___________________________
Уроки протягом яких велося спостереження за учнем 1.______________________ 2.______________________
3.______________________ 4.______________________
5. ____________________
№ |
Дата __________
|
Урок 1 |
Урок 2 |
Урок 3 |
Урок 4 |
Урок 5 |
1. |
Контакт |
|
|
|
|
|
2. |
Емоційно-вольовий стан |
|
|
|
|
|
3. |
Поведінка: |
|||||
агресивний |
|
|
|
|
|
|
роздратований |
|
|
|
|
|
|
спокійний |
|
|
|
|
|
|
схвильований |
|
|
|
|
|
|
задоволений |
|
|
|
|
|
___________________________
Уроки протягом яких велося спостереження за учнем 1.______________________ 2.______________________
3.______________________ 4.______________________
5. ____________________
№ |
Дата __________
|
Урок 1 |
Урок 2 |
Урок 3 |
Урок 4 |
Урок 5 |
1. |
Контакт |
|
|
|
|
|
2. |
Емоційно-вольовий стан |
|
|
|
|
|
3. |
Поведінка: |
|||||
агресивний |
|
|
|
|
|
|
роздратований |
|
|
|
|
|
|
спокійний |
|
|
|
|
|
|
схвильований |
|
|
|
|
|
|
задоволений |
|
|
|
|
|
___________________________
Уроки протягом яких велося спостереження за учнем 1.______________________ 2.______________________
3.______________________ 4.______________________
5. ____________________
№ |
Дата __________
|
Урок 1 |
Урок 2 |
Урок 3 |
Урок 4 |
Урок 5 |
1. |
Контакт |
|
|
|
|
|
2. |
Емоційно-вольовий стан |
|
|
|
|
|
3. |
Поведінка: |
|||||
агресивний |
|
|
|
|
|
|
роздратований |
|
|
|
|
|
|
спокійний |
|
|
|
|
|
|
схвильований |
|
|
|
|
|
|
задоволений |
|
|
|
|
|
___________________________
Уроки протягом яких велося спостереження за учнем 1.______________________ 2.______________________
3.______________________ 4.______________________
5. ____________________
№ |
Дата __________
|
Урок 1 |
Урок 2 |
Урок 3 |
Урок 4 |
Урок 5 |
1. |
Контакт |
|
|
|
|
|
2. |
Емоційно-вольовий стан |
|
|
|
|
|
3. |
Поведінка: |
|||||
агресивний |
|
|
|
|
|
|
роздратований |
|
|
|
|
|
|
спокійний |
|
|
|
|
|
|
схвильований |
|
|
|
|
|
|
задоволений |
|
|
|
|
|