3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Збірник "Контрольні та самостійні роботи з математики по темам"

Про матеріал
У даному збірник містяться контрольні та самостійні роботи з різних тем. Він містить завдання трьох ступенів складності для поточного та підсумкового контролю знань учнів, які доповнені схемами, що відповідають віковим особливостям другокласників.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

(Тема «Повторення вивченого матеріалу за 1 клас»)

 

  1.               Математичний диктант

Записати число, яке йде попереду 16.

Яке передує числу 12.

Сусідів числа 8.

Яке складається з 1 десятка 4 одиниць.

Сума чисел 3 і 7.

Різниця чисел 12 і 0.

І – варіант

  1.               Розв’язати задачу

 Бабуся купила на ринку 8 кг картоплі, а цибулі на 5 кг менше. Скільки кілограм цибулі купила бабуся?

 

  1.               Обчислити значення виразів

8 – 2 =   10 – 4 + 3 =

7 + 3 =   0 + 7 – 6 =

4 + 5 =   13 + 2 – 5 =

9 – 6 =   19 – 7 + 8 =

 

  1.               Порівняй нерівності  , ,

14 – 3 18 – 7   15 – 4 20 – 9

9 + 1 6 + 3   13 + 7 11 + 9

12 – 0 6 + 6   17 – 2 15 + 0

 

Додаткове завдання

Накресли відрізок завдовжки 1 дм 1 см.

ІІ – варіант

 

  1. Математичний диктант

Записати число, яке йде попереду 16.

Яке передує числу 12.

Сусідів числа 8.

Яке складається з 1 десятка 4 одиниць.

Сума чисел 3 і 7.

Різниця чисел 12 і 0.

 

  1. Розв’язати задачу

 У парку росло 6 каштанів, а кленів на 4 більше. Скільки кленів росло у парку?

 

  1. Обчислити значення виразів

2 + 7 =   17 – 6 + 2 =

10 – 1 =   10 – 8 + 7 =

9 – 5 =   18 + 2 – 9  =

4 + 3 =   13 – 3 + 8 =

 

  1. Порівняй нерівності   , ,

15 – 3 19 – 6   11 + 8 14 + 5

8 + 2 7 – 4    7 – 0  9 – 3 

16 – 3 11 + 2   4 + 2 10 – 5

 

Додаткове завдання

Накресли відрізок довжина якого становить 1 дм.

 

Контрольна робота № 2

(Тема: «Таблиця додавання та віднімання чисел.

Задачі на дві дії, вирази з дужками»)

І – варіант

  1.               Розв’яжи  задачу

 У шкільній бібліотеці було 14 книг про тварин, а про рослин на 4 менше. Скільки всього книг було у шкільній бібліотеці.(Скласти скорочений запис)

Т – 14 книг 

Р – на 4 менше            ?

 

  1.               Обчислити значення виразів

11 – 8 + 6 =    12 – (5 + 7) =

14 – 9 + 3 =    9 + (14 – 9) =

18 – 10 – 7 =    17 – (18 – 9) =

6 + 7 – 8 =     4 + (12 – 9) =

  1.               Запиши числа у вигляді  суми розрядних доданків

18 = +     83 = +

57 = +     42 = +

91 = +     39 = +

  1.               Знайди суму а + 6, якщо а = 8, то…

 Знайди різницю  17 – а, якщо а = 9, то…

Додаткове завдання

Скільки трикутників на малюнках.

 

 

 

         

 

ІІ – варіант

  1.               Розв’яжи задачу

 З однієї грядки зібрали 16 кг полуниці, а з другої на 10 кг менше. Скільки кілограм полуниці зібрали з двох рядок разом. Скласти скорочений запис.

І – 16 кг полуниці 

ІІ – на 10 кг менше               ?

 

  1.               Обчислити значення виразів

9 + 7 – 4 =     8 + (6 + 3) =

6 + 8 – 3 =     12 – (5 + 6) =

11 – 9 + 4 =    13 – (7 + 4) =

18 – 9 + 0 =    5 + (9 + 3) =

 

  1.               Запиши числа у вигляді суми розрядних доданків

32 = +     99 = +

68 = +     86 = +

59 = +     41 = +

 

  1.               Знайти різницю 14 – а, якщо а = 7, то …

Знайти суму 8 + а, якщо а = 5, то …

Додаткове завдання

Скільки прямокутників на малюнках

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3

(Тема: Нумерація чисел від 21 до 100)

І – варіант

  1.               Записати вирази і знайти їх значення і знайти їх значення

8 плюс 6   19 збільшити на 2

до 4 додати 9   15 зменшити на 4

від 7 відняти 0  знайти суму чисел 16 і 3           18 мінус 7   знайти різницю чисел 18 і 5

 

  1. Розв’язати задачу

 До магазину привезли 65 кг цукерок. Першого дня продали 20 кг, другого дня 15 кг. Скільки кілограм цукерок залишилося?

 

  1. Знайди значення виразів

50 + 7 =    40 – 9 – 1 =

48 – 40 =     7 + 50 + 2 =

89 + 1 =     47 – (10 + 3) =

67 – 7 =    30 – (10 + 20) =

 

  1.               Довжина першого відрізка 1 дм 2 см, а довжина другого на 4 см коротша від довжини першого. Яка довжина другого відрізка? Накресліть другий відрізок.

Додаткове завдання

Розмістіть числа у порядку спадання: 

8, 26, 37, 5, 0, 94, 3, 62.

 

 

ІІ – варіант

  1.               Записати вирази і знайти їх значення і знайти їх значення

5 плюс 8    14 збільшити на 0

до 8 додати 4   11 зменшити на 3

від 6 відняти 2   знайти суму чисел 12 і 8

мінус 6    знайти різницю чисел 17 і 5

 

  1. Розв’яжи задачу

 На екскурсію до музею ходило 80 дітей початкових класів. 30 дітей першого класу, 20 дітей другого класу. Скільки дітей відвідало музей 3 класу.

 

  1.               Знайди значення виразів

80 + 8 =     30 – 9 – 1 =

35 – 30 =     5 + 30 + 4 =

69 + 1 =     63 – (10 + 3) =

78 – 8 =     40 – (10 +10) =

 

  1.               Довжина першого відрізка становить 1 дм 3 см. Довжина другого на 7 см коротша. Яка довжина другого відрізка? Накресліть другий відрізок.

 

Додаткове завдання

Розмістіть числа у порядку зростання: 

54, 45, 31, 9, 96, 69, 73, 36.

 

 

 

Контрольна робота № 4

(за І семестр)

І- варіант

  1. Математичний диктант

Знайти: 

різницю чисел 50 і 25

суму чисел 30 і 40

8 збільшили на 5

14 зменшили на 7

записати сусідів числа 28

85 = …десятків …одиниць

число у якому 3 дес. 5 од.

1 дм =  …см

  1. Розв’яжи задачу

З однієї пасіки зібрали 48 кг меду, а з другої на 20 кг меду більше, ніж з першої. А з третьої на 16 менше, ніж з другої. Скільки кілограм меду зібрали з третьої пасіки.

  1. Знайти значення виразів

37 – 9 =     80 – 37 =

56 + 38 =     25 + 34 =

42 + 29 =    56 + 18 =

24 + 7 =     43 – 19 =

  1. Виразити у відповідних одиницях

1 м = …дм   24 дм = …дм …см

16 см = …дм…см   1 доба = …год

1 год = …хв   42 дм = …м…дм

Додаткове завдання

Обчислити периметр прямокутника довжина якого 7 см, а ширина – 3 см.

ІІ – варіант

  1. Математичний диктант

Знайти: 

суму чисел 30 + 60

різницю чисел 28 і 10

5 збільшили на 9

12 зменшили на 3

записати сусідів числа 31

42 = …десятків …одиниць

число у якому 1 дес. 9 од.

1 м = ...см

  1. Розв’язати задачу

У похід пішли 27 першокласників, другокласників на 10 більше, ніж першокласників, а третьокласників на 9 менше, ніж другокласників. Скільки третьокласників пішло у похід?

  1. Знайди значення виразів

37 – 9 =    50 – 26 =

62 + 19 =    37 + 21 =

55 + 6 =     68 + 18 =

23 + 38 =    72 – 29 =

  1. Виразити у відповідних одиницях

1 дм = …см    1 год = …хв

42 см = …дм…см  1 доба = …год

102 см = …дм…см  56 дм = …дм…см

Додаткове навчання

Обчислити периметр квадрата зі стороною 4 см.

 

 

Контрольна робота № 5

(Усне додавання  і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десятком)

 

І – варіант

  1. Розв’яжи задачу

 З першої грядки зібрали 26 кг помідор, а з другої на 14 кг менше, ніж  з першої. На скільки більше зібрали з першої грядки.

 

  1. Обчислити значення виразів

26 + 54 =    35 + 46 =

90 – 81 =    83 – 45 =

32 – 9 =    32 – 10 =

43 – 17 =    63 + 27 =

 

  1.               Побудуй трикутник зі сторонами 3, 5, 7 см. Обчислити периметр трикутника.

 

  1.               Встав знаки  >, <, =

56 – 13 47    31 + 12   17

34 – 20 19    26 – 6 41

62 – 50 12      70 – 8 62

 

 

 

 

 

 

ІІ – варіант

 

  1. Розв’яжи задачу

Сергійко прочитав 37 сторінок підручника, а Надійка на 15 сторінок менше. На скільки більше сторінок прочитав Сергійко?

 

  1. Обчисли значення виразів

31 + 49 =     48 + 24 =

80 – 53 =     72 – 53 =

27 – 8 =     41 – 10 =

61 – 38 =     35 + 15 =

 

  1.               Побудуй квадрат зі стороною 3 см. Обчисли площу квадрата.

 

  1. Встав знаки >, <, =

42 – 11 28    46 + 32  84

59 – 30 41    34 – 4 28

82 – 40 42    90 – 7 83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота  №6

(«Множення числа 2 і ділення на 2»)

 

І – варіант

  1. Математичний диктант

Знайти:

  • добуток чисел 2 і 7
  • суму чисел 2 і 6
  • різницю чисел 12 і 2
  • частку чисел 16 і 2

 

  1. Розв’яжи задачу

У їдальні було 6 пачок рису по 2 кг в кожній. Для приготування обіду 5 кг. Скільки кілограмів рису залишилось?

 

  1. Обчисли значення виразів

2 * 7 + 13 =    84 – 17 =

2  * 9 – 9 =    2 * 8 + 65 =

7 + 2 * 8 =    46 – (34 – 27) =

16 – 12 : 2 =    60 + (57 – 39) =  

 

  1. Встав потрібні числа

- 26 = 52    50 + = 80

+ 14 = 56     + 30 = 72

  1.               Відрізок завдовжки 14 см розділили на 2 однакові частини. Яка довжина однієї частини? Накресли її.

 

 

ІІ – варіант

  1. Математичний диктант

Знайти:

  • добуток чисел 2 і 9
  • суму чисел 2 і 9
  • різницю чисел 16 і 2
  • частку чисел 10 і 2

 

  1. Розв’яжи задачу

У ящику 24 кг помідорів. Продавець продала 4 покупцям по 2 кг помідорів. Скільки кілограмів помідорів залишилось?

 

  1. Обчисли значення виразів

2 * 8 + 27 =    56 – 27 =

2  * 7 + 39 =    2 * 6 + 79 =

16 : 2 + 54 =    32 – (87 – 71) =

9 + 2 * 9  =    50 + (68 – 29) =  

 

  1. Встав потрібні числа

- 35 = 44    40 + = 60

+ 12 = 67     + 30 = 84

 

  1.               Відрізок завдовжки 18 см розділили на 2 однакові частини. Яка довжина однієї частини? Накресли її.

 

 

 

 

Контрольна робота №7

(Тема «Множення числа 3 і ділення на 3»)

 

І – варіант

  1. Записати вирази і обчислити їх значення
  • частку чисел 24 і 3 збільшили на 17
  • добуток чисел 2 і 7 зменшили на 8
  • суму чисел 10 і 6 поділили на 2
  • різницю чисел 30 і 3 поділили на 3

 

  1. Розв’яжи задачу

Мама купила 6 олівців по 2 гривні і блокнот за 9 гривень. Скільки грошей заплатила мама?

 

  1. Обчисли значення виразів

21 : 3 + 59 =    3 * 4 + 26 =

2 * 7 – 18 : 3 =    35 – 24 : 3 =

3 * 9 – 9 =    (10 – 8) *7 =

27 : 3 – 16 =    15 : 3 + 38 =

 

  1.               Накресли коло, радіус якого дорівнює 3 см. Познач його.

 

  1. Встав знаки  >, <, =

1дм … 12см    15см … 1 дм 2 см

13 см … 3 дм    7 см … 1 дм

1 дм … 30 см     1 дм 6 см … 2 дм

 

 

ІІ – варіант

  1. Записати вирази і обчислити їх значення
  • добуток чисел 3 і 9 зменшили на 9
  • частку чисел 18 і 3 збільшили на 38
  • суму чисел 16 і 2 поділили на 3
  • різницю чисел 18 і 3 поділили на 3

 

  1. Розв’яжи задачу

Бабуся купила 9 пакетів борошна по 2 кг і 4 кг гречки. Скільки кілограмів продуктів купила бабуся?

 

  1. Обчисли значення виразів

2 * 7 + 58 =    3 * 8 + 67 =

3 * 8 – 16 =    41 – 21 : 3 =

18 : 3 + 90 =    (18 – 6) : 2 =

16 : 2 – 7 =    27 : 3 + 77 =

 

  1.               Накресли коло, радіус якого дорівнює 8 см. Познач його.

 

  1. Встав знаки  >, <, =

5 дм 7 см … 42 см   2 дм 9 см … 29 см

3 дм 3 см … 18 см    6 см … 2 дм

80 см … 40 дм    4 дм 1 см … 40 дм

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 8

( Тема: «Арифметичні дії множення і ділення»)

 

І – варіант

  1. Розв’яжи задачу

У саду посадили 27 кущів смородини, а агрусу у 3 рази менше. Скільки всього посадили кущів?

 

  1. Обчисли значення виразів

(16 + 16) : 4 =    60 – 28 : 4 =

49 + 30 : 5 =     (12 + 18) : 5 =

36 : 4 : 3 =      12 : 4 + 18 : 3 =

8 : 2 * 7 =      27 : 3 + 40 : 5 =

 

  1. Знайди значення виразу 19 + а * 8, якщо а = 3, то …

 

  1. Виконай завдання:

а) з прикладу на множення склади 2 приклади на ділення

  1. *  7 = 35

б) знайди третину від числа 18.

в) накресли 1 відрізок завдовжки 5 см, а другий у 2 рази довший.

 

 

 

 

 

 

ІІ – варіант

  1. Розв’яжи задачу

Бабуся купила 5 булочок по 4 гривні за кожну і один батон за 8 гривень. Скільки грошей заплатила бабуся за покупку?

 

  1. Обчисли значення виразів

(12 + 18) : 5 =    70 – 14 : 2 =

64 + 27 : 3 =     (16 + 18) : 4 =

32 : 4 : 2 =      18 : 3 + 40 : 5 =

2 * 2 * 9 =      28 : 4 + 27 : 3 =

 

  1. Знайди значення виразу 16 + а * 7, якщо а = 4, то …

 

  1. Виконай завдання:

а) з прикладу на множення склади 2 приклади на ділення

3 * 8 = 24

б) знайди чверть від числа 28.

в) накресли  відрізок завдовжки 4 см, а другий у 3 рази довший.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з математики № 9

 

І – варіант

  1. Записати вирази і обчислити їх значення:
  • Число 30 зменшили на частку чисел 25 і 5
  • Суму чисел 28 і 4 зменшили в 4 рази
  • Частку чисел 36 і 4 збільшили на 16
  • Добуток чисел 3 і 7 зменшили на 6

 

  1. Розв’яжи задачу

У перший день діти посадили 21 дерево, у другий день на 11 дерев більше, а у третій день у 4 рази менше, ніж у другий. Скільки дерев посадили діти у 3 день?

 

  1. Обчисли значення виразів:

48 + 57 =     3 * 9 – 2 * 7 =

69 – 50 =     5 * 9 – 4 * 8 =

94 – (36 + 27) =    24 : 4 : 2 =

81 + (64 – 56) =    16 : 2 : 4 =

 

  1. Виконай дії з іменованими числами:

2 м + 6 дм – 17 дм =

1 год + 7 хв – 20 хв =

 

  1. Порівняй вирази і числа

5 * 6 – 6 27    40 : 5 + 17 21

28 : 4 + 4 10    36 : 4 + 28 51

 

 

ІІ – варіант

  1. Записати вирази і обчислити їх значення:
  • Число 26 зменшили на частку чисел 20 і 4
  • Суму чисел 28 і 2 зменшили в 5 рази
  • Добуток чисел 4 і 6 зменшили на 9
  • Частку чисел 16 і 2 збільшили на 13

 

  1. Розв’яжи задачу

У першому класі навчалося 14 дівчаток, в другому на 16 більше, а в третьому в 5 разів менше, ніж у другому. Скільки дівчаток навчалося у 3 класі?

 

  1. Обчисли значення виразів:

67 + 32 =     4 * 8 + 3 * 7 =

40 – 8 =      5 * 6 – 2 * 8 =

54 – (72 – 68) =    30 : 5 : 2 =

79 + (36 – 18) =    18 : 2 : 3 =

 

  1. Виконай дії з іменованими числами:

1 м – 20 см + 1 дм =

1 доба – 2 год + 30 хв =

 

  1. Порівняй вирази і числа

4 * 7 – 13 21    35 : 5 + 39 46

24 : 3 + 18 51    27 : 3 + 19 38

 

                    

 

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку