Техніка безпеки. Чи потрібні вам травми? Звичайно ж ні! Одягайте зручний одяг та застібайте рукава. Використовуйте тільки справні інструменти. Надягайте захисні окуляри і рукавички. При роботі з хімікатами необхідний респіратор, і, бажано, організувати хорошу вентиляцію. Завдяки цьому ви позбавите себе від проблем, а роботи будуть виконані більш комфортно.
Механічне видалення фарби: Механічний спосіб має певні переваги. Завдяки використанню сучасного обладнання видалити фарбу з кузова можна досить швидко, і в той же час знімається не тільки фарба, але і іржа і шматки окалини, які залишаються після зварювальних робіт (хімічний і термічний способи з цим не впораються). Тому цей метод незамінний під час великого кузовного ремонту. Для виробництва цих робіт використовують електричні інструменти: Піскоструминний апарат. Кутову шліфувальну машину (так звану болгарку).
Термічна очищення фарби: Назва методу пояснює принцип. Таке видалення старої фарби з металу засноване на використанні високої температури. Рівномірний прогрів сприяє розм'якшенню фарби, і вона вздибліваются і відшаровується від поверхні. І після цього її неважко зняти широким сталевим шпателем. Для таких робіт застосовують газову лампу, спеціальний промисловий фен або газовий пальник. В принципі нічого складного немає: поверхня нагрівається однаково, щоб забезпечити повне відшарування всього лакофарбового покриття. В іншому випадку процедуру доведеться повторювати і якість роботи не буде високим.
Очищення з допомогою хімічних речовин: Цей метод відрізняється від попередніх. В цьому випадку для зняття лакофарбового покриття застосовують не тільки допоміжні інструменти, але і спеціальну хімію. Основою цих складів є різні кислоти, сильні розчинники і луги. Всі ці інгредієнти сприяють зміні структури і, таким чином, видалення старої фарби з автомобіля можна зробити в домашніх умовах без дорогих інструментів. Для цього необхідно суворо дотримуватися інструкції. Для різних речовин час відшарування фарби може бути різним.
Після зварювальних робіт і рихтування можна приступати до зачистки. Її мета — згладити зварні шви, відколи, тріщини і прибрати верхній блискучий шар старої фарби. Для цього можна скористатися спеціальним рубанком або шліфувальною машинкою і наждачним папером. У місцях, де є бульбашки іржі, знімаємо, не шкодуючи, все до металу. Можна використовувати перетворювач іржі. Якщо стара шпаклівка і фарба тримаються міцно, то не слід дуже старатися. Ці місця просто «затуманьте», знявши шкіркою верхній шар.
Для того щоб фарба трималася довго і міцно, краще цією процедурою не нехтувати. Для неї потрібен компресор з робочим тиском 3 атмосфери, краскопульт для фарбування і безпосередньо грунт. На сьогоднішній день самий популярний — акриловий. Він чудово захищає метал від корозії. Починати потрібно з тих місць, які шпаклювали, і наносити в декілька шарів. Після грунтовки потрібно знову зачистити поверхню шкіркою.
Після закінчення грунтування необхідно нанести «проявляючий» шар — розбавлену розчинником емаль. Вона покаже ваші недоробки, до яких доведеться повернутися і знову зашпатлювати проблемні місця. Потім ретельно відшліфувати і довести кузов до ідеальної гладкості . На цьому підготовку до фарбування можна вважати завершеною.