ЗМІ в демократичному суспільстві

Про матеріал
Матеріал містить розробку компетентнісно-орієнтованого уроку з громадянської освіти в 10 класі за темою «Світ інформації та масмедіа», презентацію до уроку, та роздатковий матеріал для учнів. Під час розробки уроку використано інтерактивні методи та технології критичного мислення. Актуальність теми уроку обумовлена необхідністю формування у здобувачів освіти знань про роль засобів масової інформації в сучасному демократичному суспільстві, їх вплив на формування громадської думки та власної позиції ,права і відповідальність медіа.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ Проти діла соромного Виступає слово праве… Леся Українка Проблемне питання уроку ЧИ Є ВЖЕ СЬОГОДНІ УКРАЇНСЬКІ ЗМІ “ЧЕТВЕРТОЮ ВЛАДОЮ” ?

Номер слайду 2

А н к е т а 1.Який із видів ЗМІ є для вас домінуючим? 2.Яку інформацію ви частіше за все отримуєте із ЗМІ: - політичну; - наукову ; - пізнавальну ; - розважальну 3 . Чи завжди довіряєте отриманій інформації? 4. Чи помічаєте ви помилки у ЗМІ? 5. Як ви до них ставитесь?

Номер слайду 3

Р е з у л ь т а т и а н к е т и Домінуючим видом ЗМІ для мене є: УЧНІ БАТЬКИ Інтернет- 93% 45% Телебачення 5% 35% Газети 2% 18% Радіо 1% 2%

Номер слайду 4

Яку інформацію ви найчастіше отримуєте із ЗМІ? УЧНІ БАТЬКИ політичну 13% 43% наукову 11% 7% пізнавальну 36% 20% розважальну 40% 30% Чи завжди довіряєте отриманій інформації так завжди 43% 32% ніколи 15% 21% залежить від ситуації 32% 47%

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Види ЗМІ Сильні сторони Слабкі сторони Газети Велика аудиторія Величезний вибір. Часті публікації. Коротке життя. Обмежені можливості друкування. Величезна кількість, важко розібратися. Журнали Висока вибірковість. Яскравий, якісний друк. Довге життя. Престижність. Великі фінансові витрати на видання. Тривалий процес підготовки до друку. Досить висока вартість. Радіо Висока мобільність. Дешевизна. Оперативно можна вносити поправки, коментарі. Висока вибірковість. Мало радіостанцій, що транслюють на всю країну. Коротке життя. Якість програм багатьох станцій низька. Втратило престиж. Телебачення Вихід на велику аудиторію. Малі витрати на одного глядача. Високий престиж. Висока мобільність. Можливість цілодобового мовлення. Можливість поєднання картинки, тексту, музики. Високі фінансові витрати. Коротке життя телерепортажів. Кількість і склад аудиторії не гарантовані. Якість багатьох програм низька. Велика кількість пропонованих каналів ускладнює пошук інформації. Інтернет Аудиторія – весь світ. Безмежні можливості пошуку і розміщення будь – якої інформації .Різноманітність джерел і думок. Багато недостовірної інформації. Складність пошуку у величезній кількості інформації. Вимагає особливих умінь пошуку. Види ЗМІ

Номер слайду 7

Функції ЗМІ Комунікативна Організаторська Ідеологічна Культурно-освітня Рекламно-довідкова Рекреативна Критики й контролю Оперативна

Номер слайду 8

РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ФОРМУВАННІ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

моральний кодекс журналіста Обов’язок журналіста – пошук істини,забезпечення об’єктивності,всебічне висвітлення подій і проблем. Журналісти повинні сумлінно й чесно служити суспільству. Професійна чесність – це наріжний камінь, на якому ґрунтується довіра людей. Журналісти повинні бути неупередженими й сміливими під час збирання, викладу та коментування інформації. Журналісти, що дотримуються правил професійної етики, ставляться до джерел інформації, до героїв своїх репортажів і до колег як до людей, гідних поваги. Журналісти повинні бути незалежними від будь – яких інтересів, за винятком права громадськості бути інформованою. Будьте відповідальними перед своїми читачами, слухачами, глядачами й один перед одним. ВИТЯГ З Кодексу професійної етики товариства журналістів (21 вересня 1998 р.)

Номер слайду 14

Пам’ятник Г.Гонгадзе та журналістам, які загинули за свободу слова м.Київ

Номер слайду 15

Метод “Прес” Я вважаю, що... Тому, що ... Наприклад ... Отже, ... Чи можна вже сьогодні українські ЗМІ вважати “четвертою владою”?

Номер слайду 16

Домашнє завдання Написати твір-есе на тему: “ За яких умов українські ЗМІ можуть дійсно стати “ четвертою владою ” (високий рівень) Підготувати інформацію із ЗМІ про досягнення українців в науці,спорті,куьтурі (достатній рівень)

Номер слайду 17

Таблиця оцінювання своєї роботи під час уроку кожен показник 0 – 1 – 2 бали) Показник Бали Актуальність теми для вас Корисність поданої в темі інформації Ваше уміння працювати самостійно Ваше уміння працювати в команді Ваше уміння знайти необхідну інформацію в тексті Ваше уміння висловлювати власну позицію

ppt
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку