Урок "Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення числа 6. Рівняння. Корінь рівняння. Задачі на зменшення числа в кілька разів."

Про матеріал
Урок з математики для 2 класу розроблений за науково-педагогічним проектом "Інтелект України", авт. І.В. Гавриш, С.О. Доценко
Перегляд файлу

Урок математики

2 клас

Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення числа 6. Рівняння. Корінь рівняння. Задачі на зменшення числа в кілька разів.

Мета: Розвивати знання учнів з нумерації чисел; закріплювати таблицю ділення числа 6, застосовувати під час обчислення виразів та розв’язуванні задач на зменшення числа в кілька разів; ознайомити з рівнянням як рівністю, яка містить змінну, вчити знаходити корінь рівняння; вдосконалювати вміння визначати вершини та сторони многокутника(трикутника);   розвивати пам᾿ять, окомір та точність вимірювання при кресленні геометричної фігури; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

           Обладнання: комп᾿ютер, телевізор, мультимедійна презентація, таблиці по темі уроку,  зошит - підручник за науково-педагогічним проектом «Інтелект України». (Автори І.В. Гавриш та С.О.Доценко.)

 

І Організаційний момент

Вже дзвінок нам дав сигнал, працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо, всі трудитись починаймо.

Сідайте тихо, дітвора, для математики настала пора

II Оголошення теми уроку

  • Розгорніть зошити, прочитайте тему уроку. Яка інформація для нас відома? З якою інформацією новою ми ознайомимося?
  • Отже, ми продовжуємо знайомитися із числами першої тисячі, повторимо, які числа називають натуральними, використаємо знання таблиці ділення числа 6 при обчисленні виразів та задачі на зменшення числа в кілька разів, а також дізнаємося, що таке рівняння, навчимося знаходити корінь рівняння та виконаємо завдання на сторінці чемпіонів.

ІІI Розвиток математичних знань

  1. Робота з таблицею чисел від 501 до 660
  • Прочитайте числа від 401 до 420 в прямому порядку.
  • Прочитайте числа від 421 до 440 – у зворотному порядку.
  • Обведіть в таблиці числа, у яких цифра розряду сотень на 2 більша від цифри розряду десятків. Назвіть їх.
  1. Повторення правила про натуральні числа. Правило Мудрої Сови
  • Повторимо, які числа  називають натуральними. ( Звучить аудіозапис, діти читають за диктором, потім хором, потім відтворюють правило з пам᾿яті)
  • Позначимо на числовому промені «сусідів» найбільшого одноцифрового числа.

3. Робота із картою знань 10 про місяці

  • До речі, Мудра Сова запитує, скільки місяців у році? Назвіть їх, скористаємося картою знань 10.
  • Вирішимо задачу (Завд.4)
  • Які одиниці вимірювання часу ми знаємо ще? Виконаємо тренувальну вправу на с.38
  • Який рік зараз? Який сьогодні день? Місяць?
  1. Повторення таблиці ділення на 6.
  • Діти, підніміть свої очі на екран, ми повторимо таблицю ділення на 6. ( Демонстрація таблиці ділення на 6 на екрані телевізора)
  •  А тепер попрацюйте в парах. ( Виконується вправа «Учитель - учень»)
  • На вашу думку, для чого знати необхідно таблицю? Де застосуємо ці знання у нашому житті?
  1. Фізкультхвилинка

ІV Вивчення нового матеріалу

  1. Ознайомлення із поняттям «Рівняння. Корінь рівняння»

Діти читають хором за диктором; самостійно; відтворюють з пам’яті.

  •  - Що таке рівняння?
  • - Із скількох частин складається рівняння?
  • - Яка рівність є правильною?
  • - Що означає розв’язати рівняння?
  • 2. Тренувальні вправи
  • 3. Робота в групах. Складання рівнянь у робочому зошиті
  • 4. Складання задач вивчених видів. Завдання від Кнопочки
  • V Повторення та закріплення вивченого матеріалу
  • 1.Робота над задачею на зменшення числа в кілька разів
  • - Повторимо, які задачі називають задачами на зменшення числа в кілька разів. (Діти читають за диктором, самостійно, відтворюють з пам’яті в парах)
  • 2.Розв’язання задачі за алгоритмом

Прочитайте задачу. Підкресліть дані й шукане обведіть. Визначте зайві дані. Закресліть їх. Який вид задачі? Яку дію виберемо для розв᾿язання?

( Діти записують розв᾿язання задачі у зошит)

ѴI Закріплення вивченого матеріалу

  • 1. Робота над правилом про трикутник. Карта знань 18
  • - Який многокутник називаємо трикутником?
  • 2. Виконання завдання 10 в зошиті.
  • Подивіться на малюнок. Наш Хвалько розгубився і не може виконати завдання. Допоможемо з’єднати точки так, щоб утворився трикутник.
  • Запишіть вершини трикутника. Запишіть сторони трикутника. (Взаємоперевірка)

3.Розв’язання завдань сторінки чемпіонів

- А зараз виконаємо завдання сторінки чемпіонів. Кожний з вас на уроках старався, не лінився і з успіхом виконаєте всі завдання.

( Діти за 4 хв самостійно розв᾿язують 4 задачі. Фіксуючи свій час, витрачений на виконання завдання)

  • Чи були допущені помилки у визначенні виду задач та записів короткої умови?
  • Що спільного в умовах І і ІІ задач? Чим задачі відрізняються?
  • Проаналізуємо розв’язання І задачі складеної. Чи можемо зразу відповісти на питання задачі? Що спочатку знайдемо у першій дії? Яку дію застосуємо? Знаючи, суму двох доданків, можемо тепер знайти ІІІ доданок? Яким чином?

VII Підсумок уроку

  1. Рефлексія

-Хто відчуває себе чемпіоном?

- Хто може поділитися, що сьогодні має краще результати, ніж учора?

- Яке завдання було цікаво виконувати?

- З яким завданням ви впоралися швидше і впевнено?

2. Підсумок

 Складемо пазл нашого уроку

Я повторив…

Я знаю…

Я зрозумів…

Я навчу інших…

3.Пісенька «Добрим будь»

  • Приємно, коли тебе оточують добрі друзі. Щоби мати таких, треба самому бути добрим. Про це наша пісенька (Руханка і пісенька «Добрим будь»)

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 лютого
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку