Навчальний кейс "Подорож"

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку української мови на основі казки Лілії Ніколаєнко “Подорож веселої хмаринки”
Перегляд файлу

Навчальний кейс

“Подорож”

Підготувала вчитель початкових класів

Наконечнянського ЗЗСО I-III ступенів Кавецька Наталія

Який у тебе настрій?

Веселий Звичайний                    Сумний

image

Подорож

image

image

Подорожі мають особливе місце в житті багатьох людей. Подорожі дають нам можливість побачити нові країни, міста, природні чудеса. Ми можемо познайомитися з різними культурами, традиціями, мовами, що збагачує наш світогляд і розширює наші знання про світ. Кожна подорож приносить нові емоції.

image 😊😋😮🙁🤔❤💖💕

image

Казка

Лілії Ніколаєнко

 “Подорож веселої хмаринки”

image

 

Якось одного л тнього дня в неб народилася маленька весела хмаринка. Спершу це були лише краплини води, як дбайливо з брало сонце, торкнувши лаг дними променями кришталев дзеркала р к та озер. Лише пот м, н би за змахом чар вної палички, краплинки перетворились на легку, майже невагому кульку. Вона розплющила оч , труснула б лосн жними кучерами  полет ла по небу, безтурботно посм хаючись. Хмаринка т льки з’явилася на св т  тому їй було все ц каво. Вона роздивлялася велик чудернацьк хмари, як здавались їй старезними та сердитими, милувалась, як кр зь н жну блакить неба далекодалеко мерехт ли сонн з рки. А внизу, на земл , буяло л то, птахи сп вало рад сно дзв нко, лише чорн ворони час в д часу озивались своїм злим «кар-кар». І тут неспод вано до неї п длет ла одна ворона та й каже:

 

 - Дарма ти рад єш, дурна! Сьогодн побачила св т, а завтра виллєшся дощем та й не стане тебе!

 

 Хмаринка засмутилася, тож стала лет ти все швидше, щоб встигнути побачити св т. Часто в три-друз брали її на крила  переносили на велик в дстан , хмаринка ж дякувала та посм халась, але вже не так весело, як ран ше. Вона бачила багато країн та людей, чудернацьких тварин та прекрасних кв т в, але подорожуючи, зовс м не пом тила, як стала великою та с рою, а лет ти ставало дедал важче важче…

 

 Аж раптом вона побачила гурт таких же хмарин, як  сама. Вони збиралися у коло  щось жваво обговорювали, суплячи колюч брови. Говорили-говорили, та й

стали сваритися, та так голосно, що аж загрим ло  небо здригнулося. Вир шила тод хмарка помирити їх. П длет ла ближче,  тут… вона непом тно злилася з ншими  почався рясний холодний дощ. В н лив ц лий день, та над веч р небо прояснилося  на ньому засяяла кольорова райдуга. А б ля неї весело стрибала пухнаста кучерява хмаринка. Вона знову стала зовс м маленькою, проте чула, як кожен листочок, кожна пелюстка на земл дякували їй за чудод йну вологу. Вона не зникла, як нш хмари, бо була добра й весела.

 

 Отож продовжила хмаринка свою захоплюючу подорож тепер уже знаючи напевно, що н чого у св т не зникає безсл дно, треба лише в рити в добро дарувати його ншим.

 

 Природа створена мудро. Кожна її частинка потр бна св тов та виконує свою незам нну роль.

Перевіряємо розуміння тексту

image

1. У яку пору року народилася хмаринка?

    1.Влітку

    2.Восени

    3.Навесні

    2.Чому хмаринці було все цікаво?

    1.Вона любила подорожувати.

    2.Вона тільки з’явилася на світ

    3.Їй хотілось пізнати світ.

     3.Хто підлетів до хмаринки?

      1. Сорока

      2.Сова

      3.Ворона

Перевіряємо розуміння тексту

4.Чому хмаринці ставало летіти дедалі важче?

   1.Вона змучилась

   2.Стала великою хмарою

   3.Налетів вітер

5.Що робили хмаринки - сестрички?

    1.Танцювали

    2.Літали

    3.Сварилися

6.Чому хмаринка не зникла, як інші хмари?

   1.Була злою і не доброю

   2.Була добра й весела    3.Була хитра і винахідлива

7. Природу потрібно:

   1.Любити

   2.Оберігати

   3.Не знищувати

Маса страуса 100 кг, а маса казуара  на 1\5менше. Яка маса казуара? На скільки кілограмів маса страуса більша, ніж маса казуара?

image

Інтерактивна гра “Яка частини мови”

image

“Творче писання”

Продовж казку imageза її початком

Киньте гральний кубик і дайте відповідь на питання, що відповідає числу, яке випало на його грані

imageЯкий настрій у Вас переважав під  imageчас навчання? Чому?

imageЩо в цій темі змусило вас задуматися?

imageЯкі слова Ви хотіли б почути від інших, коли ви навчаєтеся?

imageЯкі свої вміння Ви вдосконалили під час навчання

5 Що б ви порадили своїм друзям?

pdf
Додав(-ла)
Kavetska Natalia
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку