ТЕМА: «Зняття старого лакофарбового покриття, хімічна підготовка кузова до фарбування»
Номер слайду 2
Техніка безпеки. Чи потрібні вам травми? Звичайно ж ні! Одягайте зручний одяг та застібайте рукава. Використовуйте тільки справні інструменти. Надягайте захисні окуляри і рукавички. При роботі з хімікатами необхідний респіратор, і, бажано, організувати хорошу вентиляцію. Завдяки цьому ви позбавите себе від проблем, а роботи будуть виконані більш комфортно.
Номер слайду 3
Видалення старої фарби варіантів кілька:• механічний • термічний • хімічний
Номер слайду 4
Механічне видалення фарби: Механічний спосіб має певні переваги. Завдяки використанню сучасного обладнання видалити фарбу з кузова можна досить швидко, і в той же час знімається не тільки фарба, але і іржа і шматки окалини, які залишаються після зварювальних робіт (хімічний і термічний способи з цим не впораються). Тому цей метод незамінний під час великого кузовного ремонту. Для виробництва цих робіт використовують електричні інструменти: Піскоструминний апарат. Кутову шліфувальну машину (так звану болгарку).
Номер слайду 5
Термічна очищення фарби: Назва методу пояснює принцип. Таке видалення старої фарби з металу засноване на використанні високої температури. Рівномірний прогрів сприяє розм'якшенню фарби, і вона вздибліваются і відшаровується від поверхні. І після цього її неважко зняти широким сталевим шпателем. Для таких робіт застосовують газову лампу, спеціальний промисловий фен або газовий пальник. В принципі нічого складного немає: поверхня нагрівається однаково, щоб забезпечити повне відшарування всього лакофарбового покриття. В іншому випадку процедуру доведеться повторювати і якість роботи не буде високим.
Номер слайду 6
Очищення з допомогою хімічних речовин: Цей метод відрізняється від попередніх. В цьому випадку для зняття лакофарбового покриття застосовують не тільки допоміжні інструменти, але і спеціальну хімію. Основою цих складів є різні кислоти, сильні розчинники і луги. Всі ці інгредієнти сприяють зміні структури і, таким чином, видалення старої фарби з автомобіля можна зробити в домашніх умовах без дорогих інструментів. Для цього необхідно суворо дотримуватися інструкції. Для різних речовин час відшарування фарби може бути різним.
Номер слайду 7
Хімічна підготовка кузова до фарбування:
Номер слайду 8
Після обстеження з автомобіля потрібно зняти всі деталі, які не повинні потрапити під струмінь фарби: скло, фари, ручки, тюнінг, бампера. Дещо можна заклеїти газетами і малярним скотчем. Якщо при огляді було виявлено глибокі вм’ятини й тріщини, то доведеться ці місця рихтувати.
Номер слайду 9
Після зварювальних робіт і рихтування можна приступати до зачистки. Її мета — згладити зварні шви, відколи, тріщини і прибрати верхній блискучий шар старої фарби. Для цього можна скористатися спеціальним рубанком або шліфувальною машинкою і наждачним папером. У місцях, де є бульбашки іржі, знімаємо, не шкодуючи, все до металу. Можна використовувати перетворювач іржі. Якщо стара шпаклівка і фарба тримаються міцно, то не слід дуже старатися. Ці місця просто «затуманьте», знявши шкіркою верхній шар.
Номер слайду 10
Підготовка авто під фарбування передбачає ще один етап. Для усунення всіх нерівностей поверхню потрібно зашпатлювати. Шпатлівки автомобільні бувають різні, і тому способи нанесення теж відрізняються. Кожен виробник дає свої рекомендації, яких і потрібно дотримуватися.
Номер слайду 11
Для того щоб фарба трималася довго і міцно, краще цією процедурою не нехтувати. Для неї потрібен компресор з робочим тиском 3 атмосфери, краскопульт для фарбування і безпосередньо грунт. На сьогоднішній день самий популярний — акриловий. Він чудово захищає метал від корозії. Починати потрібно з тих місць, які шпаклювали, і наносити в декілька шарів. Після грунтовки потрібно знову зачистити поверхню шкіркою.
Номер слайду 12
Після закінчення грунтування необхідно нанести «проявляючий» шар — розбавлену розчинником емаль. Вона покаже ваші недоробки, до яких доведеться повернутися і знову зашпатлювати проблемні місця. Потім ретельно відшліфувати і довести кузов до ідеальної гладкості . На цьому підготовку до фарбування можна вважати завершеною.