Знаходження різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розв`язування задач.

Про матеріал
Знаходження різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розв`язування задач.Закріплення матеріалу
Перегляд файлу

Урок  математики  в 4 класі

Тема. Знаходження різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розв`язування задач.

Мета: розвивати вміння записувати багатозначні числа, навики учнів з віднімання багатоцифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить кілька нулів; закріплювати вміння виконувати перевірку дій віднімання і додавання; розвивати логичне мислення, уважність; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку

І. Організація класу.

У світ математики зробимо крок.

Знання добувати у школі вже час –

Цікаві завдання чекають на нас.

Наше гасло « Міркуємо – швидко, відповідаємо –правильно, лічимо – точно, пишемо – гарно.»

ІІ. Повідомлення теми уроку.

Ми будемо закріплювати і розвивати вміння знаходити різницю чисел, коли зменшуване містить кілька нулів. Працювати за таким планом( на дошці) :

1. Математичний диктант.

2. Порівняння виразів.

3. Усний рахунок.

4. Письмове обчислення прикладів

5. Розв`язання задач.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Математичний диктант.

Уважно слухайте і запишіть всі числа, які ви почуєте.

  • В  Україні понад 71000 річок, 20000 озер;
  • Загальна довжина річок складає 248000 км;
  • Довжина Дніпра 2285 км;
  • Найвища вершина Карпатських гір 2061 км;
  • Найвища вершина Кримських гір 1545 м;
  • Довжина Азовського моря 380 км
  • Якщо полічити всі зойки, крики та вигуки, які лунають у шкільному коридорі протягом однієї перерви, то нарахуємо їх більше 3605( отже шум шкодить здоров`ю)
  • Назвіть найменше число 380. Найбільше – 71000
  • Назвіть «зайве число»

Назвіть круглі числа. Зменшіть їх на 1. Запишіть числа,які отримали.

2. Порівняння виразів.

825 * 7< 825 *9                                                452 + 106 +4 = 452 + 4 + 106

920*(726 – 726) < (726 : 726) * 920                ( 37 + 24) * 0 < ( 37 + 24) + 0

( а +в)*с >(а – в) * с

ІV. Розвиток математичних знань.

1. Усний рахунок.

100 – 1            1000 – 1           50 – 1            5000 – 1 

100 – 10          100000 – 1      500 – 1           50000 – 1

Ми швидко вирішили усно приклади. Пригадаємо, як ми письмово знаходимо різницю, коли  зменшуване має нулі.

2. Приклади с. 66 № 406 ( 2 учнів виправляють помилки в прикладах, які написані на дошці)

3. Фізкультхвилинка

4. Робота над задачею с.66 № 408

5. Завдання для допитливих.

Знайдіть, хто що з дітей любить, якщо нам відомо. Шоколад є улюбленою стравою однієї з дівчат. Роман любить бутерброди. Дівчата не люблять рибу. Настя обожнює тістечка.( Настя – тістечко, Оля – шоколад, Роман – бутерброд, Сергій – рибу)

  • Хто з дітей любить вживати корисну їжу? Чим загрожує надмірне вживання тістечок, бутербродів?)

V. Підсумок уроку.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Петрова Олена
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
1877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку