Зимові розваги
Тема: Чому варто займатися фізкультурою чи спортом
Мета: ознайомити з різними видами спорту; формувати бажання займатися різними видами спорту; закріплювати знання про звуки мовлення; закріплювати додавання та віднімання чисел в межах 15; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість
Ранкова зустріч
1. Холодно зараз у лісах і лугах Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Затишно, тепло в класі у нас.
Доброго дня вам, вітаю я вас.
Діти утворюють коло.
Вчитель: Плесніть в долоні ті хто:
• Сьогодні поснідав;
• Хто робив зранку зарядку;
• Одягнений у спідничку;
• Почувається сьогодні здоровим
• Вважає, що здоров’я - це не тільки відсутність хвороб, але й гарний настрій
Тема дня : Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?” Усі ми знаємо, що рух - це життя. Із моменту, коли народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися.
А що саме найперше робить людина, коли просинається?
(Потягується). А хто ще потягується протягом цілого дня? (Коти). Дійсно котики дуже люблять потягуватися (Перегляд картинок, де зображені коти, які потягуються). У цих тваринок ніколи не болить спинка. А ще такою вправою займаються і великі тваринки, наприклад, тигри, леви.
- Ми йдемо полювати на лева! (Упевнений хід по колу)
- Не боїмося ми нічого! (Заперечні рухи руками)
- Ой, а це, що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна ходьба з високим підніманням колін)
- Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи імітують плавання) - Ой, а це що? Це дорога навпростець (Упевнена ходьба по колу).
- Ой, та це ж лев! (Показують, як злякалися)
- Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! (Тупають) - Через море! Буль! Буль! (Плавальні рухи) - Через болото! Чав! Чав!
- Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! Які ми хоробрі!
- Похвалимо себе!
- Поки ми верталися із полювання, все навкруг стало білим. Що це таке
Відгадування загадки
Що за диво - все навколо Білим пухом занесло.
Дива зовсім тут нема - Це прийшла до нас...(Зима)
Вчитель: Вірно, діти - це зима. Надворі холодно, але спортсмени або люди, які займаються фізкультурою - ніколи не мерзнуть. Вони грають у сніжки, ліплять сніговика, катаються на ковзанах, лижах. І сьогодні ми з вами створимо зимову картину: зліпимо сніговика, прикрасимо ялинки та доповнимо все гарними сніжинками. Але, це все не просто. Ми повинні виконати багато різних завдань. Ви готові стати художниками - дизайнерами? (Так).
(Учні повинні вибрати три снігові кулі, щоб утворилося слово “Сні - го - вик”. Школярі прикріплюють сніговика на дошку - частину картини”)
Вчитель: Складіть слово Сніговик на дошці із магнітних літер. Викладіть звукову модель цього слова. (Діти викладають слово і до нього звукову модель)
Вчитель: Діти, поки ми з вами ліпили сніговика, з його одягу відпали гудзики. Розв’яжіть задачу. (На одязі сніговика було 15 гудзиків, три відпало. Скільки гудзиків залишилося?)
Вчитель: Молодці, наш сніговичок задоволений вашою роботою, але йому сумно без красунь сніжинок. А вони пустунки розсипалися по всьому класові. Потрібно їх зібрати. Наш сніговик підказує, що вони жили в будиночку між числами 4 і 6. Який же номер їхньої домівки? (5). Вірно. Візьміть по 5 сніжинок і прикріпіть на дошку. (Діти кріплять сніжинки)
Вчитель: Зверніть увагу на нашу картину. Красива? (Так). Сніжинки, ніби у танку. Давайте і ми з вами покружляємо, як ці біленькі красуні.
Вчитель: Діти, як ви вважаєте, танець - це фізкультура? (Так). Вірно. Танці бувають і зимові. Це фігурне катання. А ми звами пригадаємо наш зимовий танець
Вчитель: Діти, давайте доповнимо нашу картину гарними ялинками. (Школярі прикріплюють деревця). Такі чудові ялинки, але стануть ще кращими, якщо ми з вами прикрасимо їх блискітками, зробленими своїми руками. Візьміть рожевий картон і виріжте 5 кружечків. (Учні вирізають). Прикріпіть їх на ялинки. Яка краса.
Картина готова. Давайте когось підселимо до сніговичка. Який птах любить холод і живе на півночі? (Пінгвін). Візьміть картинку пінгвіна і розфарбуйте. (Діти розфарбовують картинку пінгвіна)
- Добігло до кінця наше заняття?
- Що було для вас найцікавіше?
- Про що ви розповісте своїм рідним удома?
- З яким настроєм завершуєте заняття?