Значення вивчення курсу Гігієна для кондитерів

Про матеріал
Розробка уроку на тему: Значення вивчення курсу Гігієна та санітарія виробництва для кондитерів
Перегляд файлу

Тема уроку. Значення вивчення курсу для кондитерів.

Мета уроку:

Навчальна – ознайомити учнів із поняттями гігієна, санітарія, фізіологія харчування

Розвиваюча – розвинути в учнів логічне мислення, послідовність при висловлюванні своїх думок.

Виховна - виховувати мислення, допитливість і самостійність.

Тип уроку: теоретичного навчання

Вид уроку: засвоєння знань

Дидактичне забезпечення: опорні конспекти, картки-завдання.

Міжпредметні зв’язки: ТПІ, виробниче навчання

Хід уроку

І. Організаційна частина: привітання, перевірка наявності учнів

ІІ. Актуалізація знань:

1. Для чого потрібно вивчати предмет Гігієна та санітарія виробництва?

2. Що таке гігієна?

3.. Що вивчає санітарія?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Формування нових знань: Оголошую тему, мету та план викладу нових знань.

Завданнями вивчення дисципліни «Гігієна та санітарія» є:

 – ознайомити студентів з діючою нормативною базою документів, що регламентує санітарно-гігієнічні вимоги до закладів ресторанного господарства;

– навчити студентів використовувати знання санітарного законодавства для раціональної організації технологічного процесу, запобігання виникненню харчових отруєнь та інфекційних захворювань, а також самостійно працювати з відповідною санітарною документацією;

– довести важливість поточності виробництва, дотримання санітарного режиму та особистої гігієни для збереження здоров’я персоналу та відвідувачів;

– показати значення впливу факторів зовнішнього середовища на організм людини та необхідність створювати за допомогою різних пристроїв оптимальні умови для відвідувачів і працівників РГ, а також вплив цих факторів на процеси транспортування, збереження і кулінарного оброблення харчових продуктів, реалізації готової їжі та ін.

Основними завданнями, гігієни харчування є:

– здійснення попереджувального і поточного санітарного нагляду;

– контроль за будівництвом закладів ресторанного господарства;

– контроль за дотриманням санітарних вимог при розробці рецептур на нові види харчових продуктів;

– контроль за використанням харчових добавок і встановлення гранично допустимих концентрацій;

– введення санітарних нормативів з використання будівельних матеріалів, фарб тощо для закладів ресторанного господарства;

– розробка засобів захисту продуктів від шкідливого впливу факторів зовнішнього середовища;

– нагляд за виконанням санітарних правил і вимог у закладах ресторанного господарства;

– проведення санітарних обстежень закладів ресторанного господарства;

 – санітарна експертиза харчових продуктів та їх використання залежно від результатів експертизи;

– забезпечення раціонального, збалансованого харчування населення;

– контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог до технологічних процесів виробництва, зберігання, транспортування та реалізації готової продукції;

– дотримання санітарного режиму роботи закладів ресторанного господарства та правил особистої гігієни працівників;

– реалізація санітарно-гігієнічних правил у закладах ресторанного господарства для забезпечення харчової цінності продуктів, раціональних умов праці, профілактики харчових отруєнь, санітарної культури обслуговування.

Ресторанне господарство як галузь має свою специфіку, яка полягає в концентрації видів діяльності, спрямованих на задоволення потреб споживачів. Процес надання послуг у ресторанному господарстві виглядає як сукупність операцій, з одного боку, тих, що стосуються виготовлення кулінарної продукції, а з іншого – тих, що належать до реалізації та організації споживання за умови дотримання певних умов. При цьому на всіх етапах діяльності закладу ресторанного господарства повинні забезпечуватися на належному рівні основні права та інтереси споживачів і в першу чергу такі, як безпека для життя і здоров'я та екологічність. Виконання цих умов, а також основних завдань гігієни харчування можливе лише за умов забезпечення закладів ресторанного господарства й галузі в цілому грамотними і кваліфікованими фахівцями з технології харчування у сфері ресторанного господарства, що отримали знання з дисципліни «Гігієна та санітарія».

V. Закріплення нових знань і вмінь:


VІ. Рефлексія:

Які елементи уроку вам сподобались?

Що нового дізналися сьогодні на уроці?

VІІ. Підсумок уроку.

Повідомляю оцінки за урок, коментуючи їх.

VІІІ. Домашнє завдання: Вивчити конспект.

 

 

 

 

Викладач           М.В.Князевич

 

docx
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку