Урок математики в 4 класі
Тема. Знаходження різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розв`язування задач.
Мета: розвивати вміння записувати багатозначні числа, навики учнів з віднімання багатоцифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить кілька нулів; закріплювати вміння виконувати перевірку дій віднімання і додавання; розвивати логичне мислення, уважність; виховувати інтерес до предмета.
Хід уроку
І. Організація класу.
У світ математики зробимо крок.
Знання добувати у школі вже час –
Цікаві завдання чекають на нас.
Наше гасло « Міркуємо – швидко, відповідаємо –правильно, лічимо – точно, пишемо – гарно.»
ІІ. Повідомлення теми уроку.
Ми будемо закріплювати і розвивати вміння знаходити різницю чисел, коли зменшуване містить кілька нулів. Працювати за таким планом( на дошці) :
1. Математичний диктант.
2. Порівняння виразів.
3. Усний рахунок.
4. Письмове обчислення прикладів
5. Розв`язання задач.
ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1. Математичний диктант.
Уважно слухайте і запишіть всі числа, які ви почуєте.
Назвіть круглі числа. Зменшіть їх на 1. Запишіть числа,які отримали.
2. Порівняння виразів.
825 * 7< 825 *9 452 + 106 +4 = 452 + 4 + 106
920*(726 – 726) < (726 : 726) * 920 ( 37 + 24) * 0 < ( 37 + 24) + 0
( а +в)*с >(а – в) * с
ІV. Розвиток математичних знань.
1. Усний рахунок.
100 – 1 1000 – 1 50 – 1 5000 – 1
100 – 10 100000 – 1 500 – 1 50000 – 1
Ми швидко вирішили усно приклади. Пригадаємо, як ми письмово знаходимо різницю, коли зменшуване має нулі.
2. Приклади с. 66 № 406 ( 2 учнів виправляють помилки в прикладах, які написані на дошці)
3. Фізкультхвилинка
4. Робота над задачею с.66 № 408
5. Завдання для допитливих.
Знайдіть, хто що з дітей любить, якщо нам відомо. Шоколад є улюбленою стравою однієї з дівчат. Роман любить бутерброди. Дівчата не люблять рибу. Настя обожнює тістечка.( Настя – тістечко, Оля – шоколад, Роман – бутерброд, Сергій – рибу)
V. Підсумок уроку.