На конкурс «Вчительська десятка». «Журнал роботи з обдарованими дітьми» буде корисним вчителям, які працюють зі здібними дітьми. Тут можна визначити тип обдарованості учня, скорегувати навчання дитини та показати досягнення протягом навчального року.
1 сторінка
Рік\клас |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
20... -20... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20… -20… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
батько _____________________________
2 сторінка
Клас: ____________
Шкала оцінок:
Бали |
Питання |
|
Гнучка думка допомагає знаходити правильне рішення, оригінальний шлях виконання |
|
Цілеспрямований, прагне до самовираження |
|
Самокритичний, прагне до самовдосконалення |
|
Прагне бути незалежним |
|
Помічає помилки, проблеми, недоречності, хиби там, де їх не бачать інші (наприклад, у тексті мови, мові вчителя, поведінці учнів тощо) |
|
Має цікавість до різних сторін життя, науки, техніки, мистецтва тощо |
|
Швидко реагує на проблему, дає влучні відповіді, послуговується багатим вибором слів, думок |
|
Має багато нових думок, ідей. Використовує старі для того, щоб народжувати нові ідеї, створювати щось нове |
|
Розробляє цікаві, оригінальні, унікальні шляхи розв’язання задач, вирішення проблем |
|
Має почуття гумору |
Загальна сума балів: |
Максимальна кількість балів – 5
3 сторінка
Визначені здібності\клас |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Фізичні (спортивні) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організаторські |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математичні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Природничі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конструкторсько - технічні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Артистичні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Філологічні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музичні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Художньо - образотворчі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шкалу здібностей дитини
можна заповнити після проведення тесту «Здібності учня»
ІНСТРКУЦІЯ
Учням видаються контрольні листи з номерами запитань, поруч з якими учень повинен вписати знак «+», якщо відповідь позитивна, або знак «-» при негативній відповіді.
Зміст запитань зачитує вчитель.
КОНТРОЛЬНИЙ ЛИСТ
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
ПИТАННЯ
1. Ти з задоволенням відвідуєш спортивні секції?
2. Чи організував би однокласників на створення фантастичного проекту «Школа майбутнього»?
3. Міг би тривалий час займатися кресленням або шаховою комбінацією?
4. Чи цікавишся гітотизою про перебування на Землі пришельців із Всесвіту?
5.Чи маєш бажання зробити експонат (макет, діораму) для виставки в школі?
6. Зумів би придумати і розіграти мімічну сцену на запропоновану тему, наприклад, «На прийомі у зубного лікаря»?
7. Чи будеш сперечатися з тими, хто діє по принципу «Моя хата скраю...»?
8. Складеш невеличку розповідь «Таємниці поруч»?
9. Чи любиш музику і ритмічно танцювати під неї?
10. Чи робив ти у дитинстві різні скульптури із снігу?
11. Знаєш кращого футбольного бомбардира України?
12. А головою родини (президентом класу, старостою) ти хотів би бути?
13. Чи доцільно використовувати мікрокалькулятори при проведенні математичних диктантів?
14. Тебе цікавить, чи можна продовжити життя людини до 200 років?
15. Чи маєш бажання батькові відремонтувати праску?
16. Зміг би промовити слово або фразу у різних сценках з різною інтонацією (не менше 5 варіантів), наприклад: «Подумайте», «Ввійдіть!»?
17.Чи можлива передача думки на відстані?
18. Складеш коротеньку казку про те, як Коцький та Лисиця вчилися танцювати?
19. Подобається грати на музичному інструменті?
20. Чи хотів би зробити композицію із квітів на шкільне свято «Золоті фантазії осені»?
21. Чи придумував ігри у дитинстві і верховодив у них?
22. Чи любиш ти бути лідером?
23. Любиш грати у шашки і шахи?
24. А чим будуть харчуватися люди в майбутньому тебе цікавить?
25. З бажанням виготовив би шпаківню для птахів?
26. Зміг би розіграти сцену із життя літературного героя?
27.Ти любиш розмовляти з незнайомими людьми?
28. Взяв би участь у конкурсі «кращий лист ровесникові із США»?
29. Подобається тривалий час виконувати музичні п’єси?
30. Чи є бажання зробити гарні новорічні прикраси і ялинкові іграшки?
31. Був би учасником сюїти туристичних ігор чи змагань?
32. Ти любиш енергійно працювати разом з іншими?
33. Одержуєш задоволення, вирішивши складну математичну задачу?
34. Чи задумувався, як птахи знаходять дорогу додому?
35. Чи цікавить тебе, що будуть робити роботи майбутнього?
36. Зможеш зобразити пантомімою дитину, що тільки-но почала ходити?
37. Тобі подобається допомагати ровесникам розібратися в їхніх проблемах?
38. Любиш складати вірші?
39. Ти цікавишся новинками музичної літератури?
40. Чи одержуєш задоволення, відвідавши художні виставки, музеї?
41. Хотів би бути репортером «Спортивної хроніки» у похилому віці?
42.Організував би екскурсію по своєму місту для друзів з-за кордону?
43. З усіх шкільних факультативів надав би перевагу математичному?
44. Допомагав ти птахам перезимувати?
45. Ти ламав іграшки, щоб подивитись, що в них в середині?
46. Любиш співати?
47. Ти задумуєшся над долею людей,героїв улюблених книг?
48. Хотів би допомагати вчителю української літератури у складанні вікторини «Якщо хочеш бути здоровим»?
49. Цікавишся музичними телепередачами?
50. Із задоволенням виготовили би ляльки, бутафорії, декорації для шкільного лялькового театру?
ПОРАДИ ЩОДО ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЇХ АНАЛІЗУ
Кожен стовпчик по вертикалі характеризує один із напрямків здібностей розвитку особистості:
І – фізичні (спортивні): 1, 11, 21, 31, 41;
ІІ – організаторські: 2, 12, 22, 32, 42;
ІІІ – математичні: 2, 13, 23, 33, 43;
ІV – природничі: 4, 14, 24, 34, 44;
V – конструкторсько – технічні: 5, 15, 25, 35, 45;
VІ – артистичні: 6, 16, 26, 36, 46;
VІІ – комунікативні: 7, 17, 27, 37, 47;
VІІІ – філологічні: 8, 18, 28, 38, 48;
ІХ – музичні: 9, 19, 29, 39;
Х – художньо – образотворчі: 10, 20, 30, 40, 50.
При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей по кожному стовпчику.
4 сторінка
5 сторінка
Дата Вчитель – предметник ____
Учень _______
ПОЯСНЕННЯ: ЯК КОРИСТУВАТИСЯ НАВЧАЛЬНИМ КОНТРАКТОМ
Поняття, і сторінки |
Місце для нотаток |
Види діяльності (завдання учням) |
Запис учнями власних результатів |
|
|
|
|
Навчальний рік |
Клас |
Досягнення учня |
||
школа |
район |
область |
||
20... -20... |
|
|
|
|
20… -20… |
|
|
|
|
8 сторінка
Навчальний рік |
Хто заохочує |
||
школа |
район |
область |
|
20... -20... |
|
|
|
20… -20… |
|
|
|
9 сторінка
10 сторінка
Рекомендації |
На основі чого даються рекомендації |
Навчальний рік |
Підпис |
|
|
20... - 20... |
|
|
|
20… - 20… |
|