Зміст діяльності психологічного супроводу освітньо-реабілітаційного процесу школи-інтернату з досвіду роботи.

Про матеріал
Психологічний супровід – система організаційних, діагностичних, навчальних і розвивальних заходів для педагогів, учнів, адміністрації і батьків, спрямованих на створення оптимальних умов функціонування освітньої установи, яка дає можливість самореалізації особистості. Поставлені завдання вирішуються за допомогою таких засобів: просвіта; активне психологічне навчання батьків, педагогів і самих дітей; методична допомога; створення спеціальних психологічних умов для надання допомоги дітям, які зазнають труднощі психологічного розвитку.Робота всіх учасників освітньо-реабілітаційного процесу супроводу вихованця спрямована на створення сприятливих соціально-психологічних умов для його успішного навчання, соціального й психологічного розвитку
Перегляд файлу

Зміст діяльності психологічного супроводу освітньо-реабілітаційного процесу школи-інтернату

 

Психологічний супровід вихованців школи І ступеня.

C:\Users\Психолог\Desktop\ФОТО\P81218-103636.jpgC:\Users\Психолог\Desktop\ФОТО\P81206-121027.jpgМета: формування у здобувачів освіти характеристик психологічно здорової особистості, стресостійкості.

Корекційно-розвивальні заняття з арт-терапії

 

Завдання:

  •   оптимізація та координація процесу адаптації дитини;
  •   допомога в становленні довільності в поведінці;
  •   допомога батькам у формуванні уміння в дітей робити власний вибір;
  •   розвиток пізнавальних процесів;
  •   вивчення особливостей інтелектуального розвитку;
  •    корегування та зниження психоемоційного напруження дітей.

Психологічний супровід вихованців  школи ІІ ступеня

Мета: сприяння самопізнанню, самосвідомості, самовдосконалості, самореалізації і самоствердженню особистості.

Завдання:

  • навчання здобувачам освіти засобів, спрямованих на подолання різних труднощів, задля покращення адаптації у 5-му класі;
  • розвиток та задоволення потреби підлітків до самопізнання;
  • вивчення тривожних станів у дітей та допомога в їх подоланні;
  • вивчення схильності здобувачів освіти до противоправної поведінки та її корекція;
  • розвиток навичок відповідальної та безпечної поведінки;
  • формування навичок самоконтролю й адекватної самооцінки.

I:\Киев основна\фото киев\P80403-114752.jpgI:\Киев основна\фото киев\CIMG7423.JPG

 

 

 

 

 

 

I:\Киев основна\а фто\P81024-105207.jpg

 

 

 

Соціально-психологічний тренінг


Психологічний супровід учнів «групи ризику».

Мета: вивчення особистості учнів «групи ризику», їх стосунки із соціальним оточенням та формування відповідальності за себе, свої вчинки.

Завдання:

  •         досліджувати причини виникнення відхилень;
  •         розвивати уміння адекватного прийняття рішень у різних складних життєвих ситуаціях;
  •         консультування та психологічна підтримка.

Взаємодія психологічної служби школи з педагогічним колективом.

Мета: розвивати педагогіку партнерства між усіма учасниками освітнього процесу, сприяти самореалізації педагогів, надавати психологічну допомогу.

Завдання:

  •         вивчення задоволення потреби вчителя у визнанні;
  •         участь у педагогічних нарадах;
  •         створення ситуації співпраці;
  •         проводити спеціальні психологічні тренінги і консультації щодо запобігання емоційного вигоряння учителів;
  •         подолання інертності мислення.

Взаємодія психологічної служби школи з батьками.

Мета: надання батькам психологічної допомоги консультативного та рекомендаційного характеру з метою розкриття потенціалу, особистісного розвитку здобувачів освіти.

Завдання:

  •         просвітницька робота на батьківських зборах;
  •         створення ситуації співпраці між сім’єю та школою;
  •         ознайомлення батьків із закономірностями психічного розвитку дітей та умовами, що сприяють цьому розвитку;
  •         ознайомлення батьків з результатами досліджень їх дітей;
  •         обговорення з батьками конкретних проблем на індивідуальних

 консультаціях;

  •         формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час батьківського лекторію «Ефективне батьківство»

 

Батьківський лекторій «Ефективне батьківство»

I:\Киев основна\додатково\CIMG7356.JPGI:\Киев основна\додатково\CIMG7351.JPG

 

docx
Додав(-ла)
Левченко Ольга
Додано
14 березня 2019
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку