Зондуюча контрольна робота
Прочитайте запитання. Виберіть правильну відповідь. Обведіть відповідну букву.
І варіант
1. Який із органів не належить до зовнішніх?
А голова
Б хребет
В шия
Г стегно
2. Який із органів є органом дотику?
А рука
Б шкіра
В палець
Г язик
3. До якого лікаря ви звертаєтеся, щоб перевірити зір?
А окуліст
Б невролог
В отоларинголог
Г стоматолог
4. Шкіра — це орган ...
А зору
Б дотику
В нюху
Г слуху
5. Людина належить до...
А живої природи
Б неживої природи
В живої і неживої природи
Г ні до якої групи
6. Як запобігти засміченню?
А використовувати повторно
Б не купувати зайвого
В користуватись лише пластиковими пакетами
Г сортувати сміття
Прочитайте скорочення. Розгляньте розклад уроків. Дайте короткі відповіді на запитання.
Українська мова ------ Укр.
Математика ------ Матем.
Я досліджую світ ------ ЯДС
Англійська мова ------ Англ.
Фізкультура ------ Фізк.
Музичне мистецтво ------ Муз.
Образотворче мистецтво ------ Обр.
7. О котрій годині починаються уроки?_________________________________
8. Скільки триває перерва між четвертим і п’ятим уроком?______________
9. У які дні роводяться уроки англійської мови?____________________________________________________________________
10. Який предмет на четвертому уроці в середу?____________________________________________________________________
11. Яким по порядку і в який день проводять урок музики?____________________________________________________________________
12. Чому математику не ставлять останнім уроком?____________________________________________________________________
Прочитайте текст. Звертайте увагу на числа. Виконайте завдання.
13. Якщо твердження істинне, обведіть “Так”, якщо хибне — обведіть “Ні”
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Тварини бігають, щоб упіймати здобич. Так Ні
2. Щоб швидко бігти, потрібно багато енергії. Так Ні
3. Левиці бігають швидше за левів. Так Ні
4. Антилопа гну — хижак. Так Ні
5. Лев може розвивати швидкість на 10 км/год меншу, ніж гепард. Так Ні
14. Намалюйте діаграму “Найшвидші тварини”. Одна клітинка — 10 км/год.
Прочитайте завдання. Прочитайте слова з довідки. Зробіть короткі записи.
Довідка: назва, винаходу, автор (відомий чи невіідомий), користь, шкода.
15. Уявіть, що ви готуєте розповідь про винахід ( на ваш вибір). Напишіть кілька речень або план, який допоможе вам під час відповіді.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||
Зондуюча контрольна робота
Прочитайте запитання. Виберіть правильну відповідь. Обведіть відповідну букву.
ІІ варіант
1. Позначте правильне твердження.
А Вітряні млини з’явилися раніше за водяні
Б Вітряні млини з’явилися пізніше за водяні
В Вітряні млини з’явилися разом з водяними
Г Вітряні млини ще не винайшли
2. Що, з наведених прикладів, є джерелом енергії?
А Стілець
Б Сонце
В Шапка
Г Ручка
3. Рукотворні матеріали, це матеріали...
А яких немає на нашій планеті
Б які створили люди
В які створила сама природа
Г які створюються самі
4. В одному з правил пам’ятки “Сам удома” допущена помилка. Знайди її.
А Замкніть двері і нікому не відчиняйте.
Б Не повідомляйте в соцмережах, що ви вдома самі.
В Не вмикайте газову плитку.
Г Не відповідайте на дзвінки батьків.
5. Лікар, що робить операції — це ...
А педіатр
Б стоматолог
В хірург
Г окуліст
6. Загартовуватися — це ...
А ставати моржем
Б ставати витривалішим та здоровішим
В тепло одягатися
Г нічого не робити
Прочитайте скорочення. Розгляньте розклад уроків. Дайте короткі відповіді на запитання.
Українська мова ------ Укр.
Математика ------ Матем.
Я досліджую світ ------ ЯДС
Англійська мова ------ Англ.
Фізкультура ------ Фізк.
Музичне мистецтво ------ Муз.
Образотворче мистецтво ------ Обр.
7. О котрій годині закінчуються уроки в понеділок?_____________________
8. Скільки триває перерва між першим і другим уроком?________________
9. У які дні проводять уроки фізкультури?____________________________________________________________________
10. Який предмет на другому уроці в четвер?____________________________
11. Яким попорядку і в який день проводять урок образотворчого мистецтва?__________________________________________________________
12. Чому фізкультуру часто ставлять останнім уроком?____________________________________________________________________
Прочитайте текст. Звертайте увагу на числа. Виконайте завдання.
13. Якщо твердження істинне, обведіть “Так”, якщо хибне — обведіть “Ні”
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Птахи літають швидше, ніж бігають звірі. Так Ні
2. Сапсани можуть найдовше перебувати в повітрі, не спускаючись на землю. Так Ні
3. Альбатроси їдять рибу. Так Ні
4. Серпокрилець схожий на літак-винищувач Так Ні
5. Альбатрос може розвивати швидкість на 15м/с меншу, ніж сарпокрилець. Так Ні
14. Намалюйте діаграму “Найшвидші птахи”. Одна клітинка — 10 м/с.
Прочитайте завдання. Прочитайте слова з довідки. Зробіть короткі записи.Довідка: назва, винаходу, автор (відомий чи невіідомий), користь, шкода.
15. Уявіть, що ви готуєте розповідь про винахід ( на ваш вибір). Напишіть кілька речень або план, який допоможе вам під час відповіді.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||