Журнал обліку роботи з обдарованими дітьми

Про матеріал

На конкурс «Вчительська десятка». «Журнал роботи з обдарованими дітьми» буде корисним вчителям, які працюють зі здібними дітьми. Тут можна визначити тип обдарованості учня, скорегувати навчання дитини та показати досягнення протягом навчального року.

Перегляд файлу

 

1 сторінка

  1. П.І.Б. учня  _______________________________________  
  2. Дата народження __________________________________
  3. Національність   ___________________________________
  4. Клас, у якому навчається ___________________________

 

Рік\клас

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

20... -20...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20… -20…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Батьки: мати _______________________________

                   батько _____________________________

  1. Домашня адреса: ___________________________
  2. Телефон навчального закладу: _________________
  3. Мобільний телефон: ________________________

 

 

 

 

 

2 сторінка

                      

Клас: ____________

Шкала оцінок:

  1. Ніколи не виявляє дану рису, стиль поведінки.
  2. Інколи демонструє стиль поведінки.
  3. Демонструє цю рису, стиль поведінки в певній мірі.
  4. Часто демонструє.
  5. Постійно демонструє.

Бали

Питання

 

Гнучка думка допомагає знаходити правильне рішення, оригінальний шлях виконання

 

Цілеспрямований, прагне до самовираження

 

Самокритичний, прагне до самовдосконалення

 

Прагне бути незалежним

 

Помічає помилки, проблеми, недоречності, хиби там, де їх не бачать інші (наприклад, у тексті мови, мові вчителя, поведінці учнів тощо)

 

Має цікавість до різних сторін життя, науки, техніки, мистецтва тощо

 

Швидко реагує на проблему, дає влучні відповіді, послуговується багатим вибором слів, думок

 

Має багато нових думок, ідей. Використовує старі для того, щоб народжувати нові ідеї, створювати щось нове

 

Розробляє цікаві, оригінальні, унікальні шляхи розв’язання задач, вирішення проблем

 

Має почуття гумору

Загальна сума балів:

Максимальна кількість балів – 5

3 сторінка

Визначені здібності\клас

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Фізичні (спортивні)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організаторські

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математичні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природничі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конструкторсько - технічні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Артистичні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунікативні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Філологічні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Художньо - образотворчі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкалу здібностей дитини

можна заповнити після проведення тесту «Здібності учня»

ІНСТРКУЦІЯ

 

 Учням видаються контрольні листи з номерами запитань, поруч з якими учень повинен вписати знак «+», якщо відповідь позитивна, або знак «-» при негативній відповіді.

  Зміст запитань зачитує вчитель.

КОНТРОЛЬНИЙ ЛИСТ

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

 

  ПИТАННЯ

1. Ти з задоволенням відвідуєш спортивні секції?

2. Чи організував би однокласників на створення фантастичного проекту «Школа майбутнього»?

3. Міг би тривалий час займатися кресленням або шаховою комбінацією?

4. Чи цікавишся гітотизою про перебування на Землі пришельців із Всесвіту?

5.Чи маєш бажання зробити експонат (макет, діораму) для виставки в школі?

6. Зумів би придумати і розіграти мімічну сцену на запропоновану тему, наприклад, «На прийомі у зубного лікаря»?

7. Чи будеш сперечатися з тими, хто діє по принципу «Моя хата скраю...»?

8. Складеш невеличку розповідь «Таємниці поруч»?

9. Чи любиш музику і ритмічно танцювати під неї?

10. Чи робив ти у дитинстві різні скульптури із снігу?

11. Знаєш кращого футбольного бомбардира України?

12. А головою родини (президентом класу, старостою) ти хотів би бути?

13. Чи доцільно використовувати мікрокалькулятори при проведенні математичних диктантів?

14. Тебе цікавить, чи можна продовжити життя людини до 200 років?

15. Чи маєш бажання батькові відремонтувати праску?

16. Зміг би промовити слово або фразу у різних сценках з різною інтонацією (не менше 5 варіантів), наприклад: «Подумайте», «Ввійдіть!»?

17.Чи можлива передача думки на відстані?

18. Складеш коротеньку казку про те, як Коцький та Лисиця вчилися танцювати?

19. Подобається грати на музичному інструменті?

20. Чи хотів би зробити композицію із квітів на шкільне свято «Золоті фантазії осені»?

21. Чи придумував ігри у дитинстві і верховодив у них?

22. Чи любиш ти бути лідером?

23. Любиш грати у шашки і шахи?

24. А чим будуть харчуватися люди в майбутньому тебе цікавить?

25. З бажанням виготовив би шпаківню для птахів?

26. Зміг би розіграти сцену із життя літературного героя?

27.Ти любиш розмовляти з незнайомими людьми?

28. Взяв би участь у конкурсі «кращий лист ровесникові із США»?

29. Подобається тривалий час виконувати музичні п’єси?

30. Чи є бажання зробити гарні новорічні прикраси і ялинкові іграшки?

31. Був би учасником сюїти туристичних ігор чи змагань?

32. Ти любиш енергійно працювати разом з іншими?

33. Одержуєш задоволення, вирішивши складну математичну задачу?

34. Чи задумувався, як птахи знаходять дорогу додому?

35. Чи цікавить тебе, що будуть робити роботи майбутнього?

36. Зможеш зобразити пантомімою дитину, що тільки-но почала ходити?

37. Тобі подобається допомагати ровесникам розібратися в їхніх проблемах?

38. Любиш складати вірші?

39. Ти цікавишся новинками музичної літератури?

40. Чи одержуєш задоволення, відвідавши художні виставки, музеї?

41. Хотів би бути репортером «Спортивної хроніки» у похилому віці?

42.Організував би екскурсію по своєму місту для друзів з-за кордону?

43. З усіх шкільних факультативів надав би перевагу математичному?

44. Допомагав ти птахам перезимувати?

45. Ти ламав іграшки, щоб подивитись, що в них в середині?

46. Любиш співати?

47. Ти задумуєшся над долею людей,героїв улюблених книг?

48. Хотів би допомагати вчителю української літератури у складанні вікторини «Якщо хочеш бути здоровим»?

49. Цікавишся музичними телепередачами?

50. Із задоволенням виготовили би ляльки, бутафорії, декорації для шкільного лялькового театру?

 

ПОРАДИ ЩОДО ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЇХ АНАЛІЗУ

 Кожен стовпчик по вертикалі характеризує один із напрямків здібностей розвитку особистості:

І – фізичні (спортивні): 1, 11, 21, 31, 41;

ІІ – організаторські: 2, 12, 22, 32, 42;

ІІІ – математичні: 2, 13, 23, 33, 43;

ІV – природничі: 4, 14, 24, 34, 44;

V – конструкторсько – технічні: 5, 15, 25, 35, 45;

VІ – артистичні: 6, 16, 26, 36, 46;

VІІ – комунікативні: 7, 17, 27, 37, 47;

VІІІ – філологічні: 8, 18, 28, 38, 48;

ІХ – музичні: 9, 19, 29, 39;

Х – художньо – образотворчі: 10, 20, 30, 40, 50.

 При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей по кожному стовпчику.

4 сторінка

  • сформувати особистість із глибокими знаннями;
  • усебічний загальнокультурний розвиток;
  • гуманістичний світогляд;
  • має активну життєву компетенцію;
  • вільне володіння комп’ютером;
  • уміння співпрацювати в колективі;
  • висока ерудиція і культура;
  • прагнення до постійного вдосконалення.

 

5 сторінка

 

  1. На уроках і в позаурочний час надавати дитині свободу вибору застосування своїх здібностей, методів досягнення мети.
  2. Заохочувати працювати за навчальним контрактом, залучати до виконання завдань випереджаючого характеру та до пояснення нового матеріалу.
  3. Проводити післяурочні індивідуальні консультації.
  4. Сприяти участі дитини в олімпіадах, конкурсах.
  5. Вчити писати творчі роботи та реферати, залучити учня до їх захисту.
  6. Розробити алгоритми, пам’ятки ведення самостійної науково – практичної діяльності.
  7. Розвивати вміння роботи з довідниками та додатковою літературою.
  8. Інформувати батьків з питань критеріїв та показників досягнення дитиною визначеного рівня навчання, розвитку здібностей.
  9. Заохочувати учня та її батьків у програмі «Обдарована дитина».
  10. Кожного року аналізувати зроблену роботу, вносити до неї корективи.

 

  1. сторінка

  1. Працювати за індивідуальною програмою.
  2. Самостійно опрацьовувати навчальний матеріал, при цьому попередньо звертатися до вчителя за допомогою (при потребі).
  3. Не дозволяється самостійно переходити до вивчення нового матеріалу, поки вчитель навчає клас.
  4. Працювати за альтернативними пізнавальними завданнями, поки клас вивчає те, що знає учень, працюючий за контрактом.
  5. Не дозволяється звертатися до вчителя під час навчання решти класу.
  6. Якщо тобі потрібна, а вчитель зайнятий, запитай тихенько в учня, який також працює за контрактом, щоб не заважати класу.
  7. Якщо ніхто з учнів, які працюють за контрактом, не допоможе тобі, чекай, поки вчитель звільниться.
  8. Якщо тобі дуже потрібно вийти з класу, роби це тихо.
  9. Ніколи не заважай іншим і не привертай на себе уваги.
  10. Учень, як і вчитель, можуть у будь – який час перервати навчальний контракт.

 

        Дата   Вчитель – предметник ____

 Учень _______

ПОЯСНЕННЯ: ЯК КОРИСТУВАТИСЯ НАВЧАЛЬНИМ КОНТРАКТОМ

  1. Підберіть пізнавальні завдання, які б розширювали знання про поняття, які вивчають учні. При цьому
  • користуйтеся допомогою батьків під час добирання матеріалів, їх створення;
  • включіть відповіді;
  • всі матеріали повинні мати картки самоконтролю.
  1. Приготуйте контракт для кожного розділу.

Поняття, і сторінки

Місце для нотаток

Види діяльності (завдання учням)

Запис учнями власних результатів

 

 

 

 

 

  1. Перед вивченням нового матеріалу перевірте рівень знань, отриманих учнем самостійно (тест, бесіда).
  2. Зустрічайтесь додатково з учнями щонайменше двічі на тиждень, якщо потрібно, то й більше.
  3. Працюйте з учнями, щоб допомогти їм розвинути вміння і самостійність, яких вони потребують під час роботи над пізнавальними завданнями.
  4. Оцініть роботу учня.

 

  1. сторінка

Навчальний рік

Клас

Досягнення учня

школа

район

область

20... -20...

 

 

 

 

20… -20…

 

 

 

 

 

8 сторінка

 

Навчальний рік

Хто заохочує

 школа

район

область

20... -20...

 

 

 

20… -20…

 

 

 

9 сторінка

 

10 сторінка

Рекомендації

На основі чого даються рекомендації

Навчальний

рік

Підпис

 

 

20... - 20...

 

 

 

20… - 20…

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку