Знову починається весна. К. Міхаліцина «Сонечко бавиться», А. Костецький «Весняні дарунки».

Про матеріал
Розвиваємо образне мислення , удосконалюємо навички виразного читання, уміння орієнтуватися у змісті твору, виховуємо естетичні почуття. Перевірка домашнього завдання. Лексико-орфоепічна робота. «Коло ідей». Опрацювання вірша К. Михаліциної «Сонечко бавиться». Виразне читання вірша за планом. Робота над змістом вірша А. Костецького «Весняні дарунки». Підсумки уроку. Домашнє завдання. С.55.Визначіть рядки в одному з віршів, які би ви хотіли запам’ятати. Вивчіть їх напам’ять.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знову починається весна. К. Міхаліцина «Сонечко бавиться», А. Костецький«Весняні дарунки».

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Читання оповідання В. Сенцовського «Іде Андрійко вулицею» за частинами. Переказ оповідання.

Номер слайду 3

Лексико-орфоепічна робота. Весня́незаспа́нехма́ророзганя́й-чики вицятко́вує ластови́ння фіра́нки пота́лі сіячі́.

Номер слайду 4

- Визначіть серед слів, які записані, ті, що мають таке значення:щойно пробудитися зі сну (заспане);ставить цяточки, позначки якісь (вицятковує);веснянки, світло-коричневі цятки на обличчі (ластовиння);завіски на вікні (фіранки);ті, хто сіють зерно (сіячі);розтоплені сонцем сніги (поталі).

Номер слайду 5

«Коло ідей»Заголовок твору «Сонечко бавиться». Пофантазуйте, про що може йтися у творі. Заголовок твору «Весняні дарунки». Як ви думаєте, які дарунки може отримати довкілля від весни?

Номер слайду 6

Опрацювання вірша К. Михаліциної «Сонечко бавиться». Читання вірша вчителем. Аналіз сприйняття змісту вірша. Чи підтвердилися ваші припущення, коли ми працювали із заголовком? З ким гралося (бавилося) сонечко? Про що захотіло повідомити сонечко?Читання вірша учнями з виконанням завдання. Прочитайте вірш. Позначте слова, які: 1) римуються; 2) по-іншому називають сонячні промінці; 3) слова, які означають дію предмета.

Номер слайду 7

Виразне читання вірша за планом. Пальчики-хмаророзганяйчики. Подарунок дітвори. Стук у шибки.

Номер слайду 8

Робота над змістом вірша А. Костецького «Весняні дарунки». Читання вірша учнями мовчки. Аналіз сприйняття змісту вірша. Чи ваші ідеї з подарунками знайшли відображення у змісті вірша? Будьте уважними! Встановіть зв’язок між словами, що треба: полям, лісам, птахам, дітям,мамам, річкам, зернинам, сіячам.

Номер слайду 9

Виразне читання вірша учнями. Робота з методичним апаратом до вірша; узагальнення. Відповіді на запитання, уміщені наприкінці текстів. Виконання та перевірка різнорівневих завдань. Складання мовленнєвої партитури: розстановка пунктуаційних,смислових наголосів і пауз.

Номер слайду 10

Підсумки уроку.- Яка пора року зображена? Які почуття викликає у вас прихід весни? Що найбільше вражає вас навесні? За чим любите спостерігати навесні?- Який з віршів допоміг «побачити» вам найрізноманітніші картинки весни? Чи подібні вони до побачених зображень? Який з віршів вам хочеться перечитати? Чим привабив вас цей вірш?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. С.55. Визначіть рядки в одному з віршів, які би ви хотіли запам’ятати. Вивчіть їх напам’ять.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку