Збірник контрольних робіт для 6 класу

Про матеріал
Збірник містить контрольні роботи, структуровані за темами, диференційовані за рівнями навчальних досягнень учнів. Кожну контрольну роботу подано у двох варіантах однакової складності. Контрольні роботи містять 9 завдань: тестові завдання закритої форми з вибором однієї правильної відповіді, а також завдання відкритої форми, які відповідають достатньому та високому рівням знань. Метою збірника є практична допомога вчителю у доборі дидактичного матеріалу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

http://rassoshenko.sch35.edusev.ru/uploads/6000/21492/persona/articles/2092.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЕЛИДІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

Збірник контрольних робіт

6 клас

 

   Збірник призначений для учнів 6 класів та вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів.

   Матеріали посібника відповідають Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, чинній програмі з математики для 6 класу.

 

 

 

 

Підготувала

учитель математики та інформатики

Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Лаба Світлана Василівна

 

 

 

Передмова

       Збірник призначений для учнів 6 класів та вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів.

        Матеріали посібника відповідають Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, чинній програмі з математики для 6 класу.

       «Я люблю математику і Україну», - писав відомий український математик Михайло Пилипович Кравчук.

        Отримуючи математичну підготовку, учні мають здобути не лише знання й уміння суто предметного застосування, але й досвід їх практичного застосування. Якісне методичне й дидактичне забезпечення відіграє важливу роль у вивченні математики. Система контролю має дати поштовх до наполегливої, відповідальної роботи учнів на кожному уроці.

        Збірник містить контрольні роботи, структуровані за темами, диференційовані за рівнями навчальних досягнень учнів. Кожну контрольну роботу подано у двох варіантах однакової складності.

        Контрольні роботи містять 9 завдань: тестові завдання закритої форми з вибором однієї правильної відповіді, а також завдання відкритої форми, які відповідають достатньому та високому рівням знань.

        Метою збірника є практична допомога вчителю у доборі дидактичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №1.

Варіант 1

І-ІІ рівень

      У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. Яке з наведених чисел є дільником числа 111?

а) 222;     б) 9:     в) 19;     г) 37.

  1. Яке з наведених чисел ділиться на 2 і на 9?

а) 2436;    б) 8316;    в) 6518;    г) 8145.

  1. Яку з наведених цифр треба поставити замість зірочки в запису числа 1682*, щоб утворилося число, яке не ділиться ні на 3, ні на 5?

а) 0;     б) 1;     в) 2;     г) 5.

  1. Яке з наведених чисел є складеним?

а) 59;    б) 2;    в) 42;    г) 47

  1. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел 36 і 54.

а) 6;   б) 9;    в) 12;    г) 18.

  1. Знайдіть найменше спільне кратне чисел 14 і 21.

а) 42;    б) 84;    в) 63;    г) 28.

ІІІ рівень  

  1. Знайдіть значення виразу 142+18,9-(4+1)3+20,1 і розкладіть здобуте число на прості множники.
  2. Якої найменшої довжини повинна бути дошка, щоб її мож­на було розрізати впоперек на рівні частини завдовжки 20 або 27 см без витрат матеріалу?

IV рівень

  1. Підлога кімнати прямокутної форми має розміри 42,5 і 3,7,5 дм. її треба викласти декоративними квадратними плитками. Який можливий найбільший розмір сторони плитки? Скільки потріб­но таких плиток?

 

Відповіді:

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

Г

 

Б

 

В

 

В

 

Г 

 

А

 

 

 

 

 

7. 110 = 2*5*11.    8. 540 см.    9. 25 см, 255 плиток

 

Тематична контрольна робота №1.                                  

Варіант 2

І-ІІ рівень

      У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. Яке з наведених чисел є кратним числу 32?

а) 16;     б) 72:     в) 96;     г) 86.

  1. Яке з наведених чисел ділиться на 2 і на 3?

а) 2013;    б) 5128;    в) 4652;    г) 2760.

  1. Яку з наведених цифр треба поставити замість зірочки в запису числа 8297*, щоб утворилося число, яке не ділиться ні на 5, ні на 9?

а) 0;     б) 1;     в) 2;     г) 5.

  1. Яке з наведених чисел є складеним?

а) 51;    б) 37;    в) 43;    г) 3

  1. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел 36 і 60.

а) 20;   б) 9;    в) 18;    г) 12.

  1. Знайдіть найменше спільне кратне чисел 18 і 12.

а) 216;    б) 36;    в) 4;    г) 108.

 

ІІІ рівень  

  1. Знайдіть значення виразу (3-1,5)2+15,75+112-9 і розкладіть здобуте число на прості множники.
  2. Для участі у спортивних змаганнях треба було поділити 36 ді­вчат і 24 хлопця на рівні за числом учасників групи, які скла­даються тільки з дівчат і тільки з хлопців. Яке найбільше число осіб може бути в групі? Скільки буде груп?

IV рівень

  1. Два автобуси одночасно вирушають від однієї станції за різни­ми маршрутами. В одного рейс туди й назад триває 40 хв, у дру­гого — 1 год 12 хв. Через який час автобуси знову зустрінуться на цій станції?

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

В

 

Г

 

В

 

А

 

Г

 

Б

 

Відповіді:

 

.   7. 130 = 2*5*13.

    8. 12 осіб, 3 групи хлопців і 2 групи дівчат.    9. Через 10 год.       

Тематична контрольна робота №2                                            

Варіант 1

І рівень.

  1. Правильною є рівність: а) ;  б) ;  в) ;   г) .
  2. Скоротіть дріб

а) ;      б)        в) ;       г)

  1. Використовуючи рисунки, порівняйте числа:

         

ІІ рівень.

  1. Закінчить речення.

а) Дроби розташовані у порядку…     б) Дроби розташовані у порядку…

 

  1. Знайдіть число а, щоб справджувалась рівність:

а) ;   б)

  1. Знайдіть значення виразу: а) ;    б)

 

 

ІІІ рівень.

  1. Скоротіть дріб: а) ;   б) .
  2. До різниці чисел додайте різницю чисел .
  3. Трансляція трисерійного кінофільму тривала  5 год. Перша і друга серія тривали год, друга і третя - год. Скільки часу тривала кожна серія ?

ІV рівень.

  1. Розв'яжіть рівняння .

 

Тематична контрольна робота №2                                        

Варіант 2

І рівень.

  1. Правильною є рівність: а) ;  б) ;  в) ;   г) .
  2. Скоротіть дріб              а) ;      б)        в) ;       г)
  3. Використовуючи рисунки, порівняйте числа:

     ; 

         

 

 

ІІ рівень.

  1. Закінчить речення.

а) Дроби розташовані у порядку…  

 б) Дроби розташовані у порядку…

  1. Знайдіть число а, щоб справджувалась рівність:

а) ;   б)

  1. Знайдіть значення виразу: а) ;    б) .

ІІІ рівень.

  1. Скоротіть дріб: а) ;   б) .
  2. Від різниці чисел відніміть суму чисел .
  3. Олександра, Оленка і Наталка разом зібрали 8 кг суниць. Олександра і Оленка разом зібрали кг, а Оленка з Наталкою разом - кг. Скільки кілограмів суниць набрала кожна з дівчаток ?

ІV рівень.

  1. Розв'яжіть рівняння .

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №3                                

Варіант 1.

І рівень.

      Виберіть правильну відповідь.

  1. Добуток дробів дорівнює: а);  б); в);  г)
  2. Звичайний дріб дорівнює десятковому дробу:

а) 5,8;   б) 4,5;   в) 0,625;   г) 0,8.

  1. Частка дробів: дорівнює:  а) ;    б);  в)9;   г)20.

ІІ рівень

  1. Площа саду дорівнює 36 га. Яку площу займають яблуні, якщо ця площа становить площі саду ?
  2. Учениця прочитала 120 сторінок книжки. Скільки всього сторінок у книжці, якщо прочитано всієї книжки?

 

  1. Розв'яжіть рівняння

ІІІ рівень

  1. Знайдіть значення виразу .
  2. Розв'яжіть рівняння:

IV рівень

  1. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює см, його довжина у рази більша за ширину, а висота становить 80% довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда.

 

Тематична контрольна робота №3                                

Варіант 2.

І рівень.

      Виберіть правильну відповідь.

  1. Добуток дробів дорівнює: а); б);  в);  г)
  2. Звичайний дріб дорівнює десятковому дробу:

а) 5,8;   б) 4,5;   в) 0,625;   г) 0,8.

  1. Частка дробів: дорівнює:  а) ;  б) ;   в) 9;  г)20

ІІ рівень

  1. Площа саду дорівнює 36 га. Яку площу займають яблуні, якщо ця площа становить площі саду ?
  2. Учениця прочитала 120 сторінок книжки. Скільки всього сторінок у книжці, якщо прочитано всієї книжки?

 

  1. Розв'яжіть рівняння

ІІІ рівень

  1. Знайдіть значення виразу .
  2. Розв'яжіть рівняння:

IV рівень

  1. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює см, його довжина у рази більша за ширину, а висота становить 80% довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда.

 

Тематична контрольна робота №4                                              

Варіант 1

І рівень

             У завданнях 1 – 3 виберіть правильну відповідь.

  1. Чому дорівнює відношення 2 см до 5 дм?

а); б); в) ;  г) 2,5.

  1. Знайдіть невідомий член пропорції :

а) 2;   б) 200;   в) 20;   г) 0,2.

  1. Відстань між містами дорівнює 1350 км. Знайдіть довжину відрізка, яким зображену цю відстань на карті з масштабом

1 : 10 000 000:

      а) 1, 35 см;   б) 13,5 см;   в) 135 см;   г) 0,135 см.

ІІ рівень

  1. Поділіть число 56 на дві частини у відношенні 5 : 2.
  2. Знайдіть відсоток вмісту хрому в чавуні, якщо 50 кг чавуну містять 3,5 кг хрому.
  3. Удень на автостоянці було 70 машин. Надвечір їх кількість збільшилась на 40%. Скільки машин стало на автостоянці?

ІІІ рівень

  1. 5600 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні 4 : 3 : 5 : 2. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?
  2. Дев’ятеро робітників виконують деяке завдання за 14 годин. За який час виконають це завдання троє робітників, якщо працюватимуть з тією самою продуктивністю праці?

 IV рівень

  1. 340 кг руди одного сорту містить 61,2 кг заліза, а 260 кг руди іншого сорту – 59,8 кг заліза. У якій руді – першого чи другого сорту – вищий відсотковий вміст заліза?

 

Відповіді:

І варіант:

 Б, В, Б,    4) 40 і 16,    5) 7%,    6) 98 машин,   

7) 1600 кг 1200 кг 2000 кг 800 кг,  8)42 год,  9)У ІІ сорті (18% <23%)

 

Тематична контрольна робота №4                                               

Варіант 2

І рівень

У завданнях 1 – 3 виберіть правильну відповідь.

  1. Чому дорівнює відношення 20 кг до 4 ц?

а) ;   б) 2,4;   в) ;    г) 5.

  1. Знайдіть невідомий член пропорції :

а) 0,15;   б) 1,5;   в) 150;   г) 15.

  1. Відстань між містами дорівнює 1870 км. Знайдіть довжину відрізка, яким зображену цю відстань на карті з масштабом

1 : 100 000 000:

      а) 1, 87 см;   б) 18,7 см;   в) 187 см;   г) 0,187 см.

ІІ рівень

  1. Поділіть число 40 на дві частини у відношенні 5 : 3.
  2. Знайдіть відсоток вмісту солі в розчині, якщо 300 г розчину містять 25,5 г солі.
  3. Удень на автостоянці було 80 машин. Надвечір їх кількість зменшилась на 20%. Скільки машин стало на автостоянці?

ІІІ рівень

  1. 1600 кг бананів розподілили між чотирма дитсадками у відношенні 4 : 7 : 3 : 2. Скільки кілограмів бананів одержав кожний дитсадок?
  2. Четверо робітників виконують деяке завдання за 24 дні. За який час виконають це завдання 32 робітники, якщо працюватимуть з тією самою продуктивністю праці?

 IV рівень

  1. 160 г одного розчину містить 56 г солі, а 440 г іншого розчину – 176 г солі. У якому розчині – першому чи другому – вищий відсотковий вміст солі?

Відповіді:

ІІ варіант

В, Г, А,     4) 25 і 15,     5) 8,5%,     6) 64 машини,

7) 400 кг 700 кг 300 кг 200 кг,

8) 3 дні,9) У ІІ розчині (35%<40%)

 

Тематична контрольна робота №5                                      

Варіант 1

І-ІІ рівень

     У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. Знайдіть радіус кола, якщо його діаметр 32 см.

а) 64 см;    б) 8 см;    в) 16 см;    г) визначити неможливо.

  1. Знайдіть діаметр кола, якщо його радіус 13 см.

а) 13 см;     б)  15 см;    в) 26 см;    г) визначити неможливо.

  1. Скільки градусів становить круговий сектор, якщо він становить повного кута?

            а) 1800;    б) 900;     в) 3000;    г) інша відповідь.

  1. Знайдіть довжину кола, радіус якого дорівнює 3 см.

а) 6 см;    б) 12 см;    в) 3 см;    г) 9 см.

  1. Знайдіть площу круга, діаметр якого дорівнює 24 см.

а) 48 см2;     б) 12 см2;    в) 24 см2;    г) 144 см2.

  1. Скільки основ має конус?

а) одну;    б) дві;    в) жодної;     г) безліч.

ІІІ рівень

  1. Радіус круга дорівнює 6 см. Знайдіть площу сектора, що вимірюється кутом 900.
  2. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів. Побудуйте за цими даними кругову діаграму.

IV рівень

  1. Треба пофарбувати круг радіуса 3 м. Скільки потрібно для цього фарби, якщо на кожний квадратний метр витрачається 120 г фарби? (Відповідь округліть до десятків грамів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №5                                      

Варіант 2

І-ІІ рівень

     У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. Знайдіть радіус кола, якщо його діаметр 22 см.

а) 11 см;    б) 44 см;    в) 22 см;    г) визначити неможливо.

  1. Знайдіть діаметр кола, якщо його радіус 16 см.

а) 16 см;     б)  32 см;    в) 64 см;    г) визначити неможливо.

  1. Скільки градусів становить круговий сектор, якщо він становить повного кута?

            а) 1800;    б) 900;     в) 3000;    г) інша відповідь.  

  1. Знайдіть довжину кола, радіус якого дорівнює 5 см.

а) 20 см;    б) 5 см;    в) 25 см;    г) 10 см.

  1. Знайдіть площу круга, діаметр якого дорівнює 16 см.

а) 16 см2;     б) 64 см2;    в) 32 см2;    г) 256 см2.

  1. Скільки основ має циліндр?

а) одну;    б) дві;    в) жодної;     г) безліч.

ІІІ рівень

  1. Радіус круга дорівнює 3 см. Знайдіть площу сектора, що вимірюється кутом 1200.
  2. Швейна майстерня за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 26, білі – 35, бордові – 27, сірі – 32.. Побудуйте за цими даними кругову діаграму.

IV рівень

  1. Клумба має форму круга. Довжина кола, що обмежує клумбу, дорівнює 31,4 м. На клумбі висаджують кущі троянд, відводячи під кожний кущ 0,8 м2 землі. Яку найбільшу кількість кущів троянд можна висадити на клумбі?

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №6                                              

Варіант 1

І рівень.

                    У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Між якими двома сусідніми цілими числами розташоване число -32,7?

             а) -32 і -31;     б) -33 і -32;    в) -34 і -33;    г) -31 і -30.

  1. Які числа є коренями рівняння ?

             а) 0 і 9;    б) -9 і 9;    в) 0 і -10;    г) -10 і 10.

  1. Знайдіть значення т, якщо .

а) ;    б) ;    в) ;    г) .

ІІ рівень

  1. Користуючись рисунком, запишіть координати точок: B, D,F,M.

  1. Розташуйте в порядку зростання числа: 3,2; -10,2; 6,2; 0; -103; 99; -5,78.
  2. Порівняйте числа: а) і -0,127;     б) і .

ІІІ рівень

  1. Накресліть координатну пряму і позначте на ній точку N(-3).

а) знайдіть координати точок С і D, віддалених від точки N на 4 одиниці.

б) позначте точки С і D та знайдіть довжину відрізка CD.

  1. Знайдіть значення виразу:

IV рівень

  1. Позначте на координатній прямій точки, координати яких дорівнюють цілим значенням х, якщо .

 

 

Тематична контрольна робота №6                                              

Варіант 2

І рівень.

                    У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Між якими двома сусідніми цілими числами розташоване число -33,1?

             а) -32 і -31;     б) -33 і -32;    в) -34 і -33;    г) -31 і -30.

  1. Які числа є коренями рівняння ?

             а) 0 і 9;    б) -9 і 9;    в) 0 і -10;    г) -10 і 10.

  1. Знайдіть значення т, якщо .

а) ;    б) ;    в) ;    г)

ІІ рівень

  1. Користуючись рисунком, запишіть координати точок: A, C, E, K.

  1. Розташуйте в порядку зростання числа: 25; -19; 32; -16,8; 0; 16; -7,3.
  2. Порівняйте числа: а) і -0,378;     б) і .

ІІІ рівень

  1. Накресліть координатну пряму і позначте на ній точку N(2).

а) знайдіть координати точок С і D, віддалених від точки N на 3 одиниці.

б) позначте точки С і D та знайдіть довжину відрізка CD.

  1. Знайдіть значення виразу: .

IV рівень

  1. Позначте на координатній прямій точки, координати яких дорівнюють цілим значенням х, якщо .

 

Тематична контрольна робота №7                                                

Варіант 1

І рівень.

      У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь

  1.    Чому дорівнює сума чисел 6,4 і -3,9?

а) -10,3;    б) -2,5;    в) 3,5;    г) 2,5.

  1. Який із виразів має найменше значення?

а) 15,84 – 6,84;    б) 15,84 – (-6,84);   в) -15,84 – 6,84;    г) -15,84 – (-6,84).

  1. Чому дорівнює різниця виразів і ?

а) -3;    б) -3+с-k;    в) 7;    г) 7-с+k.

ІІ рівень

  1.  Знайдіть суму всіх цілих розв'язків нерівності: .
  2.    Обчисліть суму: а) ;     б) .
  3.    Розв'яжіть рівняння: .

ІІІ рівень

  1.    Обчисліть, вибравши зручний порядок обчислень: .
  2.    Розкрийте дужки і спростіть вираз: а) ;  

                                                б) .

IV рівень

  1.    Розв'яжіть рівняння |2,75 + х| = 1,25.

 

Відповіді:

І варіант:

г, в, а,  -12,  (-6,8 та -4),  -0,78,  -33,  (-5,2 та -5,3-х),  (-1,5 та -4)

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №7                                               

Варіант 2

І рівень.

      У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь

  1.   Чому дорівнює сума чисел 1,6 і -5,4?

а) -3,8;    б) -7;    в) -6;    г) 3,8.

  1.   Який із виразів має найбільше значення?

а) -18,38 – 6,38;    б) -18,38 – (-6,38);   в) 18,38 – 6,38;    г) 18,38 – (-6,38).

  1.   Чому дорівнює різниця виразів   і ?

           а) 4;    б) -6;    в) -4+n-b;    г) 4+b-n.

ІІ рівень

  1. Знайдіть суму всіх цілих розв'язків нерівності: .
  2. Обчисліть суму: а) ;     б) .
  3. Розв'яжіть рівняння: .

ІІІ рівень

  1. Обчисліть, вибравши зручний порядок обчислень: .
  2. Розкрийте дужки і спростіть вираз: а) ;    б) .

IV рівень

  1. Розв'яжіть рівняння |3,8 - х| = 1,8.

     

Відповіді:

ІІ варіант:

г, а, а,    -7,   (-3,2 та -5),   -0,76,   -2,17;   (-5,5 та -4,2-х),   (2 та 5,6)

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №8                                             

Варіант 1

І рівень

У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Укажіть значення виразу: .

а) -190;     б) -160;     в) -80;      г) -150

  1. Знайдіть частку: .

а) 2;     б) 4;     в) -8;     г) -4

  1. Укажіть вираз, значення якого дорівнює 5 при :

а) ;     б) ;     в) ;     г)

ІІ рівень

  1. Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки у виразі: .
  2. Розв'яжіть рівняння: .
  3. Обчисліть значення виразу: .

ІІІ рівень

  1. Виконайте дії: .
  2. Спростіть вираз і обчисліть його значення, якщо .

IV рівень

  1. При яких значення значення виразу дорівнює 14?

Відповіді:

1варіант: г, а, в, 9-20у, -1, -30, , 16,8, (-3,8 і 10,2)

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №8                                             

Варіант 2

І рівень

У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Укажіть значення виразу: .

а) -190;     б) -160;     в) -80;      г) -150

  1. Знайдіть частку: .

а) 2;     б) 4;     в) -8;     г) -4

  1. Укажіть вираз, значення якого дорівнює 5 при :

а) ;     б) ;     в) ;     г)

ІІ рівень

  1. Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки у виразі: .
  2. Розв'яжіть рівняння: .
  3. Обчисліть значення виразу: .

ІІІ рівень

  1. Виконайте дії: .
  2. Спростіть вираз і обчисліть його значення, якщо .

IV рівень

  1. При яких значення значення виразу дорівнює 4?

Відповіді:

2 варіант: в, г, б, 47-107у, 2, 1, , -37,1, (9,5 і 29,5)

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №9                                             

Варіант 1

І рівень.

     У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Розв'яжіть рівняння:

           а) 0;     б) -9;     в) 8;       г) -5.

  1. У якому з наведених випадків під час перенесення доданків з однієї частини рівняння в іншу припустилися помилки?

         а) ;   б) ;   в) ;  

                    г) .

  1. Корінь якого з наведених рівнянь дорівнює нулю?

а) ;    б) ;   в) ;    г) .

II рівень.

  1. Знайдіть суму коренів рівнянь  і .
  2. Знайдіть корінь рівняння , якщо .
  3. Математичний гурток відвідують на 8 учнів більше, ніж літературний. Скільки учнів відвідують кожен з цих гуртків, якщо обидва гуртки разом відвідують 52 учні?

ІІІ рівень

  1. Розв'яжіть рівняння: а)

                                   б) .

  1. У трьох цистернах міститься 60 т палива. У першій цистерні на 15 т більше, ніж у другій, а в третій – тричі більше, ніж у другій. Скільки тонн палива в другій цистерні?

IV рівень

  1. Різниця двох чисел дорівнює 5. Знайдіть ці числа, якщо меншого з них дорівнює 20% більшого.

 

Тематична контрольна робота №9

Варіант 2

І рівень.

     У завданнях 1-3 виберіть правильну відповідь.

  1. Розв'яжіть рівняння:

           а) 0;     б) 10;     в) -10;       г) 25.

  1. У якому з наведених випадків під час перенесення доданків з однієї частини рівняння в іншу припустилися помилки?

         а) ;   б) ;   в) ;  

                      г) .

  1. Корінь якого з наведених рівнянь дорівнює нулю?

а) ;    б) ;    в) ;    г) .

II рівень.

  1. Знайдіть суму коренів рівнянь   і .
  2. Знайдіть корінь рівняння , якщо .
  3. У глечику було вдвічі менше молока, ніж у бідоні. Скільки літрів молока було у глечику і скільки в бідоні, якщо в обох посудинах разом було 6 л молока?

ІІІ рівень

  1. Розв'яжіть рівняння: а) ;     б) .
  2. У трьох цехах заводу розміщено 270 верстатів . У першому цеху втричі більше, ніж у третьому, а в другому – на 20 верстатів більше, ніж у третьому. Скільки верстатів у третьому цеху?

IV рівень

  1. Сума двох чисел дорівнює 138. Знайдіть ці числа, якщо одного з них дорівнює 80% другого.

Тематична контрольна робота № 10                                            

Варіант 1

І-ІІ рівень

  1. Скориставшись рисунком, з'ясуйте, яке з наведених тверджень неправильне.

           а) ;        б) ;    

           в) ;     г) .

  1. Яка з точок, зображених на рисунку, має координати (-2;2)?

            а) А;      б) В;    в) С;      г) D.

  1. Яка з наведених точок лежить на осі ординат?

             а) ;     б) ;     в) ;     г) .

  1. Скільки на координатній площині існує точок з координатами (1000;-1000)?

            а) жодної;     б) дві;    в) одна;    г) безліч.

  1. Які з наведених точок належать прямій, паралельній осі абсцис?

          а) ;     б) ; 

          в); г)

  1. На рисунку зображено графік руху велосипедиста. Скориставшись графіком, визначте, яку відстань подолав велосипедист після зупинки.

              а) 20 км;   б) 15 км;    в) 10 км;    г) 30 км.

ІІІ рівень

  1. На координатній площині побудуйте , якщо А(2;1), В(-4;1), С(2;-5).

            а) Знайдіть координати точок перетину сторін трикутника з осями координат.

            б) Через точку А проведіть пряму, паралельну стороні ВС, і пряму, перпендикулярну до сторони ВС.

  1. Побудуйте графік залежності температури повітря від часу, використавши дані таблиці:

   Час, t (год)

0

2

4

6

8

10

12

Температура, 0С

-1

0

1

2

3

5

7

IV рівень

  1. Зобразіть на координатній площині всі точки (х;у) такі, що х = 2, у — довільне число.

Тематична контрольна робота № 10                                               

Варіант 2

І-ІІ рівень

  1. Скориставшись рисунком, з'ясуйте, яке з наведених тверджень неправильне.

 

а) ;        б) ;    

в) ;     г) .

  1. Яка з точок, зображених на рисунку, має координати (3;-2)?

            а) А;      б) В;    в) С;      г) D.

  1. Яка з наведених точок лежить на осі абсцис?

            а) ;     б) ;     в) ;     г) .

  1. Скільки на координатній площині існує точок з координатами (-500;-500)?

              а) жодної;     б) дві;    в) одна;    г) безліч.

  1. Які з наведених точок належать прямій, паралельній осі ординат?

        а) ;     б) ;    в) ;

        г) .

  1. На рисунку зображено графік руху пішохода. Скориставшись графіком, визначте, яку відстань подолав пішохід до зупинки.

             а) 20 км;   б) 15 км;    в) 5 км;  г) 10 км.

ІІІ рівень

  1. На координатній площині побудуйте , якщо M(3;0), N(-2;-3), P(-2;2).

            а) Знайдіть координати точок перетину сторін трикутника з осями координат.

            б) Через точку P проведіть пряму, паралельну стороні MN, і пряму, перпендикулярну до сторони MN.

  1. Побудуйте графік залежності температури повітря від часу, використавши дані таблиці:

   Час, t (год)

0

2

4

6

8

10

12

Температура, 0С

3

5

7

6

4

3

0

IV рівень

  1. Зобразіть на координатній площині всі точки (х;у) такі, що y = 2, x — довільне число.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота                                   

Варіант 1

І-ІІ рівень.      У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. У Богдана є декілька апельсинів, які він може розділити порівну між трьома або п'ятьма дітьми. Яке з наведених чисел може бути кількістю апельсинів у Богдана?

а) 40;     б) 45;    в) 48;    г) 55.

  1. Скільки відсотків від числа 8 становить число 5,6?

а) 80%;    б) 75%;    в) 70%;     г) 60%.

  1. Значення якого з наведених виразів обчислене неправильно?

а) ; б) ;   

в) ;   г)

  1. Спростіть вираз : а) ;    б) ;    в) ;   г) .
  2. Чому дорівнює х2 , якщо х – корінь рівняння ?       а) -0,2;    б) 0,4;    в) 0,04;   г) -0,04.
  3. У якій координатній четверті лежить точка , якщо , ?

а) у першій;   б) у другій;    в) у третій;   г) у четвертій.

ІІІ рівень

  1. На координатній площині побудуйте точки . Проведіть пряму АВ. Через точку М проведіть пряму т, паралельну АВ, і пряму п, перпендикулярну до АВ. Виконайте записи побудов.
  2. У першому ящику в 5 разів більше яблук, ніж у другому. Якщо з першого ящика взяти 25 кг, а в другий покласти ще 15 кг, то в обох ящиках яблук стане порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку?

IV рівень

  1. Розв'яжіть рівняння .

 

Підсумкова контрольна робота                                   

Варіант 2

І-ІІ рівень.         У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. У Тараса є груші, які він може розділити порівну між п'ятьма або дев'ятьма дітьми. Яке з наведених чисел може бути кількістю груш у Тараса?

а) 65;     б) 55;    в) 50;    г) 45.

  1. Скільки відсотків від числа 4 становить число 3,6?

а) 60%;    б) 90%;    в) 45%;     г) 40%.

  1. Значення якого з наведених виразів обчислене неправильно?

а) ;    б) ;   

в) ;   г)

  1. Спростіть вираз :

а) ; б) ;  в) ;   г)

  1. Чому дорівнює х2 , якщо х – корінь рівняння ?    а) -0,1;    б) 0,1;    в) -0,01;   г) 0,01.
  2.  У якій координатній четверті лежить точка , якщо , ?
  3. а) у першій;   б) у другій;    в) у третій;   г) у четвертій.

ІІІ рівень

  1. На координатній площині побудуйте точки . Проведіть пряму МК. Через точку А проведіть пряму т, паралельну МК, і пряму п, перпендикулярну до МК. Виконайте записи побудов.
  2. На одній ділянці було втричі більше саджанців, ніж на другій. Якщо з першої ділянки викопати 30 саджанців, а на другу посадити ще 10 саджанців, то на обох ділянках саджанців стане порівну. Скільки саджанців було на кожній ділянці спочатку?

IV рівень

  1. Розв'яжіть рівняння .

 

ЗМІСТ

Ткр №1…………………………………………………..4-5

Ткр №2…………………………………………………..6-8

Ткр №3…………………………………………………..9-10

Ткр №4…………………………………………………..11-12

Ткр №5…………………………………………………..13-14

Ткр №6…………………………………………………..15-16

Ткр №7…………………………………………………..17-18

Ткр №8…………………………………………………..19-20

Ткр №9…………………………………………………..21-22

Ткр №10…………………………………………………23-25

Пкр………………………………………………………26-27

 

 

 

 

 

 

 

Перелік використаних джерел:

  1. Математика: підручник для 6 класу загальноосвіт.навч.закладів/ А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х.: Гімназія, 2014-400с.: іл.
  2. Усі уроки математики, 6 клас, С.П.Бабенко, І.С.Маркова. – Х.: Вид.група «Основа», 2014. – 284, (Серія «Усі уроки»)
  3. Тест-контроль. Математика, 6 клас: Зошит для самостійних і контрольних робіт: 3-тє видан., перероб. – Х.: ФОП Співак Т.К., 2010. – 112с.

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тимофєєва Юлія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
5549
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку