Все нове цікаве дітям, і кожен вчитель переступивши поріг класу і заглянувши в допитливі очі дітей, повинен пам'ятати: як і для будь-якої іншої справи для вивчення англійської мови дитині потрібна позитивна мотивація - тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься , або вчитиметься лише для того, щоб її не карали. Пропоную вашій увазі цікаві матеріали для вивчення літер англійського алфавіту. Бажаю успіхів.
My first «ABC book»
Все нове цікаве дітям, і кожен вчитель переступивши поріг класу і заглянувши в допитливі очі дітей, повинен пам’ятати: як і для будь-якої іншої справи для вивчення англійської мови дитині потрібна позитивна мотивація - тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу: дитина або не вчитиметься , або вчитиметься лише для того, щоб її не карали.
Яким чином вмотивувати дитину?
Найперше, слій дізнатися, які мотиви у неї вже сформовані, а які - ще ні. Зробити це можна, попросивши відповісти на декілька запитань. Наприклад: «Як ти думаєш, навіщо знати англійську мову?», « Чи хотів би вивчати англійську мову?», «Навіщо це тобі?», «Навіщо людям знати іноземні мови?» та інші.
Далі слід розповісти дитині про:
-іноземні мови;
-англійську мову;
-країни, де нею розмовляють;
-героїв казок, оповідань, мультфільмів, що «народилися» в англомовних країнах.
Виявіть усю свою фантазію, щоб, слухаючи вас, дитина хотіла вивчати англійську мову для того, щоб:
Після цього можна переходити до самого навчання.
Одним із найважливіших аспектів оволодіння дитиною англійською мовою є ознайомлення її з алфавітом - чітким порядком розташування літер будь-якої мови. Знання цього порядку, ознайомлення з назвою кожної букви, зі звуком, який вона позначає надалі допоможе учням навчитися читати, писати, а також користуватися словником, оскільки слова в ньому розташовані в алфавітному порядку. Крім цього знання алфавітних назв літер допоможе дитині зі слуху написати невідоме слово, якщо воно буде вимовлено по-буквах.
Пропоную вашій увазі вивчення літер алфавіту у віршованій формі.
Бажаю успіху!
А, а– [ei]
Вітер в двері стука:
-Хто там?
-Перша «А» та осінь – аutumn
Apples – яблука зростила Autumn
Діточок всіх пригостила.
An arm An apple Acorns
Вb- [bі:]
Що до «В», то хлопчик Біл
М’ячик – «ball» жене під стіл,
Але вчиться він й до рук
Треба брати книгу – «book». A ball
A bird A bell A book
Cc- [si]
«C»виходить полювати
Мишам треба утікати
Бо знайомий «cat»- це кіт
Приготує з них обід. A cat
A cock A clock A cup
Dd-[di ]
Краще справ із «D» не мати –
Може сильно налякати.
«Dog» - собака, хто це знає,
Жартів з «D» не полюбляє A dog
A dress A doll A door
Ee - [ i:]
«Е» з пташками дружбу має
«Eggs» беруть початок з «Е»
Курчaта в них зростають
Жовті, ніжні та м’які. An egg
An eye An envelope An eagle
Ff- [ ef ]
«F» нам в голос проспіває,
Як в воді відпочиває
Ходить в мокрому жупані
Жаба – «frog» - зелена пані. A frog
A flag A fish Flowers
«Gg» – [dʒiː]
«G» поважна й пишна дуже
Не спілкуйся з нею, друже!
Мов «giraffe» всіх зневажає
Й гордо голову здіймає. A giraffe
A goose A goat A glass
Hh-[eitʃ]
Будь кого обгонить «H»
Кінь мій – «horse» –
швидкий,як смерч,
Аж у вершника зірветься
«Hat», що капелюхом зветься. A horse
A hedgehog A hat A hare
Ii- [ ai ]
«I» і я – ми дуже схожі
Відрізнить ніхто не зможе,
З нами радість,з нами мир
Я їм «ice-cream», аце - пломбір. An ice-cream
Ink An insect An iron
Jj-[dʒeɪ]
«J»цукерки полюбляє
Все солодке поважає
З «J» не має той проблем,
Хто завжди куштує «jam». Jam
A jacket A jeep A jar
К к[ kei ]
«K» відчинить всі замки
Є у неї ключик – «key».
Королівство – «kingdom» має
І багато казок знає. A key
A kangaroo A kitten A kettle
Ll- [el]
Не прискорює «L» темп,
Бо ягня, то буде – «lamb»
Треба лампу –«lamp» вмикати,
Щоб йому спокійно спати.
A lamb
A lamp A Lion A lemon
M m- [em]
Мавпа, та що «monkey» зветься,
Із ліанів не зірветься.
Вміло їздить , як швидка,
На машині – «motor-car».
A monkey
A mouse A motor-car A melon
Nn- [en]
В «N» тепленьке щось сидить ,
«Nest»- гніздо в гілках висить.
Там пташки, а щоб їх дбать,
Їх кількість –«number» треба знать. A nest
A needle nuts nine
О о-[ ou]
Аж до першої зорі
Бук шепочеться –«oak-tree»,
«ОК» співати кличе всіх:
Дорослих, юних і малих.
An oak-tree
An own An octopus olives
Pp– [pi]
Голослива «Р» не знає,
Як із боку виглядає.
Що брудна вона не бачить,
Але ж «pig»- свиня то значить.
A pig
A pigeon A plum A peach
Qq– [kju:]
«Q» я дуже поважаю
І для неї заспіваю
Це тому, що «queen»- цариця
Полюбляє веселиться.
A queen
A quill A quilt A quick-fence
R r- [a:]
Від чого пішли плітки,
Ніби «R» бридкі – бридкі?
Оченята ти зажмур:
«Rat» - людей лякає щур! A rat
A rose A rainbow A rabbit
S s – [es ]
Недаремно дивна «S»
Викликає інтерес
Сяйво в небі – «sky» горить
В ньому зірка «star» блищить. A star
The sky A sock A squirrel
Tt- [ ti ]
Кличе «T» дітей до хати
Діти раді завітати
Повний дім чудовий той
Іграшок всіляких –«toys». Toys
A tiger A tree A telephone
U u- [ju]
Як зустрінеш мокру «U»
То очікуй вже дощу,
Тож «umbrella» - зонт хапай
Та скоріше утікай. An umbrella
An underground An undine
Vv- [vi]
Гей, лови, біжи, тримай,
«V» подасть, тож не дрімай!
Той, хто в , «volley-ball» іграє
М’яч у небо закидає.
Volley-ball
A violet A vase A violin
Ww- [ˈdʌbljuː]
«W» - відома всім
Все гримить вона «з’їм-з’їм»!
Вовк - «awolf»в пітьмі біжить
І зубами цокотить. A wolf
Awashing - machine A watermalon A watch
Xx -[eks]
Лікар кличе із дверей:
-Я беру вас на «X-ray»
Щось страшне? Чи це в полон?
Це рентген, не страшний сон. X-RAY
xylophone Xerox X-tree
Yy-[wai]
Гей, на лодці,поспішай!
Доганяє спритна «y»!
Яхта«yacht» мчить як
найшвидше
Із собою сміливих кличе. A yacht
A yolk A yak A yard
Zz-[zed]
Той, хто «z»іще не знає,
Той квиток собі купляє
В зоопарк веселий -«zoo»
Щоб побачити козу.
A zoo
A ZEBRA Zero A Zipper