Збірник «Ігри для початкового навчання англійської мови»

Про матеріал

Збірник «Ігри для початкового навчання англійської мови» містить дев`ять розділів,кожен з яких присвячений певному виду ігор: граматичні ігри, для аудіювання,лексичні, фонетичні, мовні ,орфографічні ігри,ігри для роботи з алфавітом, психотехнічні ігри для навчання навикам і умінням лексико-граматичного оформлення мовних висловів.

Одже, ця добірка цікавих ігор призначена для вчителів, що працюють з молодшими класами, та дозволяє значно полегшити процес початкового навчання англійської мови. З її допомогою можно удосконалити і відкоректувати вже здобуті початкові навички читання, володіння лексичним мінімумом та азами граматики англійської мови.Використовуючи цей збірник в процессі навчання вчитель може формувати комунікативну, соціокультурну, лінгвістичну, креативну, мовну та мовленнєву компетенцію.

Перегляд файлу

       

                     

 

DSC04074.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   \

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНОТАЦІЯ

 

 

             З переходом освітніх закладів України на нові навчальні програми дедалі більше шкіл вводять вивчення іноземної мови з першого класу. Закономірно, постає питання, чи можна так побудувати початковий етап вивчення англійської мови, щоб дитина не нудьгувала, щоб оволодіння знаннями проходило легко і невимушено. Тому головна завдання вчителів -  прагнути того, щоб не пропадав інтерес до вивчення іноземної мови.Велику допомогу у вирішенні даних питань надають ігри. Їх використання дає гарні результати, підвищує інтерес дітей до уроку, дозволяє сконцентрувати їх увагу на головному  -  оволодінні мовними навиками в процесі природної ситуації, спілкування під час гри.

            Збірник «Ігри для початкового навчання англійської мови» містить дев`ять розділів,кожен з яких присвячений певному виду ігор: граматичні ігри, для аудіювання,лексичні, фонетичні, мовні ,орфографічні ігри,ігри для роботи з алфавітом, психотехнічні  ігри  для  навчання  навикам  і  умінням  лексико-граматичного  оформлення  мовних  висловів.

           Одже, ця добірка цікавих ігор призначена для вчителів, що працюють з молодшими класами, та дозволяє значно полегшити процес початкового навчання англійської мови. З її допомогою можно удосконалити і відкоректувати вже здобуті початкові навички читання, володіння лексичним мінімумом та азами граматики англійської мови.Використовуючи цей збірник в процессі навчання вчитель може формувати комунікативну, соціокультурну, лінгвістичну, креативну, мовну та мовленнєву компетенцію.

 

 

 

 

 

                                                      м. Соледар, 2008-2009н.р.

ІГРИ ДЛЯ АУДІЮВАННЯ

 

ХТО КРАЩЕ ЗНАЄ ЦИФРИ.

      Представники від кожної команди виходять  до дошки, на якій написані цифри (не по порядку). Ведучий називає цифру, учень шукає її на дошці і обводить кольоровою крейдою. Перемагає той, хто обведе більше цифр.

 

ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.

      Вчитель читає учням загадки, а вони повинні їх відгадувати. Наприклад:

 

1.    It is а domestic animal. It likes fish. (а cat)

 

2.    It is а wild animal. It likes bananas. (а monkey)

 

3.    It is very big and grey. (an elephant)

 

4.    This animal likes grass. It is а domestic animal. It gives us milk. (а cow)

 

За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

 

ВЕСЕЛІ ХУДОЖНИКИ.

 

Учень, закривши очі, малює тварину. Ведучий називає основні частини тіла:

 

Draw а head, please.

 

Draw а body, please.

 

Draw а tail, please.

 

  Якщо малюнок вийшов, команда отримує п'ять балів.

 

 

 

 

 

ПЛЕСКАЄМО В ДОЛОНІ.

Члени обох команд стають в коло. Ведучий – в центрі кола. Він називає назви домашніх і диких тварин. Коли діти чують назву дикої тварини, вони плескають один раз, коли чують назву домашньої тварини, то плескають двічі. Той, хто помилився, вибуває з гри. Переможницею вважається та команда, в якій залишиться більше гравців.

 

СКЛАДИ ФОТОРОБОТ.

Клас ділиться на три команди, кожна з яких представляє відділення міліції. Вибираються 3 ведучих. Вони звертаються у відділення міліції з проханням відшукати зниклого друга або родича. Ведучий описує їх зовнішність, а діти роблять відповідні  малюнки. Якщо малюнок відповідає опису, вважається, що зниклий знайдений.

   Ведучий: Ican`t find my sister. She is ten. She is а schoolgirl. She is not tall/ Her hair is dark. Неr  eyes are blue. She has а red coat and а white hat on.

 

SEASONS.

  Вчитель пропонує комусь з учнів задумати  яку-небудь пору року і описати ії, не називаючи.

Наприклад:  It is cold. It is white. I ski. I skate. I throw snowballs.

 

Учні намагаються відгадати: Is it spring? Is it winter?

 

Виграє той, хто правильно назвав пору року.

 

 

 

ІГРИ-ЗАГАДКИ.

 Вчитель: У мене є хороші друзі. Це особливі друзі. Вони прийшли до нас з казок. Ви їх теж знаєте, а ось чи зможете вгадати, про кого я розповідаю?

 

-           I have а friend. Не is а small boy. Не can read, write and count, but not well. He can run and jump and play. He cannot draw and he cannot swim.  /Незнайко/.

 

-           I have а friend. Не is а big fat boy. He cannot read and write, but he can run, sing, dance and play. He can fly! /Карлсон/

 

-           I have а friend. He is not а boy. He is not а girl. He is green. He can swim. He cannot jump and he cannot fly. /Крокодил Гена/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЕКСИЧНІ ІГРИ

  Цілі:

-        тренувати учнів у вживанні лексики в ситуаціях, наближених до природної обстановки;

-        розвивати мовну реакцію учнів.

 

      ВЧИТЕЛЬ І УЧНІ

        Під час усного вводного курсу школярі знайомляться з великою кількістю лексичних одиниць. І велику допомогу в освоєнні цих слів надає гра в «Вчителі і учнів».Ученик в ролі вчителя ставить питання учневі, показуючи картинку із зображенням певного предмету, на яких той відповідає. Потім гравці міняються місцями .Я стараюся,щоб в парі працювали слабо підготовлений з добре підготовленим.

 

СТРІЛЯНИНА ПО МІШЕНЯХ

        Перший пише або називає слово, що починається з останньої букви попереднього і так далі.

 

У МАГАЗИНІ

        На прилавку магазина розкладені різні предмети одягу або їжі, які можна купити. Учні заходять в магазин, купують те, що потрібне.

 

P1 : Good morning!

 

P2 : Good morning!

 

P1 : Have you а red blouse?  

 

P2 : Yes, I have. Here it is.

 

P1 : Thank you very much.

 

P2 : Not at all.

 

P1 : Наve you а warm scarf?

 

P2 : Sorry, but I haven`t.

 

P1 : Good bye.

 

P2 : Good bye.      

 

 

ЗБЕРИ ПОРТФЕЛЬ

       У грі бере участь увесь клас. Виходять до дошки за бажанням.

 

      Вчитель: Допоможемо Буратіно зібратися в школу.

 

        Учень бере предмети, що знаходяться на столі, складає їх в портфель, називаючи кожен предмет по-англійськи:

 

This is а book. This is а pen (pencil, pencil-box).

Надалі учень стисло описує предмет, який він бере:

 

This is а book. This is an English book. This is а very nice book

 

 

КВІТКА  СЕМИКОЛЬОРОВА

    Обладнання :  ромашки із  різноколірними пелюстками.

 

 Клас ділиться на три команди. Школярі один за одним по ланцюжку називають колір пелюстки. Якщо учень помилився, всі пелюстки повертаються на місце і гра починається спочатку.

    P1 : This is а blue leaf.

    P2 : This is а red leaf., etc

 

ОСТАННЯ БУКВА

  Мета: активізація лексики по вивчених темах.

 Хід гри: утворюються дві команди. Представник першої команди називає слово, навчані з іншої команди повинні придумати слово на букву, якою закінчується слово, назване першою командою, і так далі. Виграє та команда, яка останньою назве слово.

 

   КОЛЬОРИ

  Мета: закріплення лексики по пройдених темах.

 

 Хід гри: ставиться завдання предмети одного кольору. Виграє команда, яка зуміє назвати більше предметів, тварин і так далі одного кольору.

 

        Наприклад: A white dog        

 

 

НАЙЦІКАВІША РОЗПОВІДЬ

  Утворюються дві команди. Кожній дається завдання скласти розповідь на певну тему («У зоопарку», «Поїздка за місто», «Спортивні ігри» і т. д.). Виграє команда, що склала найцікавішу розповідь і що допустила менше помилок.

 

 

СКЛАДИ  СЛОВО.

  Вчиться пропонується список іменників. Треба підібрати до них слово (загальне для всіх), щоб вийшов складний іменник.

 

      Наприклад:   Snow             Foot                 BALL                     Basket

 

 

ЩО  ЦЕ?

 У руках ведучого – чорний ящик (або коробка), в якому знаходиться незнайомий предмет. Члени команд повинні задати ведучому по одному навідному питанню. Після цього вони повинні дати відповідь, що знаходиться в ящику.

 

ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ ТВАРИН?

      Представники від кожної команди по черзі вимовляють назви тварин:

 

     а fox, а dog, а monkey і так .   Перемагає той, хто останньою назве тварину.

 

ЗБЕРИ КАРТИНКУ.

   Кожній команді дається конверт, в якому знаходяться 12 частин від картинки. Потрібно швидко зібрати картинку і дати її опис за допомогою структур   I see ... This isHe has got. ..She has got .. It is blue (grey, etc.)

ЗБЕРИ БУКЕТ.

 Обладнання: живі або штучні квіти або осіннє листя.

 

 Вчитель: У кожного з вас є улюблений вчитель. Давайте зберемо букет для нього. Тільки ми повинні дотримувати одну умову: називати колір кожної квітки або листочка правильно, інакше букет швидко пов'яне.

 

      Учень:  This is а red flower. This is а yellow flower.  Etc.

 

  ПАНТОМІМА.

      Щоб закріпити в мові лексику по темі «Ранок школяра», можна провести гру «Пантоміма». Ведучий виходить з класу, а група дітей розташовується у дошки. Кожен жестами і мімікою  зображає одна з дій із заданої теми. Потім вчитель говорить ведучому: Guess what every pupil is doing.

   Зразкові відповіді ведучого: This boy is doing morning exercises. That girl is washing her face. That boy is sleeping. etc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВНІ ІГРИ.

 Мовні ігри призначаються для формування вимовних, лексичних, і граматичних навиків і тренування вживання мовних явищ на підготовчому, передкомунікативному етапі оволодіння іноземною мовою.

 

 ПЕРЕВЕДИ СЛОВО.

 Кожному учасникові гри дається англійське слово для перекладу російською мовою. Відповідь повинна бути моментальною.

 

 

ЗБЕРИ ПРИСЛІВ'Я.

 

Ведучий читає початок прислів'я, команди повинні закінчити її. При правильній

відповіді команда отримує бал.

 

Наприклад:    A FRIEND IN  NEED  .   IS A FRIEND INDEED.

 

РОЗКАЖИ ВІРШ

 Ведучий зачитує першу строчку англійського вірша, а команда повинна його закінчити.

 

 

 

 

ФОНЕТИЧНІ ІГРИ

Мета - тренувати англійських звуків, що вчаться у вимовленні.

 

ШИРОКІ І ВУЗЬКІ ГОЛОСНІ.

  Мета: формування навиків фонематичного слуху.

 

  Хід гри: викладач називає слова. Школярі піднімають руку, якщо звук вимовляється широко. Якщо голосний вимовляється вузько, руку піднімати не можна. Виграє команда, яка допустила менше помилок.

 

 

ХТО ПРАВИЛЬНІШЕ ПРОЧИТАЄ?

 Мета: формування навику вимови зв'язного вислову або тексту.

  Хід гри: на дошці записується невеликий вірш або уривок з нього (лічилка, скоромовка).  Викладач читає і пояснює значення слів, пропозицій, звертає увагу на труднощі вимови окремих звуків. Текст кілька разів прочитується учнями. Після цього даються дві – три хвилини для заучування напам'ять. Текст на дошці закривається, і діти повинні прочитати його напам'ять. Від кожної команди виділяються два-три читці. За безпомилкове читання нараховуються бали; за кожну помилку знімається один бал. Перемагає команда, що набрала більше балів.

 

ЧИЯ КОМАНДА КРАЩЕ ЗАСПІВАЄ ПІСНЮ

WHAT IS YOUR NAME?”

 

 Команда – переможниця отримує п'ять балів.

 

Спів на уроках іноземної мови дозволяє включити в активну пізнавальну діяльність кожну дитину, створює передумови для колективної роботи в атмосфері позитивних емоцій.

НЕЗНАЙКО І МИ.

      У клас прийшов Незнайко. Він вивчатиме англійську мову. Тепер учні не просто повторюють звуки, вони прагнуть навчити Незнайка правильній вимові. Незнайко показує дітям знаки транскрипцій, а ті  хором називають їх. А щоб перевірити, як учні запам'ятали ці звуки, Незнайко починає робити помилки. Якщо звук вимовлений правильно, діти мовчать, а якщо неправильно, вони дружно плескають в долоні.

 

ХТО ЗНАЄ СИМВОЛИ ЗВУКІВ КРАЩЕ?

 Вчитель вимовляє англійські звуки, а школярі показують відповідні знаки транскрипцій. Можна видозмінити умови гри: вчитель показує знаки транскрипцій, а викликані учні вимовляють відповідний звук або слово, що містить даний звук.

 

ПОСИЛАЄМО ТЕЛЕГРАМУ

  Клас вибирає ведучого. Вчитель просить його представити себе в ролі телеграфіста і послати телеграму – сказати по буквах слова, роблячи паузу після кожного слова

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРФОГРАФІЧНІ ІГРИ

 

   БУКВИ РОЗСИПАЛИСЯ

  Мета: формування навиків поєднання букв в слові.

 

  Хід гри: викладач пише крупними буквами на листі паперу слово і, не показуючи його, розрізає на букви, кажучи: «Було у мене слово. Воно розсипалося на букви». Потім показує букви і розсипає їх на столі: «Хто швидше здогадається, яке це було слово?».Виграє той, хто першим правильно запише слово. Той, що виграв придумує своє слово, повідомляє викладача або сам пише і розрізає його і показує всім розсипані букви. Дія повторюється.

 

 

ЧЕРГОВА БУКВА

 Мета: формування навику усвідомлення місця букви в слові.

 

  Хід гри: Учням показують картки і пропонується написати якомога більше слів, в яких вказана буква стоїть на певному місці.

 

Наприклад, викладач говорить: « Сьогодні у нас чергова буква «О», вона стоїть на першому місці. Хто напише більше слів, в яких буква «О» стоїть на першому місці?»

 

 

  ТЕЛЕГРАМИ

    Мета: розвиток орфографічного і лексичного навиків.

 

    Хід гри: викладач пише на дошці яке-небудь слово. Кожен гравець повинен придумати телеграму, в якій перше слово починається з першої букви слова, написаного на дошці, друге- з другої букви і т. д

 

КАРТИНКА

 Мета: перевірка засвоєння орфографії вивченого матеріалу.

 

 Хід гри: кожен учасник отримує по картинці із зображенням предметів, тварин і так дал.і Представники команд виходять до дошки, розділеної на дві частини, і записують слова, відповідні предметам, зображеним на картинці. Після того, якучень написав слово, він повинен прочитати його і показати свою картинку. Виграє команда, яка швидше і з меншою кількістю помилок запише всі слова.

 

 

ХТО БІЛЬШЕ?

Мета: перевірка засвоєння орфографії вивченого лексичного матеріалу.

 

 Хід гри: утворюються дві команди. Кожна команда повинна записати на дошці якомога більше слів по темах: а) назви спортивних ігор; б) тварини; в) кольори і так далі.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІГРИ ДЛЯ РОБОТИ З АЛФАВIТОМ

 

  5 КАРТОК

 Мета: контроль засвоєння алфавіту.

 

  Хід гри: вчитель показує кожному з учасників гри 5 карток з буквами англійського алфавіту. Виграє той, хто правильно і без пауз називає всі 5 букв.

 

 

ЗІПСОВАНА ДРУКАРСЬКА МАШИНКА

 Мета: формування орфографічного навику.

 

 Хід гри: вчитель розподіляє всі букви алфавіту між учнями.. Потім він пропонує кожному ударити свою «клавішу», тобто назвати свою букву. Після того, як діти навчаться автоматично реагувати на почутий звук або написану букву, їм пропонується «надрукувати» слова, що спочатку пред'являються викладачем на картках, а потім вимовні вголос. Перемагає той, який зробить менше помилок.

 

 

СЛОВА З ПЕВНОЮ БУКВОЮ

 Мета: формування навику орфографічної пам'яті.

 

  Хід гри: навчаним пропонується швидко проглянути список слів, а потім назвати слова, в яких є задана буква. Виграє той, хто зможе назвати більше слів.

 

 

АЛФАВІТ – СЛОВНИК

 Мета: формування навику складання слів з букв.

 

  Хід гри: для гри слід підготувати приблизно 100 карток з буквами (наприклад, по 10 з буквами а, e, i; по 1 з буквами j, q, z, x; по 5 з буквами т, t, і по 4 картки із великими буквами A, B, P, K, N, L).

 

Викладач роздає навчаним по декілька карток. Учень, у якого на картці є велика буква А, починає гру. Він виходить до дошки, і, тримаючи картку так, щоб бачили всі, називає букву. За ним виходить його сусід по парті з буквою, яка може бути продовженням слова. Якщо у нього немає відповідної букви, то слово повинен продовжити учень, що сидить за наступною партою і так далі

 

Той, хто закінчить слово, прочитає його і отримує право почати інше слово. Використані картки повертаються вчителеві. Виграє той, хто взяв участь в складанні найбільшої кількості слів.

 Темп гри повинен бути швидким. Гру можна ускладнити, даючи завдання скласти іменники з визначенням.

 

 

ДЕ БУКВА ?

  Мета гри: формування навику диференціації звукобуквенных відповідностей.

 

 Хід гри: викладач пише на дошці декілька слів і пропонує дітям знайти серед них три, в яких буква…. читається як .. . Виграє той, хто швидше це зробить.

 

 

РОБИМО КРОКИ

    Учні стають біля дальньої стіни класної кімнати. Вчитель показує написані на дошці слова, учні по черзі називають слова по буквах. Якщо учень правильно називає по буквах слово, він робить крок вперед. Той учень, який першим досягне протилежної стіни класної кімнати, вважається переможцем.

 

ПОБУДУЄМО СЛОВА

Вчитель записує на дошці довге слово. Учні повинні скласти (за певний проміжок часу) слова з букв цього слова. Перемагає той учень, який склав найбільшу кількість слів. Наприклад, із слова personal учні можуть скласти слова: son,are, so, rose і так далі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРАМАТИЧНІ ІГРИ.

Цілі: -  навчити учнів вживанню мовних зразків, що містять певні граматичні труднощі;

 

   -   створити природну ситуацію для вживання даного мовного зразка.

 

 

ГРА З КАРТИНКОЮ

  Для кращого засвоєння дітьми структур в Present Continuous можна використовувати гру з картиною. Школярам пропонується вгадати, що робить той або інший персонаж, зображений на картинці, яку вони поки не бачили. Діти ставлять питання, наприклад: P1: Is the girl sitting at the table? T : No, she is not.

 P2: Is the girl standing?

Перемагає учень, який вгадав дію, зображену на картинці. Він стає таким ведучим і бере іншу картинку.

 

  ЛОТО

 Лото «Дієслова в картинках» є хорошою наочною допомогою для тренування ГРАМАТИЧНИХ ФОРМ форм.

 

 На картах- декілька картинок, що зображають які-небудь дії людини, наприклад: катання на ковзанах, гра в шахи, читання книги і так далі. На фішці – одна картинка. Вчитель показує фішку з картинкою (хлопчик катається на ковзанах) і питає: What is he doing?

  Учні знаходять у себе таку ж картинку і відповідають:   He is doing ...При правильній відповіді отримують фішку.

 

БУДЬТЕ УВАЖНІ

  Мета – автоматизація навиків у вживанні загальних питань.

 

А. Can а boy swim?                               У. Do fishes live in the sea?

 

    Can а cat fly?                                         Do books sing?

 

    Can а fish run?                                       Do you live in а tree?

 

    Can а bird fly?                                        Does Pete go in for sports?

 

    Can you swim?

 

 

  КОМЕНТАТОР

 Учні по черзі виконують дії і коментують їх, наприклад: I am sitting. I am standing up. I am going to the window.

 Вчитель дає учневі картку за кожну правильно названу дію. Переможцем стає той, який набрав більшу кількість карток.

 

 

ЩО ТИ ЛЮБИШ РОБИТИ?

 Мета – активізація в мові загальних питань.

 Один з учнів загадує, що він любить робити, останні ставлять йому питання: Do you like to swim? Do you like to play football? До тих пір, поки не відгадають. Той, що відгадав стає тим, що водить.

 

У ТЕБЕ Є.?

  Мета: тренувати загальних питань, що вчаться у вживанні, з дієсловом to have.

На столі вчителя розкладені іграшки. Учням пропонується подивитися на них і запам'ятати. Заздалегідь можна повторити з учнями всі назви по-английски. Потім учні відвертаються, а ведучий бере із столу яку-небудь іграшку і ховає її за спиною. Решта іграшок закривається газетою. Учні ставлять питання ведучому  Have you а cat? Have you а dog? і так далі і так до тих пір, поки хто-небудь з учнів не відгадає заховану іграшку. Він і займає місце ведучого. 

 

  ЗМІНИ

  Один учень виходить з класу. В цей час в класі відбуваються якісь зміни : один або двох учнів міняють свої місця за партами, пересувається стілець, відкривається вікно і тому подібне. Коли той, що водить повертається, він повинен відповісти на питання

 

«What has changed?» тобто назвати все, що змінилося в класі . Наприклад: The window was shиt, now it is open. Peter was at the first desk, now he is at the third desk. Рахунок може бути командним або індивідуальним. За кожну правильну пропозицію команда /або учень/ отримує один бал.

 

 

УЛЮБЛЕНЕ ЗАНЯТТЯ КАРЛСОНА

Діти, ви знаєте Карлсона, який живе на даху. Перед мною картинка, на якій зображений Карлсон за своїм улюбленим заняттям. Вгадайте, що він робить. Учні ставлять питання: Is he playing ball? Is he reading а book? еtc.

 

КІМНАТНИЙ БІЙ

   Це граматична гра на відробіток структури. У грі – дві люди.

  Кожен з учасників малює план своєї кімнати(вони не повинні бачити малюнків один одного), а також порожній квадрат, що є планом кімнати партнера, який заповнюватиметься «меблями» в ході гри. При цьому заздалегідь обмовляються назви і кількість предметів в кімнатах. Потім вони по черзі ставлять один одному питання, намагаючись з'ясувати розташування меблів в кімнаті партнера. Напрімер:is there а table in the middle of the room? Is there а TV-set in the left corner ?

 

  Якщо відповідь ствержувальна, то той, що питає робить відповідні малюнки в порожньому квадраті і ставить наступне питання. Якщо відповідь негативна, він втрачає право ставити питання і відповідає на питання партнера. Виграє той, хто першим відгадав розташування меблів в кімнаті партнера і заповнив порожній квадрат.

 

 

ПОДАРУНКИ

Мета: закріплення лексики по темі, автоматизація вживання вивчених дієслів в майбутньому часі в усній мові.

  Хід гри: утворюються дві команди. На дошці записуються два рядка слів:

  1. найменування подарунка, 2) список дієслів.

 Гравці повинні сказати, використовуючи при цьому дієслова із списку, що вони робитимуть з подарунками, отриманими в день народження. Кожен учасник гри придумує по одній пропозиції. Виграє команда, яка швидше справитися із завданням складе пропозиції без помилок.

 

ЦИФРИ

Мета: повторення кількісних числівників.

Хід гри: утворюються дві команди. Справа і зліва на дошці записується врозкид однакова кількість цифр. Вчитель називає цифри одну за іншою. Представники команд повинні швидко знайти і викреслити названу цифру на своїй половині дошки. Виграє та команда, яка швидше справиться із завданням.

 

КРУГОСВІТНЯ ПОДОРОЖ.

 

 У 4 класі вводиться структура «There is а book on the desk», яка надалі зустрічатиметься досить часто. Для міцного закріплення її можна використовувати гру «Кругосвітня подорож». Я починаю гру, наприклад, так:

 

There is а blackboard on the wall. і так далі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІГРОВІ ВПРАВИ ДЛЯ РОБОТИ З ЛЕКСИЧНИМ І ГРАМАТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ

        Основним завданням цієї групи вправ є управління учбово - пізнавальною діяльністю учнів і формування у них лексичних навиків, а також організація інтенсивної самостійної роботи на учбових заняттях з метою оволодіння правилами вживання конкретних мовних одиниць.

 

 ЗАПАМ'ЯТАЄТЕ ПРЕДМЕТИ

 Вчитель на столі розкладає певні предмети, дає подивитися на них дітям в течії одній – двох хвилин, потім накриває їх папером і просить одного учня назвати все

предмети, які він запам'ятав. Потім всі учні записують їх назви англійською мовою.

 

 

 

ВГАДАЙТЕ РІД ЗАНЯТЬ

   По тіньовим зображенням учні відгадують, визначають рід заняття людей.

 

ДРАБИНКА.

Перший гравець говорить: “Today I had for dinner some .” і називає що-небудь їстівне, таке, що починається з букви  A”- apples.

 

Другий учень говорить: “Today I had for dinner some apples and bananas”,  повторюючи те, що сказав його товариш, і називаючи слово на  букву «В». І так далі, поки всі діти не виконають умови гри. Той, хто не зміг повторити всі слова, сказані до нього іншими, і назвати своє слово, вибуває  з гри.

 

 

 

ПСИХОТЕХНІЧНІ  ІГРИ  ДЛЯ  НАВЧАННЯ  НАВИКАМ  І  УМІННЯМ  ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО  ОФОРМЛЕННЯ  МОВНИХ  ВИСЛОВІВ.

Основними функціями психотехнічних ігор в навчанні іноземній мові є створення у навчаних внутрішньої наочності, необхідної для уявлення на учбовому занятті певної ситуації, реалізація дидактичної основи у формі учбового завдання для синхронізації розумових і фізичних дій з мовою на іноземній мові, а також  інтенсивне тренування вживання засвоюваного лексичного і граматичного матеріалу.

 

ЛІС

Мета: формування лексичного навику на матеріалі тематичної групи слів.

Хід гри: учням пропонується зіграти роль дерев і рослин в лісі і прокоментувати англійською мовою все, що відбувається з ними.

Наприклад: викладач пропонує навчаним пригадати ліс: Уявіть, що ви дерева і рослини.

 

ЧИЄ СОНЕЧКО ЯСКРАВІШЕ?

 

 Капітани команд виходять до дошки, на якій намальовано два кружечки, і описують тварину по картинці. Кожна правильно сказана пропозиція – це один промінець до кружка і один бал. Перемагає той капітан, чиє сонечко матиме більше проміннячок, тобто більше балів.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
9374
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку