Знаходимо невідомий множник ; невідоме ділене або дільник

Про матеріал
На уроці пояснюється, як знайти невідоме ділене, множник або дільник. Урок 2 класу за підручником Скворцової С.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ліцей «Фонтанський»Вчитель вищої категоріїДугушева О.І. Математика 2 клас Тема: «Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник»

Номер слайду 2

 Усні обчислення. Вправа «Потяг» 8 ⦁2- 2 : 2 +3: 10 Відповідь: 1

Номер слайду 3

Перший доданок 34, другий доданок 58. Обчисліть значення суми. Зменшуване 53, від’ємник 16. Обчисліть значення різниціОбчисліть невідомий доданок, якщо відомий доданок 45, а значення суми 90. Обчисліть невідоме зменшуване, якщо від’ємник 36, а значення різниці 28 Скільки буде, якщо по 25 взяти 4 рази?92453764100

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Підручник стор. 121, завдання 26 + 4 = 10 2 ⦁ 8 = 1610 – 6 = 4 16 : 2 = 810 - 4 = 6 16 : 8 = 2

Номер слайду 6

1010212616 : 2 = 8 , оскільки 8 ⦁ 2 = 16 8 : 2 = 4, оскільки 4 ⦁ 2 = 8 6: 2 = 3, оскільки 3 ⦁ 2 = 618 : 2 = 9, оскільки 9 ⦁2 = 1840 : 10 = 4, 4 ⦁10 = 40 56 ⦁1 = 56 , 56 : 1 = 56

Номер слайду 7

75102834796 Спробуй самостійно знайти невідомий компонент !

Номер слайду 8

Задача 1 стор. 121 Було – 3 купюри по 2 гривні Купила – печива за 4 гривні Залишилося - ? Розв’язання: 1) 2 ⦁ 3 = 6 (грн) – було грошей в Інни 2) 6 – 4 = 2 (грн) Відповідь: 2 гривні залишилося в Інни

Номер слайду 9

Задача 2 Було – 3 купюри по 2 гривні Мама дала - 4 гривні Стало - ? Розв’язання: 1) 2 ⦁ 3 = 6 (грн) – було в Інни 2) 6 + 4 = 10 (грн) Відповідь: 10 гривень стало в Інни

Номер слайду 10

Було – 3 купюри по 2 гривніМама дала - 2 купюри по 2 гривні Розв’язання:2 ⦁ 3 = 6 (грн) – було в Інни2 ⦁ 2 = 4 (грн) – мама дала6 + 4 = 10 (грн)Відповідь: 10 гривень стало в Інни Задача 3?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку