Зошит №1 для учнів 1 класу до підручника ЯДС для учнів зі зниженим інтелектом

Про матеріал
Зошит розроблено до підручника ЯДС 1 клас, завдання розраховані на можливості дітей зі зниженим інтелектом, розвивають увагу , пам'ять, мислення.
Перегляд файлу

 

Пов’язане зображення        Миколаївська  спеціальна  загальноосвітня школа – інтернат № 3

 

 

 

                               

                                 

                                  

 

                                      РОБОЧИЙ   ЗОШИТ

 

                            УЧНЯ  (УЧЕНИЦІ)    1 класу

                                    І – частина

                            _______________ школи ____

 

                   ___________________________________

 

 

 

 

 

 

 

                                               ЗМІСТ

Зміст навчального матеріалу

Компетентності

Кількість

годин

Дата

 

 

1

2

Змістовна лінія «Людина в суспільстві»

Школа. Відомості про школу

(учні, вчителі, вихователі)

З допомогою вчителя називає імена вчителів, учнів, знаходить відповідні шкільні приміщення

      

 

     2 год

 

 

 

3

4

 

 

Призначення шкільних приміщень

За малюнками розповідає про призначення шкільних приміщень

 

   2 год.

 

5

6

 

 

Правила поведінки в школі

З допомогою малюнків запам’ятовує і намагається дотримуватись правил поведінки в школі

     

      

      2 год

 

7

8

 

Правила товаришування

Дотримується правил  ввічливості,

толерантності

 

      2 год.

 

9

10

11

 

Місце проживання

Орієнтується у просторі і часі

 

      3 год.

 

12

13

14

 

 

 

 

Моя Батьківщина. Назва країни

 

З допомогою вчителя називає назву країни

 

 

 

       3 год.

 

15

16

17

 

Державні символи України

Знаходить і називає державні символи

 

       3 год.

 

18

19

Змістовна лінія «Соціальна та здоров’язбережувальна

Людина -  частина живої природи і суспільства

 

Оперує поняттями «жива, нежива природа», «людина»

 

 

     2 год.

 

20

21

Власне ім’я та прізвище

З допомогою вчителя називає власне ім’я,

 

      2 год.

 

22

23

24

Ознайомлення  тілом людини та її  будовою

З допомогою вчителя пояснює значення рук, ніг, голови людини

 

  3 год.

 

25

26

Органи  чуттів

Відповідає на запитання : чим ми бачимо, чуємо?

 

  2 год.

 

27

28

29

Турбота про органи тіла, гігієнічні навички

З допомогою вчителя називає основні 

 

  3 год

 

30

31

32

 

Склад родини

Знає імена членів своєї родини

 

  3 год.

 

33

34

35

 

Культура родинних стосунків

Дотримується культури поведінки

в родині

 

  3 год.

 

36

37

38

Квартира (дім). Назва та призначення  домашніх приміщень

С допомогою малюнків наводить приклади хатніх приміщень

 

 3 год.

 

39

40

41

 

Предмети побуту

З допомогою вчителя називає основні предмети побуту, їх призначення

 

 

3 год.

 

42

43

44

 

Назви меблів

Знає і розрізняє

Назви меблів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки  1,2 Тема. Школа. Відомості про школ100_4846у                  Дата_________

Завдання 1. Розфарбуй малюнок

C:\Users\ПК\Downloads\1-sentyabrya-shkola.jpg

 

 

 

Завдання 2. Хто в школі  зайвий ?

             C:\Users\ПК\Downloads\4.jpg           C:\Users\ПК\Downloads\1454482305.jpg              C:\Users\ПК\Downloads\s1200 (1).jpgC:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpgC:\Users\ПК\Downloads\unnamed.jpg

 

Завдання 3 .Намалюй і розфарбуй  квадратики за зразком

 

 

 

 

 ________________________________________

 

 _________________________________________

 

 

 __________________________________________

 

 

 

 

Уроки 3,4.Тема. Призначення шкільних приміщень Дата ____

 

C:\Users\ПК\Downloads\depositphotos_25326539-stock-illustration-teacher-and-students-in-classroom.jpgЗавдання 1. Назви шкільні приміщення .З’єднай  малюнки  алюнк

                           C:\Users\ПК\Downloads\s1200 (2).jpg
 

 

C:\Users\ПК\Downloads\depositphotos_143467381-stock-illustration-children-having-lunch-in-canteen.jpg                              C:\Users\ПК\Downloads\kisspng-beach-ball-rugby-coloring-book-pallone-5b3150a5573325.7918666415299585653572.jpg

C:\Users\ПК\Downloads\link-building-fitness-health-niche-e1562871279484.jpg                                          C:\Users\ПК\Downloads\raskraska-karandash16.jpg                                                                            

Уроки 5,6.  Тема. Правила поведінки в школі .          Дата_______

Завдання 1. Розкажи правила поведінки в класі в школі. C:\Users\ПК\Downloads\7842517.jpeg

 

 

C:\Users\ПК\Downloads\image017.jpgЗавдання 2. Розфарбуй  малюнок. C:\Users\ПК\Downloads\raskraska_shkola36.jpg

 

Уроки 7,8       Тема. Правила товаришування         Дата _______

Завдання 1.  Розглянь малюнок.  Дай відповіді на питання.

Хто ображений на малюнку?

Що роблять діти?

Як спілкуються між собою дівчатка?

Як спілкуються хлопчики?

Як спілкуються між собою дівчатка і хлопчики?

Чому хлопчик у інвалідній колясці?

Як спілкуються діти з хворим хлопчиком?C:\Users\ПК\Downloads\5_10_1 (1).jpg

Завдання 2. Складаємо правила   товаришування

                                     

  

 

Завдання  3. «Як треба і як не можна товаришувати.»

C:\Users\ПК\Downloads\img18.jpg

Завдання 4 . Продовж малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки 9,10,11        Тема. Місце проживання      Дата_______

Завдання 1.  Знайди малюнок міста, села.

 

C:\Users\ПК\Downloads\1233624-moda-interio-3-550-veselyie-zveryata-1-rulon_5169441.jpg                  C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

 

Завдання 2. Розкажи про свій дім.

                              План

Як називається твлє місто ( село)?

На якій вулиці ти живеш?

Нави нмер будинку, квартири.

Скільки кімнат в домі (квартирі)?

Хто живе разом з  тобою?

 

Завдання 3 . Намалюй свій дім ( кімнату).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5. Предмети , що повинні бути на кухні.

 

 C:\Users\ПК\Downloads\4506d65456182cb951edb4d2e47ce604.jpg

Завдання  6.  Знайди  предмет. (Предмети називає вчитель).

C:\Users\ПК\Downloads\instrumenti1.jpg

 

Завдання 7.  Моя кімната. Обведи предмети, о є в твоїй кімнаті. .

 Розфарбуй малюнок

C:\Users\ПК\Downloads\008637c0e6410678ef16764ba4775287.jpg

Завдання  8. Закінчи малюнок.

 

                         C:\Users\ПК\Downloads\dorisurisunok1.jpg 

 

 

Уроки 12,13, 14..  Дата_________

Завдання 1.  Розглянь карту України. Обведи кордони червоним олівцем.

          C:\Users\ПК\Downloads\8ebe6ade11bce79d635e084a1922a705.jpg

 

Завдання 2. Розглянь малюнок . Це  місто – Київ. Столиця України.

C:\Users\ПК\Downloads\29a5c61aa37d0a5f516cd61457f75ef5-1467x1100.jpg

 

Завдання 3. Розглянь малюнок. Це місто Миколаїв.  Обласний центр Миколаївської області.C:\Users\ПК\Downloads\48.jpg

Завдання 4. Дай відповіді на запитання .

Як називається  твоя Батьківщина ?

Як називається  столиця України?

Як називається твоя маленька батьківщина?

Як називається обласний центр Миколаївщини?

Завдання 5. Розфарбуй малюнок. Домалюй море, сонце , чайку.

                    

C:\Users\ПК\Downloads\parusnik7.gif

Уроки . 15,16,17. Тема. Символи України.      Дата______________________

Завдання 1. Розфарбуй прапор України.

 

C:\Users\ПК\Downloads\232880766.jpg

 

Завдання 2. Розфарбуй за зразком герб України .

     

C:\Users\ПК\Downloads\190224-nomer-1831c073.jpg                                                    C:\Users\ПК\Downloads\m2dc8ccb4.gif
 

 

Завдання 3 . Разом з учнями класу вивчи гімн України.

 Розфарбуй  рамку .

C:\Users\ПК\Downloads\102809.012.png

 

Завдання  4.  Дай відповіді на запитання.

Як називається твоя Батьківщина?

Які державні символи України ти знаєш?

Що таке – гімн ?

Як треба себе поводити під час виконання гімну країни?

 Разом  учнями класу заспівай гімн України.

Як називається столиця України?

Як називається  твоя маленька батьківщина?

Уроки 18,19.         Тема. Людина – частина               Дата______

                 живої природи і  суспільства.

 

 

Завдання 1 . Розглянь малюнок. Послухай розповідь вчителя. Назви предмети живої природи.

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2 . Знайди предмети живої природи. C:\Users\ПК\Downloads\img4.jpg

 

 

Завдання 3. В кожному рядку найди і розфарбуй зайвий предмет.


 

C:\Users\ПК\Downloads\15.jpg

 

Завдання 4. Намалюй свій  портрет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5. Дай відповіді на запитання.

Назви предмети неживої природи.

Назви предмети живої природи.

Назви предмети   зроблені людиною.

Чому людина – частина  живої  природи?

Чим людина відрізняється від тварин ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки 20,21.   Тема.  Ти, твоє ім’я і прізвище .  Дата _______

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.pngC:\Users\ПК\Downloads\d183d187d0b5d0bdd0b8d0ba.jpg

 

Завдання 1. Розкажи про себе.

                      План

Як тебе   звати?

Назви своє  прізвище?

Як звати твого татка? Матусю?

Ти хлопчик чи дівчинка?

Скільки тобі років?

Де ти навчаєшся?

Як називають дітей, що вчаться в школі?

 

Завдання 2 . Намалюй свій портрет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки 21,22.  Тема. Твоє власне ім’я.  Дата ___________

Завдання 1. Гра. Назви ім’я свого сусіда по парті.

 

C:\Users\ПК\Downloads\1513413587_6-kak-sidet-za-partoy.jpg

Завдання 2 .  Хто назве більше імен дівчаток, хлопчиків?

 

Завдання 3.  Гра –  руханка.

- Встаньте, дівчатка.

 - Встаньте,  хлопчики.

- Дівчатка, руки догори.

- Хлопчики,  присядьте.

- Дівчатка, присядьте.

- Всі встали.

 

 

 

Завдання 4. Хто ти ? Хлопчик чи дівчинка?

 Розфарбуй  відповідний малюнок , напиши своє  ім’я.

C:\Users\ПК\Downloads\main_801817_original.jpg

 

 

 

 

 

Завдання 5. Розфарбуй ромбики за зразком.

 

   

 

 

 

Уроки 22, 23, 24. Тема. Ознайомлення з тілом людини Дата___________

                               та його будовою

 

Завдання 1.  Роздивись малюнок.

 

C:\Users\ПК\Downloads\1.jpg

Завдання 2.  Роздивись будову тіла людини.

C:\Users\ПК\Downloads\4823076132644_2 price.jpg

Завдання 3.  Покажи основні органи тіла людини. (Повторюй за вчителем)

 

Голова

 

Ноги 

 

Живіт

 

Руки

 

Спина

 

 

Завдання 4.  Підніми цеглинку відповідного кольору, назви орган тіла людини.

З‘єднай відповідні кружечки. Назви частини тіла.

 

Голова    

C:\Users\ПК\Downloads\24486.001.jpg

Ноги 

 

Живіт

 

Руки

 

Спина

Уроки. 25, 26.                    Тема. Органи чуттів         Дата___________

 

Завдання 1. Роздивись у люстерко своє обличчя.

 

C:\Users\ПК\Downloads\sm_full.jpg

Завдання 2.  Намалюй обличчя дівчинки(хлопчика)

 

                    C:\Users\ПК\Downloads\11af6bedaedac9f443f867d310a21084--girl-face-kids-camp.jpg

 

 

 

 

Завдання 2. Навіщо  тобі потрібні  очі, вуха, ніс, рот, язик, шкіра?

З допомогою циглинок LEGO назви органи чуттів.

 

Вуха                                     C:\Users\ПК\Downloads\hk6bgSDUlIlQaGS6fo1qASWC7ekhZ21O.png

 

 

Ніс

 

Руки

 

Язик

 

 

ОчіЗавдання 3 . Розфарбуй  орган слуху , орган зору. C:\Users\ПК\Downloads\c09ccd5721c05f30765993c5ef0185a5.jpg

 

 

Завдання 4. З’єднай органи чуттів з відповідним предметом.

 

. C:\Users\ПК\Downloads\body-19-1.jpg

 

Завдання  5. Намалюй свою долоньку. Назви пальці. Скільки пальців на руці?

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки 27, 28, 29. Тема. Турбота  про  своє тіло.  Дата _______

                               Гігієнічні навички

 

Завдання 1. Розкажи про основні  гігієнічні навички. Скільки раз на день або тиждень треба їх виконувати?

C:\Users\ПК\Downloads\image054.jpg

Завдання 2.  Які особисті предмети треба мати кожній людині?

C:\Users\ПК\Downloads\img3.jpg

Завдання 3 Розглянь малюнок. Покажи, коли ти вмиваєшся, чистиш зуби, миєш руки?

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

Завдання 4.Намалюй мило, зубну щітку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

Уроки  30,31,32. Тема. Склад родини.                Дата. __________

 

Завдання 1. Розглянь малюнок. Дай відповіді на питання.

 

C:\Users\ПК\Downloads\s1200 (1).jpg

 

Хто зображений  на малюнку?

Покажи, де дідусь, бабуся?

Де тато, мама?

Де сестричка, братик?

Як одним словом назвати всіх цих людей ?

 

Завдання 2. Розкажи про свою сім’ю.

Як  тебе звати?

Назви своє прізвище.

Як  звати твого татка?

Як тебе  кличуть по-батькові?

 Назви ім’я мами.

Назви    ім’я татка.

Як звати твоїх дідусів та бабусь?

Чи є в тебе братики і сестричка?

Як живе ваша сім’я?

 

 

Завдання 3. Намалюй свою сім’ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 4. Розфарбуй  стільки сонечок, скільки  членів сім’ї  в тебе вдома.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уроки 33,34,35. Тема. Культура родинних стосунків. Дата_____

Завдання 1.  Розкажи  про свою родину.

Хто в  сім’ї найстарший?

Наймолодший?

Як ти допомагаєш  по господарству мамі , бабусі?

 

 

C:\Users\ПК\Downloads\655e089d51b20d159d1755b2266a6458--spanish-classroom-vocabulary.jpg

 

Завдання 2 . Які з цих робіт ти виконуєш вдома?

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

 

Завдання 3 Слова ввічливості .  Разом з учнями класу повтори ввічливі слова.

 

C:\Users\ПК\Downloads\9789669131386_3 price.jpg

 

 

C:\Users\ПК\Downloads\rozvyvayko-vchymo-vvichlyvi-slova-vn2-ua-1156x650.jpg

Уроки 36,37,38. Тема. Квартира (дім). Назва         Дата ___________                  

                       і призначення  домашніх приміщень.

 

Завдання 1. Де ти живеш у місті чи в селі?

Назви свою адресу.

 

C:\Users\ПК\Downloads\4453eb_78bff0dd51bb44999473e189815a0df8.jpg                   C:\Users\ПК\Downloads\1582697443_14119900806273fc14f90433c2ab105749389c9c5077845c03bbf216d3f89c4ba2f013e3b4.jpg

Завдання 2. Розфарбуй  кімнату. Хто в ній живе?

C:\Users\ПК\Downloads\moyakomnata7.gif

 

 

  Завдання 3.   Назви предмети , що знаходяться  в кухні.

 

C:\Users\ПК\Downloads\4506d65456182cb951edb4d2e47ce604.jpg

 

Завдання 4. Розфарбуй  маленькі чашечки і блюдця.

 

C:\Users\ПК\Downloads\detskie-raskraski-chashka6.jpgC:\Users\ПК\Downloads\detskie-raskraski-chashka6.jpgC:\Users\ПК\Downloads\detskie-raskraski-chashka6.jpgC:\Users\ПК\Downloads\detskie-raskraski-chashka6.jpgC:\Users\ПК\Downloads\detskie-raskraski-chashka6.jpg

 

 

 

Уроки 39,40, 41. Тема. Предмети побуту        Дата. _______________________

 

Завдання 1. Розглянь малюнки.  Які предмети побуту ти знаєш?

Розфарбуй  прибори що стоять у кухні.

 

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

 

 

Завдання 2. Найди прибор за вказівкою вчителя . Розфарбуй кружечок у відповідний колір.

C:\Users\ПК\Downloads\instrumenti1.jpg

Завдання 4 Домалюй і розфарбуй

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

 

Завдання 5. Гра. «Що було і що стало?» З’єднай лініями предмети побуту.

 C:\Users\ПК\Downloads\xijo4ua_8.png                                         C:\Users\ПК\Downloads\Make-a-Lavender-Anti-Stress-Bath-Step-12.jpg

 C:\Users\ПК\Downloads\kisspng-wood-barrel-paint-bucket-cask-5a837601a33141.3997504815185648656685.jpg                                      C:\Users\ПК\Downloads\kisspng-cooking-ranges-gas-stove-wood-stoves-clip-art-stove-5acc328cc43fb0.7373989515233317248039.jpg

                    C:\Users\ПК\Downloads\Book3.svg.png                                                 C:\Users\ПК\Downloads\20245es-1920.jpgC:\Users\ПК\Downloads\642290.jpg                                                          C:\Users\ПК\Downloads\unnamed.jpg

 

 

 

 

 

Уроки 42,43,44        Тема. Наші меблі                   Дата __________ 

Завдання 1. Назви меблі, що ти знаєш.

C:\Users\ПК\Downloads\s1200.jpg

Завдання 2 . Розфарбуй диван

C:\Users\ПК\Downloads\kisspng-couch-sofa-bed-clip-art-sofa-cliparts-5a84c281053101.0179990515186499850213.jpg

Завдання 3 Назви меблі що  стоять в кухні?

 

C:\Users\ПК\Downloads\depositphotos_56157271-stock-illustration-kitchen-interior-poster.jpg

Завдання 4. Повтори малюнок. На які меблі схожі ці фігури?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

1

 

docx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
1513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку