Здоровий спосіб життя

Про матеріал
Виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я.
Перегляд файлу

Тема: Здоровий спосіб життя

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я;

Хід заняття

 I Організаційний момент

  1.             Вітання

Добрий день!

Хто здоровий, той сміється,

Все в житті йому вдається,

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини.

1.2 Повідомлення теми і мети заняття

А для того, щоб дізнатися, про що буде наша сьогоднішня розмова, вам потрібно  скласти прислів’я:

В умовородз тілі здо дух ровий (В здоровому тілі – здоровий дух)

Головним скарбом життя є не землі, що ти їх
завоював, не багатства, що їх маєш у скринях...
Головним скарбом життя є здоров'я, і, щоб
його зберегти, потрібно багато що знати.

Отже, сьогодні ми будемо говорити про здоровий спосіб життя»

Здоров'я  це єдине, що не можна купити за гроші та обміняти на золото. Наше здоров'я - це те, що визначає нашу тривалість життя. І чим більш недбало ми до нього ставимося, тим коротшим буде життя.Зрештою, бути здоровим  це модно! Багато людей зараз живуть, так ніби у них ще 9 життів. Шкідливі звички, відсутність спорту та банальної гігієни, все це призводить до проблем, хвороб та інших недугів, які ускладнюють життя і не дають насолодитися ним сповна.

ІІ. Основна частина

2.1.Робота над прислів’ями

Учитель.

Прочитайте прислів’я, записані на дошці. Як ви розумієте їх зміст?

- Здоров'я маємо — не дбаємо, втративши — плачемо.

- Заздрість здоров'я їсть.

- Довго спати — здоров'я не мати.

2.2 Конкурс «Хто більше?»

(Конкурс проводиться між рядами. На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Діти по черзі пишуть на ньому слова, що стосуються здоров'я, і передають аркуш на наступну парту. Перемагає ряд, який завершить завдання найшвидше і запише найбільше слів. (Наприклад, режим, загартування, зарядка, спорт, овочі, фрукти тощо.)Тепер із слів, які записали наші переможці, складемо асоціативний кущ.

 

 

 

 

А зараз пропоную всім вам зіграти в гру.

 

2.3 Гра «Рима»

1. Щоб було усе в порядку,
Вранці робимо...(зарядку).
2.Свою ти силу покажи,
З водою кожен день... (дружи ).

3. Хай мило живе... (запашисте)
Та рушничок... (пухнастий)
Порошок... (зубний)
І гребінець... (густий).
4. Потрібні організмові продукти,
Дуже корисні овочі та... (фрукти).
5. Дітям, дорослим дуже потрібно
Дихати часто свіжим... (повітрям).

– Молодці! Скільки правил вам відомо! Тепер вже ніхто й ніколи не заважатиме
вам бути здоровими.

 3.А тепер відгадаємо загадки, думаю ви всі любите це робити

1.     Їстівні плоди дерев та кущів, що містять вітаміни. (Фрукти).

2.     Збудники захворювань. (Мікроби)

3.     Речовина для чищення зубів. (Паста)

4.     Речовина для миття волосся. (Шампунь)

5.     Розгризеш сталеві труби, якщо будеш чистити ... (зуби)

6.     Оголосили бій бацили. Миємо руки чисто з ... (милом)

7.     Ногами б'ють м'яч, штовхають, Як цвях у ворота забивають, Кричать від радості: «Гол!». Гру з м'ячем звуть ... ( Футбол)

8.     Дві команди, як в футболі, Та на крижаному полі, І дорослих, і дітей позбирав на лід…(Хокей)

9.     Той, хто диво-дошку має, із гори, мов птах злітає. Це не гра — зимовий спорт! Зветься вид цей…(сноуборд)

 

2.4.Гра «Розсипанка»

 Зберіть розсипані склади i прочитайте приказку.
Здо  скарб жит най у біль ро ший в'я ті
(Здоров'я -–  найбільший скарб у житті.)
Поясніть значення слова «скарб». (Скарб – те, що має надзвичайну
цінність, виняткові якості.)

Хво  ть  ро  і мед му  не сма а зд  чний, орови й і ка  мінь їс (Хворому і мед не смачний, а здоровий і камінь їсть)

Чому так говорять? (Інколи, коли людина хворіє і в неї висока температура, вона хоче лише лежати, навіть смаколики її не радують. А якщо людина здорова, то їй все під силу)

Як вор що не біга , поки єш  ро  здо  дове вий, ься біг дет ати, коли зах  ієш.( Якщо не бігаєш, поки здоровий, доведеться бігати, коли захворієш.) Як ви розумієте це прислів'я? (Якщо не будеш займатися спортом і укріплювати свій імунітет, дотримуватися здорового харчування, то доведеться бігати по лікарях).

2.5.Перегляд мультфільму про здоров'я.

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4

Чому, говорячи про здоров'я, я запропонувала вам переглянути цей коротенький мультфільм? Чому він нас вчить, до чого закликає?
2.6. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити. (встати і вийти із-за парт)
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!

Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі.

Кожен з вас отримав записану на стікері звичку. Вийдіть до дошки і прикріпіть стікер у відповідний сектор.

Корисні звички: пунктуальність; охайність; ввічливість; заняття спортом; виконання ранкової гімнастики; дотримання правил особистої гігієни; загартовування.

Шкідливі: куріння; вживання алкоголю; любов до шкідливої їжі; пасивний спосіб життя; їжа на ніч, зловживання солодкими напоями).

2.7. Кросворд

 

 

 

1. Комплекс фізичних вправ, які виконуються вранці. (зарядка)

2.Мене п'ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така? (вода)

3. Речовина, вживання якої може призвести до цирозу печінки. (алкоголь)

4. Куди ступиш – всюди маєш. Хоч не бачищ, а вживаєш. (повітря)

5. Нічний відпочинок, необхідний для відновлення сил. (сон)

6. Підтримка життя та здоров’я за допомогою їжі. (харчування)

7.Строго встановлений розпорядок життя. (режим)

8. Стан людини, який змінюється залежно від обставин і може бути хорошим чи поганим. (настрій)

9. Паперовий циліндр, всередині якого знаходиться подрібнений тютюн. (сигарета)

10. Шкідлива звичка, що може призвести до раку легенів. (паління)

11. Один із природних чинників загартовування. (сонце)

12. Фізична діяльність людини, спрямована на зміцнення здоров’я. (спорт)

13. Корисні речовини, які ми отримуємо при вживанні овочів та фруктів. (вітаміни)

14. Один із видів швидкого пересування людини. (біг)

15. Огляд у лікаря. (обстеження)

16. Лікувально-профілактична процедура, що полягає в енергійному розтиранні

тіла. (обтирання)

17. Один із дієвих і важливих заходів зміцнення здоров'я, який ефективний тільки за різниці в температурі тіла і навколишнього середовища. (загартовування)

18. Речовини, вживання яких призводить до звикання, а збільшення кількості - до смерті. (наркотики)

19. Ходіння для відпочинку. (прогулянка)

ІІІ. Підсумок

- Ви всі великі молодці!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю.

Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного способу життя.

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку