Зондуюча контрольна робота з ЯДС за підручником О.Л.Іщенко для 3 класу

Про матеріал
Зондуюча контрольна робота за підручником "Я досліджую світ" (О.Л.Іщенко, О.М. Ващенко, Л.В. Романенко, К.А. Романенко, Л.З. Козак, О.М. Кліщ) для 3 класу закладів загальної середньої освіти
Перегляд файлу

Зондуюча контрольна робота

Прочитайте запитання. Виберіть правильну відповідь. Обведіть відповідну букву.

      І варіант

1. Який із органів не належить до зовнішніх?

А голова

Б хребет

В шия

Г стегно

2. Який із органів є органом дотику?

А рука

Б шкіра

В палець

Г язик

3. До якого лікаря ви звертаєтеся, щоб перевірити зір?

А окуліст

Б невролог

В отоларинголог

Г стоматолог

4. Шкіра — це орган ...

А зору

Б дотику

В нюху

Г слуху

5. Людина належить до...

А живої природи

Б неживої природи

В живої і неживої природи
Г ні до якої групи

6. Як запобігти засміченню?

А використовувати повторно

Б не купувати зайвого

В користуватись лише пластиковими пакетами

Г сортувати сміття

 

Прочитайте скорочення. Розгляньте розклад уроків. Дайте короткі відповіді на запитання.

Українська мова ------ Укр.      

  Математика ------ Матем.       

Я досліджую світ ------ ЯДС    

Англійська мова ------ Англ.    

Фізкультура ------ Фізк.    

Музичне мистецтво ------ Муз.   

Образотворче мистецтво ------ Обр.    

 

7. О котрій годині починаються уроки?_________________________________

8. Скільки триває перерва між четвертим і п’ятим уроком?______________

9. У які дні роводяться уроки англійської мови?____________________________________________________________________

10. Який предмет на четвертому уроці в середу?____________________________________________________________________

11. Яким по порядку і в який день проводять урок музики?____________________________________________________________________

12. Чому математику не ставлять останнім уроком?____________________________________________________________________

Прочитайте текст. Звертайте увагу на числа. Виконайте завдання.

13. Якщо твердження істинне, обведіть “Так”, якщо хибне — обведіть “Ні”

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Тварини бігають, щоб упіймати здобич.      Так               Ні

2. Щоб швидко бігти, потрібно багато енергії.      Так    Ні

3. Левиці бігають швидше за левів.       Так    Ні

4. Антилопа гну — хижак.        Так    Ні

5. Лев може розвивати швидкість на 10 км/год меншу, ніж гепард. Так    Ні

14. Намалюйте діаграму “Найшвидші тварини”. Одна клітинка — 10 км/год.

Прочитайте завдання. Прочитайте слова з довідки. Зробіть короткі записи.

Довідка: назва, винаходу, автор (відомий чи невіідомий), користь, шкода.

15. Уявіть, що ви готуєте розповідь про винахід ( на ваш вибір). Напишіть кілька речень або план, який допоможе вам під час відповіді.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель  В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.

 

 

Зондуюча контрольна робота

Прочитайте запитання. Виберіть правильну відповідь. Обведіть відповідну букву.

      ІІ варіант

1. Позначте правильне твердження.

А Вітряні млини з’явилися раніше за водяні

Б Вітряні млини з’явилися пізніше за водяні

В Вітряні млини з’явилися разом з водяними

Г Вітряні млини ще не винайшли

2. Що, з наведених прикладів, є джерелом енергії?

А Стілець

Б Сонце

В Шапка

Г Ручка

3. Рукотворні матеріали, це матеріали...

А яких немає на нашій планеті

Б які створили люди

В які створила сама природа

Г які створюються самі

4. В одному з правил пам’ятки “Сам удома” допущена помилка. Знайди її.

А Замкніть двері і нікому не відчиняйте.

Б Не повідомляйте в соцмережах, що ви вдома самі.

В Не вмикайте газову плитку.

Г Не відповідайте на дзвінки батьків.

5. Лікар, що робить операції — це ...

А педіатр

Б стоматолог

В хірург

Г окуліст

6. Загартовуватися — це ...

А ставати моржем

Б ставати витривалішим та здоровішим

В тепло одягатися

Г нічого не робити

 

Прочитайте скорочення. Розгляньте розклад уроків. Дайте короткі відповіді на запитання.

Українська мова ------ Укр.      

Математика ------ Матем.       

Я досліджую світ ------ ЯДС    

Англійська мова ------ Англ.    

Фізкультура ------ Фізк.    

Музичне мистецтво ------ Муз.   

Образотворче мистецтво ------ Обр. 

 

7. О котрій годині закінчуються уроки в понеділок?_____________________

8. Скільки триває перерва між першим і другим уроком?________________

9. У які дні проводять уроки фізкультури?____________________________________________________________________

10. Який предмет на другому уроці в четвер?____________________________

11. Яким попорядку і в який день проводять урок образотворчого мистецтва?__________________________________________________________

12. Чому фізкультуру часто ставлять останнім уроком?____________________________________________________________________

Прочитайте текст. Звертайте увагу на числа. Виконайте завдання.

 

 

  

13. Якщо твердження істинне, обведіть “Так”, якщо хибне — обведіть “Ні”

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Птахи літають швидше, ніж бігають звірі.     Так  Ні

2. Сапсани можуть найдовше перебувати в повітрі, не спускаючись на землю.                                                                                                                                                                        Так    Ні

3. Альбатроси їдять рибу.         Так    Ні

4. Серпокрилець схожий на літак-винищувач     Так    Ні

5. Альбатрос може розвивати швидкість на 15м/с меншу, ніж сарпокрилець.                                                                                                                                                                         Так    Ні

14. Намалюйте діаграму “Найшвидші птахи”. Одна клітинка — 10 м/с.

Прочитайте завдання. Прочитайте слова з довідки. Зробіть короткі записи.Довідка: назва, винаходу, автор (відомий чи невіідомий), користь, шкода.

15. Уявіть, що ви готуєте розповідь про винахід ( на ваш вибір). Напишіть кілька речень або план, який допоможе вам під час відповіді.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель  В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
1107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку