Зміст співпраці вчителя та асистента вчителя

Про матеріал
У розробці міститься детальний опис змісту роботи вчителя та асистента вчителя. Спільна робота вчителя або асистента. Функції вчителя та асистента.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ  

Заступник директора з НВР                                                                          Директор ЗЗСО

 ________                                                                                                          ______

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

Зміст співпраці вчителів-предметників та асистента вчителя

2021 – 2022 н. р.

 

Обов’язки вчителів

Спільна робота

(учитель та асистент учителя)

Обов’язки асистента вчителя

Вивчення можливостей та потреб дитини.

Оцінити можливості та  потреби дитини на основі результатів попереднього навчального року ( моніторинги розвитку учня ).

 

 

Обговорити  можливості учня з ООП, його сильні та слабкі сторони. Відвідувати зустрічі зі складання ІНП, ІПР.

 

 

Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ООП. Відвідувати зустрічі КППС зі складання ІНП, ІПР.

Розробка програми.

Розробити індивідуальну навчальну програму на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня, розглянути альтернативи ( учителі-предметники ).

 

Обговорити бажані результати для учня. Обговорити цілі ІПР. Участь у розробці ІНП, ІПР учня з ООП.

 

 

Допомогти у розробці індивідуальних навчальних програм та програми розвитку для учня з ООП. Оновлювати інформацію про учня та ІНП, ІПР.

 

 

 

Планування

Планувати роботу на уроці та підбирати  ресурси ( дидактичний матеріал ).

Вибрати належний вид роботи згідно з ІНП.

Визначити пріоритети.

 

Обговорити підготовку матеріалу з огляду на потреби  учня.

 

 

Допомогти  у доборі  та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надавати допомогу вчителям.

Спостереження

Розробити чітку систему організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі та очікувань щодо освітніх можливостей учня з ООП, працювати відповідно до розробленої системи.

 

 

Зустрічатися, щоб обговорити досягнення учня.

Обговорити реальний етап освітніх досягнень учня з ООП, його відповідність очікуванням, виконання ІНП, ІПР.

Обговорити й провести очікування щодо поведінки учня та встановлених у класі правил.

 

Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учня з ООП.

Документувати спостереження щодо діяльності учня в щоденнику спостережень та повідомляти вчителям.

Навчання

Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом.

Спостерігати за процесом навчання, за потреби - допомагати учневі з ООП.

Залучати учня з ООП до виконання окремих видів діяльності спільно з класом.

Моделювати методи навчання та надати асистенту ресурси.

 

Чітко висловити  результати й обмінятись  досвідом.

Обговорити конкретні стратегії, діяльність та результати, виконання завдань ІНП. Обговорити розташування робочого місця.

 

 

Проводити додаткові пояснення учневі з ООП, адаптувати чи модифікувати завдання, враховуючи можливості учня.

Формувати і сприяти закріпленню конкретних умінь та навичок.

Пояснювати учню елементи уроку.

 Спостерігати за тим, як він закріплює матеріал.

Вести спостереження, надавати вчителям об’єктивну інформацію щодо навчальної діяльності учня з ООП.

За потреби надавати допомогу іншим учням класу.

 

Оцінка

Слідкувати за прогресом учня та оцінити його.

Стежити за виконанням ІНП.

 

Обговорити спостереження.

Обмінятись інформацією.

Обговорити пропозиції щодо доповнення ІНП, ІПР ( чи внесення змін ).

 

Спостерігати за поведінкою учня і надавати інформацію вчителям.

Збирати й записувати дані для подальшої оцінювання учня, внесення доповнень до ІНП. Вносити пропозиції вчителям щодо завдань, розроблених для учня з ООП.

Звіт

Звітувати перед батьками та командою супроводу як формально, так і неформально.

 

Обговорити  інформацію про учня.

Дотримуватись конфіденційності.

 

Звітувати перед учителем щодо сильних сторін учня, його досягнень і потреб.

Звітувати перед учителями щодо поведінки учня та її наслідків.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Demianenko Vitalina
    Дякую! Успіхів!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 серпня 2021
Переглядів
2739
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку