Збірник олімпіадних задач з математики для учнів 5 класу. Частина 2. Невідомі математичні дії

Про матеріал
Збірник олімпіадних задач з математики для учнів 5 класу покликаний забезпечити дидактичним матеріалом на уроках математики під час розв’язування задач підвищеного рівня складності. Бажаним є використання цього видання для факультативних курсів за вибором вчителями математики у загальноосвітніх навчальних закладах та при підготовці школярів до предметних олімпіад.
Перегляд файлу

Невідомі математичні дії

 

1. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки додавання так, щоб утворена рівність була правильною: .

2. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки додавання так, щоб утворена рівність була правильною: .

3. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки віднімання так, щоб утворена рівність була правильною: .

4. У лівій частині рівності поставити знаки множення і додавання так, щоб утворена рівність була правильною:

а) ;

б) .

5. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки +і так, щоб рівність, яка утворилася, була правильною: .

6. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки множення так, щоб рівність була правильною:

а) ;

б) .

7. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки ділення так, щоб утворена рівність була правильною:

а) ;

б) .

8. У лівій частині поставити знаки дій так, щоб утворена рівність була правильною: .

9. Зліва від знака рівності поставити дужки так, щоб утворена рівність була правильною:

а) ;

б) .

10. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки віднімання так, щоб утворена рівність була правильною: .

11. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки додавання так, щоб утворена рівність була правильною: .

12. Зліва від знака рівності між цифрами поставити знаки віднімання так, щоб утворена рівність була правильною: .

13. У запису поставити між деякими цифрами знак ”+” так, щоб вийшов вираз, значення якого дорівнює .

14. Скласти числовий вираз з використанням тільки знаків чотирьох арифметичних дій та чотирьох арифметичних дій та чотирьох цифр так, щоб значення отриманого виразу дорівнювало:

а) ;

б) ;

в) ;

г) ;

д) ;

е) ;

є) ;

ж) .

15. У запису поставити між деякими цифрами знак ”+” або “–” так, щоб отримати число .

16. У запису замінити зірочки на знаки ”+” або ”” та поставити дужки так, щоб значення отриманого виразу дорівнювало .

17. Записати число , користуючись знаками дій і шістьма цифрами .

18. Користуючись пятьма двійками і знаками математичних дій, записати число .

19. Користуючись чотирма двійками і знаками математичних дій, записати число .

20. Користуючись трьома пятірками і знаками математичних дій, записати числа:

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

21. Дано числа: , , , , . Не змінюючи порядок цих чисел, поставити між ними знаки дій та дужки так, щоб значення отриманого виразу було рівним .

22. Поставити замість зірочок знаки дій так, щоб значення виразу дорівнювало :

а) ;

б) .

23. З чотирьох пятірок за допомогою знаків арифметичних дій і дужок скласти арифметичний вираз, значення якого дорівнює .

24. Записати число , користуючись математичними діями і числами:

а) чотирма девятками; б) шістьма девятками.

25. Записати число , користуючись математичними діями і числами:

а) пятьма трійками; б) шістьма трійками; в) пятьма пятірками.

26. Записати число , користуючись математичними діями і числами:

а) пятьма одиницями; б) пятьма трійками; в) пятьма пятірками.

27. Записати найменш можливе число, користуючись двома цифрами і знаками математичних дій.

28. Записати девять цифр: . Не змінюючи порядку цих цифр, розставити між ними плюси і мінуси, всього три знаки, таким чином, щоб в результаті було отримано число .

29. За допомогою чотирьох четвірок і відомих математичних дій записати всі натуральні числа від до .

30. Користуючись знаками дій, а в разі потреби і дужками, записати числа , , , , , , , , , і за допомогою чотирьох двійок.

 

doc
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку