ЗБІРНИК музично-ритмічних вправ та фізкультхвилинок у 1-7 класах (посібник для вчителів-предметників)

Про матеріал
За допомогою даного посібника вчитель музики має можливість формувати та розвивати навчально-пізнавальні, соціальні, загальнокультурні, інформаційні та комунікативні компетентності не лише на уроках музичного мистецтва, а й під час позакласної роботи з дітьми. Отже, необхідність і важливість гри в музичному навчанні та вихованні учнів початкових класів незаперечна: вона активізує пізнання школярами музичного мистецтва, позитивно позна¬чається на мотивації учіння, розвиває музично-творчі здібності й забезпечує комфортне й радісне опанування музи¬ки на уроках у школі.
Перегляд файлу

 

 

Турійська селищна рада

Турійського району Волинської області

Відділ освіти, молоді та спорту

Опорний заклад навчально-виховний комплекс

«ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Турійськ

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗБІРНИК

 музично-ритмічних

вправ та фізкультхвилинок

у  1-7 класах

(посібник для вчителів-предметників)

 

Картинки по запросу "картинка  музика" 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив: вчитель

 музичного мистецтва

Ящук Ігор Валентинович

 

 

 

 

2020 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рецензент:

Н.А.Сільванович, викладач Луцької музичної школи  імені Ф. Шопена.

 

Комп’ютерний набір і верстка  С..В. Ящук

 

 

 

Вступ

На сучасному етапі розвитку освіти одним із стратегічних завдань НУШ визначено необхідність формування активної, творчої особистості. На розвиток музичних здібностей дитини великий вплив має ігровий момент. Педагоги та психологи вважають гру своєрідною формою співвідношень між навколишнім світом та життєвими подіями. Вона є одним із видів дитячої діяльності.

Значущість музичних ігор у навчально-виховному процесі незаперечна, насамперед, вона обумовлена тим, що ігровий підхід у навчанні дозволяє ре­алізувати природну потребу дітей до творчості, надає можливостей виявити свої здібності, власний потенціал. Особливо важливий цей метод у початковій школі з огляду на вікові особливості молодших школярів - пізнавальний процес відбувається ак­тивніше й ефективніше за умови вико­ристання цікавих за змістом і формою музичних ігор.

Музичні твори, які запропоновано в цьому примірнику, покликані поповнити словниковий запас дітей, покращити мовленнєві інтонації. Співаючи на рідній мові вправи під музику, діти розвивають відчуття ритму, що є основою життєдіяльності людини. Під час проведення музично-ритмічних хвилинок школярі вправляються в пластичному переживанні музики, різної за характером та жанром, через рухи тіла опановують також  елементи танцю, різними видами плескань, притупувань, помахами рук. Поєднання рухів зі співом сприяє виробленню чіткої дикції, розробленню артикуляційного апарату. Даний посібник містить в собі музично-ритмічні вправи, де співаючи мелодію, учні мають змогу відтворювати нескладний ритмічний малюнок супроводжуючи його грою на шумових ударних музичних інструментах. Зго­дом учні можуть придумувати свої рит­мічні вправи, імпровізувати з ними, уявляючи рухи, ходу різних персонажів, казкових героїв. Запропоновані фізкультхвилинки покликані зняти психологічне напруження з школяра, сформувати зацікавленість фізичними вправами, активізувати увагу й здатність до сприйняття навчального матеріалу, а також розвинути творчі й артистичні здібності.

За допомогою даного посібника вчитель музики має можливість формувати та розвивати навчально-пізнавальні, соціальні, загальнокультурні, інформаційні та комунікативні компетентності не лише на уроках музичного мистецтва, а й під час позакласної роботи з дітьми.

Отже, необхідність і важливість гри в музичному навчанні та вихованні учнів початкових класів незаперечна: вона активізує пізнання школярами музичного мистецтва, позитивно позна­чається на мотивації учіння, розвиває музично-творчі здібності й забезпечує комфортне й радісне опанування музи­ки на уроках у школі.

 

 

 

Вітання

Розпочинаємо радісно день,

Школі «Привіт!», вчителям «Добрий день»

Не залиши без уваги дітей,

Друзі «Привіт!» і тобі «Добрий день!»

 

 

 

Ритмічна вправа

C:\Users\Uzer\Desktop\брязкальцяjpg.jpgC:\Users\Uzer\Desktop\Картинки-барабан-для-детей-раскраска001.jpg

D:\_29190-1632.jpg

 

Ранкове коло

 

Дітей у нашій школі,

Зберем в ранковім колі.

Тут наче в зоопарку,

Вітаються звірятка:

«Привіт, зайча!», «Привіт, їжак!»

«Ну здраствуй лис!», «Ну здраствуй рак!»

«Дай  лапу лев!», «Здоров ведмідь!»

Папуга всім: «Привіт, привіт!»

Папуга всім: «Привіт, привіт!»

Діти стають в коло, зліва на право по черзі вітаються один з одним  подаючи руку.

 

 

 

 

 

 

Хазяї

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Брошура\Хазяї.001.bmp

               Гу-се-ня-та: «Га-га-га»,-  пла-ва-ють в ста-воч-ку,  «Бе-бе-бе», -щи-па тра-вич-ку         ко-за на гор-боч-ку.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Брошура\Хазяї 3.001.bmp

        По-ро-ся-та: «Кві-кві-кві», -ри-ють риль-цем у дво-рі,     квоч-ка кво-ка-є й со-бі,        гра-ба ніж-ка-ми в зем-лі.

 

 

Гусенята: «Га-га-га», – плавають в ставочку,

«Бе-бе-бе», – щипа травичку, коза на горбочку.

Поросята: «Кві-кві –кві», – риють рильцем у дворі,

Квочка квокає й собі, граба ніжками в землі.

 

 

Ритмічна вправа

C:\Users\Uzer\Desktop\трикутник.pngC:\Users\Uzer\Desktop\маракасиjpg.jpg

 

Спочатку діти присідають на слова першого  рядка виконують похитування корпусу вліво-впарво. Потім, сидячи «пощипують» підлогу пальчиками . На словах третього рядочка піднімаються і прогинають спинку вперед так, щоб носиком дістати колін. Останній рядок – ніжки ковзають по підлозі вперед-назад.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ящук Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ящук Ігор
Додано
5 листопада 2024
Переглядів
358
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку