його C:\Users\admin\Desktop\здор сп життя\втравтив.png

 

 (Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.)  Ви молодці попрацювали на славу. Всі групи учасники були активні .

Робота в групах «Що впливає на психічне здоров’я?» (5хв)

Мета: вчити розмірковувати, робити висновки, сприяти усвідомленню відповідальності за власне здоров’я.

Учасники об’єднуються в групи. Завдання для роботи в групах: визначити від чого залежить психічне здоров’я людини, що впливає на психічне здоров’я, які чинники мають позитивний вплив на психічне здоров’я, а які – негативний. Після обговорень групи презентують свої напрацювання і показують його один одному.

Підведення підсумків: Наголосити на тому, що здоров я - запорука щастя і повноцінного життя. І хоча можна почувати себе добре, слід пам'ятати, що про здоров'я треба дбати змалечку і постійно.Можна запропонувати дітям показати «Намисто здоров'я» батькам, запитати їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров'я.

Заключна частина. Рефлексія.

Вправа: «Дерево вражень»

Мета: визначити чи справдилися очікування учнів.

Тривалість: 10 хв.

А тепер подумайте, що нового ви для себе сьогодні дізналися,  можливо, хтось зробив висновки. Напишіть свої думки на листочка та оживіть  наше дерево життям, при цьому висловлюючи свої враження.

  •    - що нового дізналися
  •    що  ви відчуваєте чи корисне.

Дякую за увагу та співпрацю

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ганжала Альбіна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
198
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку