Знайомство-гра з майбутніми першокласниками. Школа. Шкільні предмети.

Про матеріал

Основна мета даного уроку : ознайомити дітей із осноними шкільними предметами та поняттями, підготувати їх до шкльного життя; сприяти адаптації дітей до нової атмосфери чере гру та взаємодію; рзвинути комунікативні та логічні здібностідітей у ігровій формі.

Перегляд файлу

ТЕМА  Знайомство-гра з майбутніми першокласниками. Школа. Шкільні предмети.

МЕТА : познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення; розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Хід заняття

І. Організація класу

ІІ. Основна частина

1. Знайомство

Добрий день! Я – ваша майбутня вчителька. Мене звуть _________

А тепер я хочу познайомитися з вами. Я принесла сьогодні до вас м’ячик-знайомчик, за допомогою нього ми дізнаємось, як вас звуть.

Передавайте м’ячик один одному і називайте свої імена. (я – Іринка)

 (Діти називають себе та розповідають про себе.)

2. Промінчики дружби

Поки ми оце знайомились, сідали до нас гості завітали.

У нашому класі стало так тепло і затишно, що до нас завітало сонечко, тільки чогось йому не вистарчає. Правильно, промінчиків. Давайте подаруємо нашому сонечку промінчики, ні яких ви напишете свої імена. (Діти по черзі підходять до сонечка, приклеюючи свої промінчики, вирізані заздалегдь і підписані) .

Ой! Подивіться наше сонечко засяяло посмішкою. Як ви думаєте, чому? (тому що в нього з’явилися друзі – ВИ).

Ось ми з вами i познайомилися.

Сьогодні ви вирушаєте у цікаву подорож по Країні Знань. Мені, вашому вчителю хочеться,  щоб шкільне життя було для вас цікавим, щоб ви полюбили навчання і прагнули дізнатися якомога більше. А для цього потрібно бути уважним і старанним.

3. Гра «Я – не я»

Пропоную перевірити і пограти у гру «Я – НЕ Я» та дізнатися, хто як збирався до школи.

А щоб не гаять марно час, запитати хочу вас.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Ви просто молодці!

4. Гра «Біг асоціацій»

Які слова приходять на думку, коли я говорю слово школа, урок, вчитель? (відповіді учнів)

А тепер на вас чекає

Гарний ось такий (показую) Портфель

Всі свої думки про школу

Будемо складати в нього.

Всі по черзі підійдуть,

Свій листочок відірвуть.

Якщо будем в школі ми таке робить,

То в портфель наш кладіть.

    «Портфоліо»

На дошці висять листочки, діти зривають їх і дають вчителю.

1.     Співати       2.     Читати             3.     Крутитися

4.     Мислити         5.     Дружити        6.     Вередувати

7.     Сердитися         8.     Гратися        9.     Радіти

10. Допомагати      11.  Рахувати       12.  Ображати

13. Фантазувати      14. Спілкуватися    15. Поважати

Вчитель читає, що написано на зворотній сторінці. Дитина, вибравши, що необхідно робити в школі, складає листочок до портфеля. А ті листочки, що не потрібні нам, хай летять у теплі краї.

5. Розгадування загадок

Тільки для того, щоб гарно вчитися в школі нам ще потрібні деякі речі. Назвіть їх.

Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...   (зошит) 

Виводить букви і слова ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля нова , гарненька …      (Ручка)

Довгі палички кругленькі: сині, жовті, червоненькі.

На папері походили, кольори свої лишили.

Звуться палички оці кольорові…               (Олівці)

Ручки й олівці, щоб знали, ми кладемо…де?    (в пеналі)

В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?... (школяр)

Букви всі від А до Я

На сторінках… (букваря.)

Хто скликає на урок?

То гучний шкільний… (дзвінок).

6. Дид. гра «Чи готовий я до школи»( діти стоять)

Зараз перевіримо чи справжні ви школярики? Чи знаєте ви , які приладдя потрібні учневі у школі?                   

  Якщо ця річ потрібна у школі, піднімайте руки вгору і плескаєте, якщо – ні, тупаємо ніжками.

-  Один хлопчик Микола збирався до школи і ось яке приладдя вибрав. Послухайте про нього історію.

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку.

М’яч, граблі. перо, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Два ведмедики, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

Ще й географічну карту,

Трактора, машину, мило.

Вже й надворі звечоріло.

- Чи все потрібно Миколі у школі?

7. Гра «Знайди тінь від предмету»

 

8.Розвиток навичок письма

 

9. Скласти пазл

ІІІ. Підсумок заняття

Закінчується заняття-гра!

Вже додому вам пора!

Попрацювали ви завзято.

Дуже гарні ви малята!

До школи ви готові,

То ж прийміть наші запрошення.

Шановне  дошкільнятко!

Збирайся в перший клас.                                                                                                                                          

Бо тут тебе чекають стежинки «Букваря»,

Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.

Тебе матуся й тато до школи приведуть.

Роботи в нас багато – отож, у добру путь!

Тобі, дитино, в школі учитись і рости,

Тож май міцне здоров’я, і хай тобі щастить!

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку