Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 3
РОБОЧИЙ ЗОШИТ
УЧНЯ (УЧЕНИЦІ) 1 класу
І – частина
_______________ школи ____
___________________________________
ЗМІСТ
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Компетентності |
Кількість годин |
Дата |
1 2 |
Змістовна лінія «Людина в суспільстві» Школа. Відомості про школу (учні, вчителі, вихователі) |
З допомогою вчителя називає імена вчителів, учнів, знаходить відповідні шкільні приміщення |
2 год |
|
3 4 |
Призначення шкільних приміщень |
За малюнками розповідає про призначення шкільних приміщень |
2 год. |
|
5 6 |
Правила поведінки в школі |
З допомогою малюнків запам’ятовує і намагається дотримуватись правил поведінки в школі |
2 год |
|
7 8 |
Правила товаришування |
Дотримується правил ввічливості, толерантності |
2 год. |
|
9 10 11 |
Місце проживання |
Орієнтується у просторі і часі |
3 год. |
|
12 13 14
|
Моя Батьківщина. Назва країни
|
З допомогою вчителя називає назву країни |
3 год. |
|
15 16 17 |
Державні символи України |
Знаходить і називає державні символи |
3 год. |
|
18 19 |
Змістовна лінія «Соціальна та здоров’язбережувальна Людина - частина живої природи і суспільства
|
Оперує поняттями «жива, нежива природа», «людина» |
2 год. |
|
20 21 |
Власне ім’я та прізвище |
З допомогою вчителя називає власне ім’я, |
2 год. |
|
22 23 24 |
Ознайомлення тілом людини та її будовою |
З допомогою вчителя пояснює значення рук, ніг, голови людини |
3 год. |
|
25 26 |
Органи чуттів |
Відповідає на запитання : чим ми бачимо, чуємо? |
2 год. |
|
27 28 29 |
Турбота про органи тіла, гігієнічні навички |
З допомогою вчителя називає основні |
3 год |
|
30 31 32 |
Склад родини |
Знає імена членів своєї родини |
3 год. |
|
33 34 35 |
Культура родинних стосунків |
Дотримується культури поведінки в родині |
3 год. |
|
36 37 38 |
Квартира (дім). Назва та призначення домашніх приміщень |
С допомогою малюнків наводить приклади хатніх приміщень |
3 год. |
|
39 40 41 |
Предмети побуту |
З допомогою вчителя називає основні предмети побуту, їх призначення |
3 год. |
|
42 43 44 |
Назви меблів |
Знає і розрізняє Назви меблів |
|
|
Уроки 1,2 Тема. Школа. Відомості про школу Дата_________
Завдання 1. Розфарбуй малюнок
Завдання 2. Хто в школі зайвий ?
Завдання 3 .Намалюй і розфарбуй квадратики за зразком
________________________________________
_________________________________________
__________________________________________
Уроки 3,4.Тема. Призначення шкільних приміщень Дата ____
Завдання 1. Назви шкільні приміщення .З’єднай малюнки алюнк
Уроки 5,6. Тема. Правила поведінки в школі . Дата_______
Завдання 1. Розкажи правила поведінки в класі в школі.
Завдання 2. Розфарбуй малюнок.
Уроки 7,8 Тема. Правила товаришування Дата _______
Завдання 1. Розглянь малюнок. Дай відповіді на питання.
Хто ображений на малюнку?
Що роблять діти?
Як спілкуються між собою дівчатка?
Як спілкуються хлопчики?
Як спілкуються між собою дівчатка і хлопчики?
Чому хлопчик у інвалідній колясці?
Як спілкуються діти з хворим хлопчиком?
Завдання 2. Складаємо правила товаришування
Завдання 3. «Як треба і як не можна товаришувати.»
Завдання 4 . Продовж малюнок.
Уроки 9,10,11 Тема. Місце проживання Дата_______
Завдання 1. Знайди малюнок міста, села.
Завдання 2. Розкажи про свій дім.
План
Як називається твлє місто ( село)?
На якій вулиці ти живеш?
Нави нмер будинку, квартири.
Скільки кімнат в домі (квартирі)?
Хто живе разом з тобою?
Завдання 3 . Намалюй свій дім ( кімнату).
|
Завдання 5. Предмети , що повинні бути на кухні.
Завдання 6. Знайди предмет. (Предмети називає вчитель).
Завдання 7. Моя кімната. Обведи предмети, о є в твоїй кімнаті. .
Розфарбуй малюнок
Завдання 8. Закінчи малюнок.
Уроки 12,13, 14.. Дата_________
Завдання 1. Розглянь карту України. Обведи кордони червоним олівцем.
Завдання 2. Розглянь малюнок . Це місто – Київ. Столиця України.
Завдання 3. Розглянь малюнок. Це місто Миколаїв. Обласний центр Миколаївської області.
Завдання 4. Дай відповіді на запитання .
Як називається твоя Батьківщина ?
Як називається столиця України?
Як називається твоя маленька батьківщина?
Як називається обласний центр Миколаївщини?
Завдання 5. Розфарбуй малюнок. Домалюй море, сонце , чайку.
Уроки . 15,16,17. Тема. Символи України. Дата______________________
Завдання 1. Розфарбуй прапор України.
Завдання 2. Розфарбуй за зразком герб України .
Завдання 3 . Разом з учнями класу вивчи гімн України.
Розфарбуй рамку .
Завдання 4. Дай відповіді на запитання.
Як називається твоя Батьківщина?
Які державні символи України ти знаєш?
Що таке – гімн ?
Як треба себе поводити під час виконання гімну країни?
Разом учнями класу заспівай гімн України.
Як називається столиця України?
Як називається твоя маленька батьківщина?
Уроки 18,19. Тема. Людина – частина Дата______
живої природи і суспільства.
Завдання 1 . Розглянь малюнок. Послухай розповідь вчителя. Назви предмети живої природи.
Завдання 2 . Знайди предмети живої природи.
Завдання 3. В кожному рядку найди і розфарбуй зайвий предмет.
Завдання 4. Намалюй свій портрет.
|
Завдання 5. Дай відповіді на запитання.
Назви предмети неживої природи.
Назви предмети живої природи.
Назви предмети зроблені людиною.
Чому людина – частина живої природи?
Чим людина відрізняється від тварин ?
Уроки 20,21. Тема. Ти, твоє ім’я і прізвище . Дата _______
Завдання 1. Розкажи про себе.
План
Як тебе звати?
Назви своє прізвище?
Як звати твого татка? Матусю?
Ти хлопчик чи дівчинка?
Скільки тобі років?
Де ти навчаєшся?
Як називають дітей, що вчаться в школі?
Завдання 2 . Намалюй свій портрет.
|
Уроки 21,22. Тема. Твоє власне ім’я. Дата ___________
Завдання 1. Гра. Назви ім’я свого сусіда по парті.
Завдання 2 . Хто назве більше імен дівчаток, хлопчиків?
Завдання 3. Гра – руханка.
- Встаньте, дівчатка.
- Встаньте, хлопчики.
- Дівчатка, руки догори.
- Хлопчики, присядьте.
- Дівчатка, присядьте.
- Всі встали.
Завдання 4. Хто ти ? Хлопчик чи дівчинка?
Розфарбуй відповідний малюнок , напиши своє ім’я.
|
Завдання 5. Розфарбуй ромбики за зразком.
Уроки 22, 23, 24. Тема. Ознайомлення з тілом людини Дата___________
та його будовою
Завдання 1. Роздивись малюнок.
Завдання 2. Роздивись будову тіла людини.
Завдання 3. Покажи основні органи тіла людини. (Повторюй за вчителем)
Голова
Ноги
Живіт
Руки
Спина
Завдання 4. Підніми цеглинку відповідного кольору, назви орган тіла людини.
З‘єднай відповідні кружечки. Назви частини тіла.
Голова
Ноги
Живіт
Руки
Спина
Уроки. 25, 26. Тема. Органи чуттів Дата___________
Завдання 1. Роздивись у люстерко своє обличчя.
Завдання 2. Намалюй обличчя дівчинки(хлопчика)
Завдання 2. Навіщо тобі потрібні очі, вуха, ніс, рот, язик, шкіра?
З допомогою циглинок LEGO назви органи чуттів.
Вуха
Ніс
Руки
Язик
ОчіЗавдання 3 . Розфарбуй орган слуху , орган зору.
Завдання 4. З’єднай органи чуттів з відповідним предметом.
.
Завдання 5. Намалюй свою долоньку. Назви пальці. Скільки пальців на руці?
|
Уроки 27, 28, 29. Тема. Турбота про своє тіло. Дата _______
Гігієнічні навички
Завдання 1. Розкажи про основні гігієнічні навички. Скільки раз на день або тиждень треба їх виконувати?
Завдання 2. Які особисті предмети треба мати кожній людині?
Завдання 3 Розглянь малюнок. Покажи, коли ти вмиваєшся, чистиш зуби, миєш руки?
Завдання 4.Намалюй мило, зубну щітку
|
.
Уроки 30,31,32. Тема. Склад родини. Дата. __________
Завдання 1. Розглянь малюнок. Дай відповіді на питання.
Хто зображений на малюнку?
Покажи, де дідусь, бабуся?
Де тато, мама?
Де сестричка, братик?
Як одним словом назвати всіх цих людей ?
Завдання 2. Розкажи про свою сім’ю.
Як тебе звати?
Назви своє прізвище.
Як звати твого татка?
Як тебе кличуть по-батькові?
Назви ім’я мами.
Назви ім’я татка.
Як звати твоїх дідусів та бабусь?
Чи є в тебе братики і сестричка?
Як живе ваша сім’я?
Завдання 3. Намалюй свою сім’ю.
|
Завдання 4. Розфарбуй стільки сонечок, скільки членів сім’ї в тебе вдома.
Уроки 33,34,35. Тема. Культура родинних стосунків. Дата_____
Завдання 1. Розкажи про свою родину.
Хто в сім’ї найстарший?
Наймолодший?
Як ти допомагаєш по господарству мамі , бабусі?
Завдання 2 . Які з цих робіт ти виконуєш вдома?
Завдання 3 Слова ввічливості . Разом з учнями класу повтори ввічливі слова.
Уроки 36,37,38. Тема. Квартира (дім). Назва Дата ___________
і призначення домашніх приміщень.
Завдання 1. Де ти живеш у місті чи в селі?
Назви свою адресу.
Завдання 2. Розфарбуй кімнату. Хто в ній живе?
Завдання 3. Назви предмети , що знаходяться в кухні.
Завдання 4. Розфарбуй маленькі чашечки і блюдця.
Уроки 39,40, 41. Тема. Предмети побуту Дата. _______________________
Завдання 1. Розглянь малюнки. Які предмети побуту ти знаєш?
Розфарбуй прибори що стоять у кухні.
Завдання 2. Найди прибор за вказівкою вчителя . Розфарбуй кружечок у відповідний колір.
Завдання 4 Домалюй і розфарбуй
Завдання 5. Гра. «Що було і що стало?» З’єднай лініями предмети побуту.
Уроки 42,43,44 Тема. Наші меблі Дата __________
Завдання 1. Назви меблі, що ти знаєш.
Завдання 2 . Розфарбуй диван
Завдання 3 Назви меблі що стоять в кухні?
Завдання 4. Повтори малюнок. На які меблі схожі ці фігури?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1